Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mee läpi Rennyn tyttöystävä

Vierailija
19.07.2019 |

Jotain siinä on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pienen pätkän haastattelua ja joo, nainen on 25v, mutta ei kyllä ole mikään tavallinen 25v selvästikään. En pitäis yhtään mahdottomana että hän olisi läpikäynyt hiukan jännittävämmän koulutuksen elämänsä aikana. Mielenkiintoista.

Vierailija
22/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Renny poliisin siiman sisällä WTC -tornien romahtaessa kertoi itse lehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pienen pätkän haastattelua ja joo, nainen on 25v, mutta ei kyllä ole mikään tavallinen 25v selvästikään. En pitäis yhtään mahdottomana että hän olisi läpikäynyt hiukan jännittävämmän koulutuksen elämänsä aikana. Mielenkiintoista.

Minulla kiinnittyi huomio hallittuun käytökseen ja erinomaiselta vaikuttavaan englannin taitoon. Nämähän on hyviä juttuja, en puhu pahaa :)

Ap

Vierailija
24/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän Rennyn tai kenenkään muunkaan seurustelu kuuluu ap:lle tai kenellekään ulkopuoliselle? En jaksa ymmärtää näitä joille joku ikäero, kansallisuus tai ulkonäkö merkkaa niin paljon, että pitää muiden suhteista murehtia. Tuskin jotain Rennyäkään kauheasti jaksaa napostella joku ap:n itkeminen kunhan itse on onnellinen. Se kai se lienee näissä parisuhteissa kuitenkin pääasia, että on onnellinen sen kumppaninsa kanssa. Porukka on muuten jokseenkin rauhoittunut presidenttiparin ikäerosta vaikka alkuun sitäkin kauhisteltiin.

Terveisin Naispelko26

Arvaa miksi avasin koko uutisen? Siksi että itse ihastuin isolla ikäerolla. Älä oleta siis. Sinä nostit asian esiin. Minä puolestaan en siitä tainnut mainita...

Ap

Enkä minäkään sinua mielestäni mistään ikäerosta valittamisesta syyttänyt, vaan ihan yleisellä tasolla totesin, että ihmettelen niitä jotka tekevät muiden ikäerosta itselleen ongelman. Viesteissä kun oli siitä ikäerosta mainintaa jonkun muun toimesta.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
25/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel kouluttaa wondewomaneja. Yhdellä vanhalla oli sellainen. En väitä että tämä.

Vierailija
26/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kiinnittyi huomio hallittuun käytökseen ja erinomaiselta vaikuttavaan englannin taitoon. Nämähän on hyviä juttuja, en puhu pahaa :)

Ap

Sama huomio.

Vierailija
27/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 51,tyttöystävä 19(raha ei vaihtanut omistajaa tässäkään suhteessa)olosuhteet tuli väliin,ehkä parempi niin.Vuosien jälkeen vieläkin vaihdetaan kuulumisia noin kerran kuussa.Hauskaa aikaa,lämmöllä

muistelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi