Kastelija kesäleirille?
Oon siis 16v tyttö ja menossa viikon päästä viikon urheilu leirille. Oon oottanu sitä leirii tosi pitkään mutta kuulin just et siellä nukutaan 3 hengen huoneissa. Mun kaverit on perun sen nii joutuisin joidenkin tuntemattomien kanssa. Oon kuitenkin yökastelija ja tarviin vaippaa öisin. En haluis tuntemattomien edessä olla vaipat päällä enkä oo varma voinko käyttää salaa. Ne kuitenkin rapisee ja aamulla pitää se märkä vaippaki johonkin tunkea. Kellään mitää ideoita tai vastaavia kokemuksia
Kommentit (68)
Mites aloittajan leiri on mennyt? Onko vaippa pysynyt piilossa ja peti kuivana?
Ei ***** että täällä on suvaitsematonta ja sairasta porukkaa :O
Asian vierestä mutta itselläni yökasteleva lapsi myös, eli teille jotka olette päässeet vaivasta niin minkä ikäisenä on kastelu loppunut? Ja onko vaan itsekseen loppunut vai onko tehty jotain eri tavalla?
Meillä ei ole ollut tehoa minirineistä eikä herää hälyttimeenkään.
Aloittajalle että rohkeasti vaan leirille! Jokainen on omanlaisensa ja taatusti tulet nauttimaan leiri kokemuksesta. Tsemppiä! :)
Kiitti kaikille rohkaisevista kommenteista. Leiri oli tosi kiva ja sain uusia kavereita. Päädyin lopulta kertomaan kastelusta huonekavereille, kun vaipan käyttäminen salaa ei ihan onnistunut. Mutta ne suhtautui asiaan tosi ihanasti :)tsemppiä muillekin kastelijoille ja heidän vanhemmilleen
-aloittaja
Oon ite samassa tilanteessa ni kysyisin miksei ap voinut käyttää vaippaa salaa? Mutta hyvä et sulla oli kiva leiri
Vierailija kirjoitti:
Oon ite samassa tilanteessa ni kysyisin miksei ap voinut käyttää vaippaa salaa? Mutta hyvä et sulla oli kiva leiri
Jäin kiinni vaipan rapinasta, kun käytän muovipintaisia. Huonekaverit kuuli äänen ja yksi ihmetteli mistä ääni tulee. Kerroin sitten että mun täytyy käyttää yöllä vaippoja, niin kaikki suhtautui tosi hyvin ja asiallisesti :) tsemppiä sullekin. - Aloittaja
Ehtiikö se hälytin muka herättää ennen ku sänky on jo litimärkä