Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 173cm/ 77kg mies, osa lihaksia osa läskiä. Naamasta en komea. Jos täällä on joku nainen jolle tällainen mies kelpaisi

Vierailija
19.07.2019 |

niin voisitko kuvailla vähän itseäsi?

En ole luonteelta epämiellyttävä, mutta kun naiset vaatii 190cm lihaskorstoa joka on tummatukkainen ja komea naamasta, niin olen siitä aika kaukana. Toivon ettei mammat aloita sitä tyypillistä jankutusta suihkussa käymisestä ja itsetunnosta. Joka toisessa ketjussa haukutaan kokoiseni ja näköiseni miehet maan alle, ja joka toisessa ketjussa jankutetaan kaltaisilleni miehille suihkussa käynnistä jne. Eli asiallisia vastauksia, pyydän.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla tai luonteella ei mitään merkitystä. Ellei rantaleijona jolloin ongelmaa ei ole. Joten oleelliset tiedot: tulot ja miten epätoivoinen olet? Maksatko naiselle vähintään 20.000e/v tulonsiiirtoja panemisesta vai et?

Jää ton alle et saa kuin kassialmaa joka mörisee kännissä baarissa. Ja joo on parrakas.

Vierailija
62/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais. Olen 156cm ja 50kg. Luonteeltani kiltti ja rauhallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että naiset eivät halua tietää ikääsi?

Lähtisitkö itse naisen kanssa treffeille tietämättä hänen ikäänsä?

Vierailija
64/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka Prismassa ja katso ympärillesi. Myös niillä ei-niin-pitkillä-ja-komeilla usein on puoliso, eli ovat kelvanneet.

Havaintoharha. Et voi tietää miltä ovat näyttäneet kun ovat pariutuneet, eli "kelvanneet". Kun tutkit nuoria pareja niin huomaat, että vain hyvännäköiset pariutuvat. Rumat ja läskit käyvät ostoksilla yksin. 

Tästä tuli mieleen Otaniemen "Alepa-testi". Kun jätetään vaihtarit pois laskuista, tosi vahvasti meni ulkonäön mukaan yksin ostoksia tekevät sekä pariskunnat

ohis

Vierailija
65/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketkä naiset vaativat, kun et näytä tuntevan ensimmäistäkään? Mulla on melko laaja tuttavapiiri, enkä siltikään tunne ketään, jolla olisi 190 cm:n kumppani. Ehkäpä ne sitten ovat NE toiset naiset:)

Mutta vähintään se 180cm, ainiin se taisi olla, se maaginen 180cm, sehän se on naisille ehdoton alaraja. Koska pitäähän miehen olla mallimitoissa.

Ahaa, no varmaankin mun pitää laittaa ihastukseni kohde vaihtoon, koska hän alittaa sun rajan kahdella sentillä;)

No tuo on jo niin lähellä, että olet tehnyt poikkeuksen, koska miehesi on muuten niin kuuma. Mutta tuosta alemmaksi en usko kenenkään joustavan, vaikka olisi kuuma.

Olet muuten raivostuttavan epävarma, vähän kuin mun miehinen vastakappale universumissa:)

Se johtuu lasisesta lapsuudestani. T. Jason S

Vierailija
66/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä Jason vielä pikkuisen nopeammin sitä viinaa kiduksiisi niin sammut nopeammin. Olet ihan vtun rasittava.

Se lausutaan muuten tseisön.

Minä seison tseisönin sanojen takana ja olen tismalleen samalainen mies.

Olen vain se versio joka osaa tapella, eikä vain näytä lihaksikkaalta.

T: Tseisön Jarislav II

Vierailija
67/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketkä naiset vaativat, kun et näytä tuntevan ensimmäistäkään? Mulla on melko laaja tuttavapiiri, enkä siltikään tunne ketään, jolla olisi 190 cm:n kumppani. Ehkäpä ne sitten ovat NE toiset naiset:)

Mutta vähintään se 180cm, ainiin se taisi olla, se maaginen 180cm, sehän se on naisille ehdoton alaraja. Koska pitäähän miehen olla mallimitoissa.

Ahaa, no varmaankin mun pitää laittaa ihastukseni kohde vaihtoon, koska hän alittaa sun rajan kahdella sentillä;)

No tuo on jo niin lähellä, että olet tehnyt poikkeuksen, koska miehesi on muuten niin kuuma. Mutta tuosta alemmaksi en usko kenenkään joustavan, vaikka olisi kuuma.

Olet muuten raivostuttavan epävarma, vähän kuin mun miehinen vastakappale universumissa:)

Se johtuu lasisesta lapsuudestani. T. Jason S

Ja mulla vuosista lastenkodissa.

Vierailija
68/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä olet yrittänyt löytää naisseuraa? Sun mitat on ihan kelvolliset, ainoa vika voi olla sun ikä. Siis siihen etten edes lähtisi tutustumaan.

Vierailija
69/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on 173 cm, 95 kg, nöpönenä ja pienet silmät. Luonteeltaan on kuitenkin miehekäs, lihaksia on siellä läskin alla, leuka on jykevä, paksut tummat hiukset ja hyvä koulutus, ahkera.

Nimim. 18 vuotta naimisissa

Vierailija
70/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka Prismassa ja katso ympärillesi. Myös niillä ei-niin-pitkillä-ja-komeilla usein on puoliso, eli ovat kelvanneet.

Havaintoharha. Et voi tietää miltä ovat näyttäneet kun ovat pariutuneet, eli "kelvanneet". Kun tutkit nuoria pareja niin huomaat, että vain hyvännäköiset pariutuvat. Rumat ja läskit käyvät ostoksilla yksin. 

Tästä tuli mieleen Otaniemen "Alepa-testi". Kun jätetään vaihtarit pois laskuista, tosi vahvasti meni ulkonäön mukaan yksin ostoksia tekevät sekä pariskunnat

ohis

Otaniemen Alepa-testi? Tarkoitatko siis että komeat ja kauniit oli pariskuntina, vai mitä tuo "meni ulkonäön mukaan yksin ostoksia tekevät sekä pariskunnat" tarkoittaa?

Vierailija
71/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Otaniemen Alepa-testi? Tarkoitatko siis että komeat ja kauniit oli pariskuntina, vai mitä tuo "meni ulkonäön mukaan yksin ostoksia tekevät sekä pariskunnat" tarkoittaa?

Rumat miehet tekivät ostoksia yksin ja vähintään ok näköisillä oli yleensä tyttöystävä mukana

Vierailija
72/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Rumat miehet tekivät ostoksia yksin ja vähintään ok näköisillä oli yleensä tyttöystävä mukana

No sittenhän tämä todistaa asian olevan juuri niin kuin ap sanoi! Naiset taas lynkkaamassa miehen siitä hyvästä, että mies kertoi miten asia on!

Vierailija
73/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan kukaan numeroiden kanssa halua seurustella.

Vierailija
74/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aloitus: mammat sitä ja tätä, pitkät tummat miehet ----> heippa, uli-ukko!

Vierailija
75/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koolla tai luonteella ei mitään merkitystä. Ellei rantaleijona jolloin ongelmaa ei ole. Joten oleelliset tiedot: tulot ja miten epätoivoinen olet? Maksatko naiselle vähintään 20.000e/v tulonsiiirtoja panemisesta vai et?

Jää ton alle et saa kuin kassialmaa joka mörisee kännissä baarissa. Ja joo on parrakas.

Miten täällä viesteistä päätellen tosi moni on pitkässä suhteessa maksullisen naisen kanssa?

Tuleeko se sitten vuosihinnalla halvemmaksi kuin kertapano, vai miksi olette tuollaiseen ratkaisuun päätyneet? 🤔

Vierailija
76/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut, että on olemassa naisia jotka käyvät töissä itse ja haluavat tasavertaisen kumppanin? Edustusvaimon ylläpitäminen maksaa. Elämä on valintoja ja niiden seurauksien hyväksymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi