Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen on suloinen!

Vierailija
20.07.2019 |

Perusrehti ja lutuinen. Enemmän tuollaisia politiikkaan, sellaisia joilla on jalat maassa, ja sydän paikallaan.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Siilinjärven kansalaisia jotka osaksi antoivat tuolle mandaatin? Hakkarainen edustamassa kansaamme. D. Mites Teuvon sauna (jossa asui) onko juttu  taputeltu hiljaiseksi?

Niinhän sitä valheille tuppaa käymään. Teuvolla oli ihan normaali vuokrasopimus.

Sinccis

Vierailija
62/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo on välillä vähän mahdoton mutta arvostan että on rakentanut itse työuransa ja kouluttanut ihmisiä ulkomaillakin. Todellista kehitysapua.

Perusmies joka ei kumartele.

Miksi hänellä on silti jonkinlainen valkoisen miehen taakka, kun maailmankatsomus on ahdas ja alkeellinen?

Onko sinulle Suomi sitten taakka ? Tai suomalaisuus? Eräät ovat ylpeitä terveesti Suomesta ja suomalaisuudestaan, eikä siinä ole mitään pahaa edustaa meitä.

Voi olla terveesti ylpeä suomalaisuudesta ja silti edustaa asiallisesti. Omasta mielestäni asia kuulostaa juuri päinvastaiselta. Ei olla terveesti ylpeitä suomalaisuudesta, vaan lähinnä huonolla itsetunnolla ylikorostetaan. Jos lähtee ulkomaille töihin, niin luulisi asennoituvan puhumaan ulkomaalaisten ihmisten kanssa. Monta muutakin asiaa minua häiritsee. Jos ei halua olla meppi, niin miksei voi pysyä sahalla?

Teuvo on se suomalainen jota alaspainetaan mutta jolla on sisua sittenkin enemmän kuin alaspainajillaan. Kansa samaistuu alaspainettuun ei alaspainajaan. Teuvo on rautainen äiä.

Minun näkökulmasta Teuvon alaspainaja on Teuvo ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Siilinjärven kansalaisia jotka osaksi antoivat tuolle mandaatin? Hakkarainen edustamassa kansaamme. D. Mites Teuvon sauna (jossa asui) onko juttu  taputeltu hiljaiseksi?

Niinhän sitä valheille tuppaa käymään. Teuvolla oli ihan normaali vuokrasopimus.

Sinccis

Eikös häntä tituleerattu älykkääksi? Eli henkilö voi olla tyhmä tarvittaessa? Tai esittää tyhmää?

Inhoan erään ryhmän omahyväistä tapaa selittää asia valheellisesti ja sitten ilmeisesti itse uskoa siihen. Saivarrella asiasta esiin joku ylimaallinen "totuus", joka ei ole totuutta nähnytkään. Itse kutsun sitä epärehelliseksi valehteluksi.

Suoraselkäisiä ihmisiä on vaikea nykyään löytää. En ymmärrä miten muka Teuvo joillekin sellaista edustaa.

Minä en näe häntä sellaisena.

Vierailija
64/65 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Eikös häntä tituleerattu älykkääksi? Eli henkilö voi olla tyhmä tarvittaessa? Tai esittää tyhmää?

Inhoan erään ryhmän omahyväistä tapaa selittää asia valheellisesti ja sitten ilmeisesti itse uskoa siihen. Saivarrella asiasta esiin joku ylimaallinen "totuus", joka ei ole totuutta nähnytkään. Itse kutsun sitä epärehelliseksi valehteluksi.

Suoraselkäisiä ihmisiä on vaikea nykyään löytää. En ymmärrä miten muka Teuvo joillekin sellaista edustaa.

Minä en näe häntä sellaisena.

Hakkarainen on suoraselkäinen

Vierailija
65/65 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Niin, suutuin siinä vähän. Otin kaverin isälliseen halaukseen, vedin housut alas ja annoin hänelle kunnolla piiskaa pyllylle! Sen jälkeen portsari heitti kaverin pihalle. https://www.seiska.fi/Uutiset/Europarlamentaarikko-Teuvo-Hakkarainen-ba…