Olisi treffit illalla ja nainen laittoi viestiä jotakuinkin että hänellä "on naistenpäivät sitten, ymmärräthän?"
Mikä on naistenpäivät? Pitääkö silloin tarjota naiselle vai?
Kommentit (37)
Peru treffit ja katso tinderistä joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, hyvä ku nainen ilmoitti ajoissa että perse vuotaa etkä saa piletsua :) Voi voi sentään, ap:llä huono tuuri !
En tiedä minkälainen kummajainen sinä olet vai oletko ymmärtänyt jotain väärin?
Tosimiehillä on aina kikulissa (ja viiksissä!) vähän maksoittunutta verta...
- älä tarjoa
- älä vonkaa
- nuole/aja joka kelillä
- älä jää roikkumaan
Ei rahasta, ei rakkaudesta, mutta himosta!
Tää on taas niin porvoosta päivää. Mitähän miehet sanois jos olis oksennus ripuli taudissa itse? :")
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteleeko hän jostain 50-luvulta?
Joo. Kun on ne päivät, nimettömät saattavat tahriintua!
Siis kuka vielä kohta 2020-luvulla puhuu naistenpäivistä? Ai niin, värikäs Pipsa, mutta herranen aika, ne ovat kuukautiset! Luonnollinen asia, mutta näemmä ei edes vielä kaikille naisille..itse olen nainen ja kolmen jo aikuisen nuoren miehen äiti, ja pojat jo 10 vuoden ikäisinä tiesivät, mitkä kuukautiset ovat. Ikinä en niitä naisena hävennyt, aina olen siteeni ja tamponini kehdannut ostaa lasteni ollessa mukana kaupassa.
Japanin lippu on vedetty salkoon.
Kelpaako tuo syyksi kieltäytyä lapsen elatusmaksun maksamisesta, jos lapsi vaikk syntyy 8 kk jälkeen tästä päivästä. Ei, koska joillakin on kuukautiset vielä raskauden alkuvaiheessa. Tarkka mies ottaa lämpömittarin ja kalenterin vielä mukaan, ettei joudu aiheetta syytteeseen.
urho puuma kirjoitti:
- älä tarjoa
- älä vonkaa
- nuole/aja joka kelillä
- älä jää roikkumaan
Nämä on hyvät ohjeet nuorelle pojalle kun lähtee pois äiteen helmoista.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka vielä kohta 2020-luvulla puhuu naistenpäivistä? Ai niin, värikäs Pipsa, mutta herranen aika, ne ovat kuukautiset! Luonnollinen asia, mutta näemmä ei edes vielä kaikille naisille..itse olen nainen ja kolmen jo aikuisen nuoren miehen äiti, ja pojat jo 10 vuoden ikäisinä tiesivät, mitkä kuukautiset ovat. Ikinä en niitä naisena hävennyt, aina olen siteeni ja tamponini kehdannut ostaa lasteni ollessa mukana kaupassa.
Todennäköisesti olet itse ap saadaksesi kirjoittaa tuollaisen julistuksen. Provohan tämä siis oli.
Peppuseksiä tiedossa! Voi veljet!
Vierailija kirjoitti:
Eikö peppusexi veljien kanssa ole hieman väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö peppusexi veljien kanssa ole hieman väärin?
Tosimies panee myös veljien kanssa!
Tosimies ajaa kelillä ku kelillä