Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kastelija kesäleirille?

Vierailija
20.07.2019 |

Oon siis 16v tyttö ja menossa viikon päästä viikon urheilu leirille. Oon oottanu sitä leirii tosi pitkään mutta kuulin just et siellä nukutaan 3 hengen huoneissa. Mun kaverit on perun sen nii joutuisin joidenkin tuntemattomien kanssa. Oon kuitenkin yökastelija ja tarviin vaippaa öisin. En haluis tuntemattomien edessä olla vaipat päällä enkä oo varma voinko käyttää salaa. Ne kuitenkin rapisee ja aamulla pitää se märkä vaippaki johonkin tunkea. Kellään mitää ideoita tai vastaavia kokemuksia

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuinen pissi niin paljon yöllä että sen vaipan pitää olla ihan jättimäisen paksu :o

Ei nyt jättimäinen, mutta on se toki ihan kunnon vaippa ja turpoaa märkänä aika paksuksi. Ei se näy löysien housujen ja pitkän paidan alta jos ei osaa katsoa - aloittaja

Vierailija
42/68 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä aloittajalta, oletko ollut koko ikäsi kastelija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pikkusisko jäi joskus 12 vnä leirillä kiinni yövaipasta, piti sitä liian lyhyen tunikan alla niin joskus riehuessa vilahti. Kavereita ei haitannut, olivat ihan ok eikä kukaan kiusannut. Eli rohkein mielin leirille, ei se vaippa mikään maailmanloppu ole vaikka sattuisi paljastumaankin

Järkevää touhua jos haluaa pitää vaipan piilossa, että pukee lyhyen tunikan siihen päälle ja alkaa hyppiä sängyssä :D

Vierailija
44/68 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pikkusisko jäi joskus 12 vnä leirillä kiinni yövaipasta, piti sitä liian lyhyen tunikan alla niin joskus riehuessa vilahti. Kavereita ei haitannut, olivat ihan ok eikä kukaan kiusannut. Eli rohkein mielin leirille, ei se vaippa mikään maailmanloppu ole vaikka sattuisi paljastumaankin

Järkevää touhua jos haluaa pitää vaipan piilossa, että pukee lyhyen tunikan siihen päälle ja alkaa hyppiä sängyssä :D

Lapset on lapsia

Vierailija
45/68 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissahullu Jonne 14 vee provoilee jälleen. Mites sun risteily meni talvella?

Vierailija
46/68 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissahullu Jonne 14 vee provoilee jälleen. Mites sun risteily meni talvella?

Et siis usko että kukaan voi olla oikeasti kastelija?

Vierailija
47/68 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 7v kastelija oli partioleirillä, ja kun kerrottiin asiasta, vetäjät järjesti niin että pystyi käyttää vaippaa huomaamattomasti. Toki teiniä asia voi hävettää enemmän mutta neuvon silti olemaan yhteydessä ohjaajiin :) kivaa leiriä!

7v ja 16v vaipoissa vähä eri asia...

Vierailija
48/68 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena yökastelija, mutta vedin leirit ja yökylät riskillä ilman vaippaa ja koitin herätä yöllä vessaan. Saldo oli 2 kertaa pissit sänkyyn. Vaippaa taas ei olisi kukaan ikinä huomannut

Vierailija
49/68 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä kauhea vaiva, toivottavasti aloittajalla vielä helpottaa

Vierailija
50/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena yökastelija, mutta vedin leirit ja yökylät riskillä ilman vaippaa ja koitin herätä yöllä vessaan. Saldo oli 2 kertaa pissit sänkyyn. Vaippaa taas ei olisi kukaan ikinä huomannut

Miten selitteli asiaa kun pissasin leirillä tai yökylässä sänkyyn?

Vierailija
51/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tuollainen 'Ei se oo niin justiinsa' suhtautuminen kasteluun ja vaippoihin :)

Vierailija
52/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tuollainen 'Ei se oo niin justiinsa' suhtautuminen kasteluun ja vaippoihin :)

Jos mä oisin joutunut kutosella vielä käyttää vaippoja, oisin mieluummin delannut kuin antanut jonkun nähdä vilahdustakaan :D mutta kieltämättä ihan söpöä ettei oo niin tarkkaa kaikille

Vierailija
53/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vessaan, vaipan näkee kuulee ja haistaa

Vierailija
54/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 16v pitäisi kertoa asiasta ohjaajille? Mitä he siinä voivat tehdä? Moni tuonikäinen asuu jo yksin. Kyllä on parasta keksiä ite, miten tuossa toimii.

Vierailija
55/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 16v pitäisi kertoa asiasta ohjaajille? Mitä he siinä voivat tehdä? Moni tuonikäinen asuu jo yksin. Kyllä on parasta keksiä ite, miten tuossa toimii.

Vaippaan pissivä 16 v on vielä kakara eli kannattaa kertoa

Vierailija
56/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ohjaaja varnaan tarkistaa, että vaippa on kunnolla paikoillaan...mun serkku sai jo lapsen 16vuotiaana ja ite olin apuohjaajana lastenleirillä 16vuotiaana. Miettikää nyt vähän, 16v on lähes aikuinen. Pitäkööt kastelunsa omana tietonaan. Ei menkoistakaan ohjaajia tiedoteta.

Vierailija
57/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ohjaaja varnaan tarkistaa, että vaippa on kunnolla paikoillaan...mun serkku sai jo lapsen 16vuotiaana ja ite olin apuohjaajana lastenleirillä 16vuotiaana. Miettikää nyt vähän, 16v on lähes aikuinen. Pitäkööt kastelunsa omana tietonaan. Ei menkoistakaan ohjaajia tiedoteta.

Ap voi mennä vaipat jalassa, tutti suussa, body päällä ja unilelu kainalossa sinne leirille. Eiköhän joku äidillinen ohjaaja tajua sitten vaihtaa vaipat ja antaa ehkä tisuakin

Tosi kypsältä vaikutat itse...

Vierailija
58/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hoitoja on kokeiltu? Mun pojalla oli kastelua monta vuotta ja loppui kuin seinään kun oikea laite löytyi.

Vierailija
59/68 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoitoja on kokeiltu? Mun pojalla oli kastelua monta vuotta ja loppui kuin seinään kun oikea laite löytyi.

Hälytinpatjaa ja lääkehoitoa, ei ole auttanut :(

Vierailija
60/68 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiennyt että tohon käytetään vaippojakin. Itsellä oli sellainen hälytin joka herätti kun housut kastuivat. Tietenkin käytin sitä vain kotona, joten muualla oli aina hirveä stressi vaikka lääkkeetkin oli.

Itsellä kastelu vähentyi 18v ja jatkui satunnaisesti johonkin 24v asti, sen jälkeen onneksi loppui.

Rohkeasti ap leirille, kyllä siitä selviää!