Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen on suloinen!

Vierailija
20.07.2019 |

Perusrehti ja lutuinen. Enemmän tuollaisia politiikkaan, sellaisia joilla on jalat maassa, ja sydän paikallaan.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin karismaattinen mies ilman yhtään mitään elkeitä. Hieno ohjelma Teuvosta.

Tule jo kaapista.

Millaisessa talossa sulla on sellainen kaappi jossa ihmisiä?

Ethän sä mun kaapissa olekaan, vaan omassasi.

Vierailija
42/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin karismaattinen mies ilman yhtään mitään elkeitä. Hieno ohjelma Teuvosta.

Tule jo kaapista.

Luulen että olet kyllä nyt tunkenut minut ihan oman pääkoppasi kaappiin. Jossa en ole kuin harhoissasi.

Teuvo on mies sinun rinnallasi. Siinä on iso ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oma itsensä ja antaa toistenkin olla, eikä hae heistä vikoja niin kuin moni muu persu. Osa persuista ei enää kerää äänestäjiä vaan karkoittaa niitä.

Hänessä on sellaista hiljaista viisautta joka tietää elämän perusasiat ja ne jotka pitävät Suomea yllä viisaimmin.

Juu, hiljaista on. Mitään viisasta ei ole kuulunut.

Parempi onkin että puhuu vain suomea. Kukaan ei käsitä siitäkään vähää.

Suomen kieli onkin uhanalainen. Hyvä että joku puhuu sitä hyvin.

Ja tyhjät tynnyrit ne kolisevat eniten, ei Teuvo.

Sanoisi sitten jotain viisasta.

Vierailija
44/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule jo kaapista.

Luulen että olet kyllä nyt tunkenut minut ihan oman pääkoppasi kaappiin. Jossa en ole kuin harhoissasi.

Teuvo on mies sinun rinnallasi. Siinä on iso ero.

Ei hän minun mieheni ole, onneksi, rinnoillani on ihan toinen mies.

Teuvon miesfanit sen sijaan vaikuttavat kaappihomoilta.

Vierailija
45/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehti? Syyllistynyt vaikka kuinka moneen rikokseen.

Et ole sinäkään mikään heittämään ensimmäistä kiveä vaikka luulet. Teuvo nöyrästi suhtautuu virheisiinsä sinä et.

Miksi se tekee samat virheet aina uudestaan ja uudestaan?

Ilmeisesti häneen voi moni samaistua.

Vierailija
46/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digatkaa Hakkaraisen ihailijat idolianne ihan rauhassa ja vapaasti. Se ei ole keneltäkään pois.

Hän ei vain ole poliitikko vaan takametsien Taavi.

Kekkonen osasi olla tarvittaessa kumpaakin. Pitää olla eritystä osaamista, että pystyy siihen.

Vierailija
47/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo on välillä vähän mahdoton mutta arvostan että on rakentanut itse työuransa ja kouluttanut ihmisiä ulkomaillakin. Todellista kehitysapua.

Perusmies joka ei kumartele.

Miksi hänellä on silti jonkinlainen valkoisen miehen taakka, kun maailmankatsomus on ahdas ja alkeellinen?

Vierailija
48/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oma itsensä ja antaa toistenkin olla, eikä hae heistä vikoja niin kuin moni muu persu. Osa persuista ei enää kerää äänestäjiä vaan karkoittaa niitä.

Hänessä on sellaista hiljaista viisautta joka tietää elämän perusasiat ja ne jotka pitävät Suomea yllä viisaimmin.

Juu, hiljaista on. Mitään viisasta ei ole kuulunut.

Parempi onkin että puhuu vain suomea. Kukaan ei käsitä siitäkään vähää.

Suomen kieli onkin uhanalainen. Hyvä että joku puhuu sitä hyvin.

Ja tyhjät tynnyrit ne kolisevat eniten, ei Teuvo.

Sanoisi sitten jotain viisasta.

Kyllä sanoikin. Kansa kyllä ymmärtää Teuvon puhetta.

Vierailija
49/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digatkaa Hakkaraisen ihailijat idolianne ihan rauhassa ja vapaasti. Se ei ole keneltäkään pois.

Hän ei vain ole poliitikko vaan takametsien Taavi.

Kekkonen osasi olla tarvittaessa kumpaakin. Pitää olla eritystä osaamista, että pystyy siihen.

No se teloituskomppaniassa olo  teki Kekkosesta tappajan näköisen miehen , kyllä, sitäkö nyt tarkoitat? Kun Paul Anka kävi Suomessa noin hän luonnehti kekkosta: tappajan näköinen mies. Eikä se sulje pois muita kiistattomia ansioitaan?

Vierailija
50/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo on välillä vähän mahdoton mutta arvostan että on rakentanut itse työuransa ja kouluttanut ihmisiä ulkomaillakin. Todellista kehitysapua.

Miksi hänellä on silti jonkinlainen valkoisen miehen taakka, kun maailmankatsomus on ahdas ja alkeellinen?

Onko sinulle Suomi sitten taakka ? Tai suomalaisuus? Eräät ovat ylpeitä terveesti Suomesta ja suomalaisuudestaan, eikä siinä ole mitään pahaa edustaa meitä.

Vierailija
51/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy sahan ulkomaille ja käy kouluttamassa väkeä sen käyttöön?? Hieno ihminen.

Vierailija
52/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehti? Syyllistynyt vaikka kuinka moneen rikokseen.

Et ole sinäkään mikään heittämään ensimmäistä kiveä vaikka luulet. Teuvo nöyrästi suhtautuu virheisiinsä sinä et.

Miksi se tekee samat virheet aina uudestaan ja uudestaan?

Ilmeisesti häneen voi moni samaistua.

Joo koko ihmiskunta.

Vierailija
53/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?!Asia on kyllä niin päinvastoin,kuin ikinä olla voi:DÄllöttävyydessään top kympissä.

Ja suorastaan pelottava ajatus,jos päättämässä kansakunnan asioista!

Vierailija
54/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä älykäs myös!

Sinccis

Vierailija
55/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy sahan ulkomaille ja käy kouluttamassa väkeä sen käyttöön?? Hieno ihminen.

Parempi kuin myydä koko Suomi ulkomaille ja kutsua ulkomaalaisia käyttämään Suomea. Teuvon tapaa kutsutaan yhteistyöksi mutta toisten maansa myymiseksi.

Vierailija
56/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie ..

Sinccis

Vierailija
57/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle Suomi sitten taakka ? Tai suomalaisuus? Eräät ovat ylpeitä terveesti Suomesta ja suomalaisuudestaan, eikä siinä ole mitään pahaa edustaa meitä.

Voi olla terveesti ylpeä suomalaisuudesta ja silti edustaa asiallisesti. Omasta mielestäni asia kuulostaa juuri päinvastaiselta. Ei olla terveesti ylpeitä suomalaisuudesta, vaan lähinnä huonolla itsetunnolla ylikorostetaan. Jos lähtee ulkomaille töihin, niin luulisi asennoituvan puhumaan ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Monta muutakin asiaa minua häiritsee. Jos ei halua olla meppi, niin miksei voi pysyä sahalla?

Vierailija
58/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuli fani kerralla, Haapasalon ohjelmalle kiitos ja Teuvolle. kertakaikkiaan järkimies.

Missä omasi on?

Teuvon pitäisi pysyä -heh heh- lestissään.

Sen hän osaa.

Mikä omasi?

Ihan fyysinen normiduuni.

En yritä päteä alalla, jota en osaa tai ymmärrä.

Teuvo osaa sahata. Keskittyisi siihen.

Se sahaaminen on sellaista hommaa jossa ei voi paeta ajatuksiaan eikä nuppiaan liitelemällä. se on vähän samanlaista kuin itämainen rukoilu luonteeltaan että siinä sitä vasta viisastuukin. Se juuri että toistat asioita tekee sinut kestäväksi ja asettaa sinut rankimmin katselemaan itseäsi.

Vierailija
59/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla terveesti ylpeä suomalaisuudesta ja silti edustaa asiallisesti. Omasta mielestäni asia kuulostaa juuri päinvastaiselta. Ei olla terveesti ylpeitä suomalaisuudesta, vaan lähinnä huonolla itsetunnolla ylikorostetaan. Jos lähtee ulkomaille töihin, niin luulisi asennoituvan puhumaan ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Monta muutakin asiaa minua häiritsee. Jos ei halua olla meppi, niin miksei voi pysyä sahalla?

Teuvo on se suomalainen jota alaspainetaan mutta jolla on sisua sittenkin enemmän kuin alaspainajillaan. Kansa samaistuu alaspainettuun ei alaspainajaan. Teuvo on rautainen äiä.

Vierailija
60/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen Siilinjärven kansalaisia jotka osaksi antoivat tuolle mandaatin? Hakkarainen edustamassa kansaamme. D. Mites Teuvon sauna (jossa asui) onko juttu  taputeltu hiljaiseksi?