Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 173cm/ 77kg mies, osa lihaksia osa läskiä. Naamasta en komea. Jos täällä on joku nainen jolle tällainen mies kelpaisi

Vierailija
19.07.2019 |

niin voisitko kuvailla vähän itseäsi?

En ole luonteelta epämiellyttävä, mutta kun naiset vaatii 190cm lihaskorstoa joka on tummatukkainen ja komea naamasta, niin olen siitä aika kaukana. Toivon ettei mammat aloita sitä tyypillistä jankutusta suihkussa käymisestä ja itsetunnosta. Joka toisessa ketjussa haukutaan kokoiseni ja näköiseni miehet maan alle, ja joka toisessa ketjussa jankutetaan kaltaisilleni miehille suihkussa käynnistä jne. Eli asiallisia vastauksia, pyydän.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos mulle ei niin paljon vastailla, kun aloitan melko usein, että eihän sinulle nyt näin lyhyt varmaan kelpaa, kun kaikki haluavat sen 190cm. Kaikesta ne naiset ärsyyntyy, he eivät kestä totuuksia omasta pinnallisuudesta. T . Jason S

Itse en vastaa siksi että tuollainen asenne heti kättelyssä on uuvuttava ja kertoo ihan tarpeeksi sanojan persoonasta. Kiinnostus loppuu välittömästi.

Olet vaikea ihminen, naiset on niin vaikeita kaikella tavalla. T. Jason S

Kyllä, olen vaikea kun en jaksa heti kättelyssä kuunnella vinkumista. 

Huomaa, että olet negatiivinen ihminen, tiedän monia sinunlaisia naisia. Itse tykkään rennosta naisesta, joka ei pienistä ota hernettä nenään.

En vedä hernettä nenään tuollaisesta, mulla loppuun vaan kiinnostus.

Vierailija
42/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin saisin naisia aivan mielettömästi tällä ulkonäöllä, jos en olisi 176cm vaan 196cm. Se on naiset fakta.

T. Jason S

Mieheni on 164cm enkä todellakaan ole mieheni ensimmäinen. Revi siitä. Huono itsetunto, itsesääli ja ulina karkottaa potentiaaliset kumppanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä Jason vielä pikkuisen nopeammin sitä viinaa kiduksiisi niin sammut nopeammin. Olet ihan vtun rasittava.

Vierailija
44/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vieläkään vaivautunut kertomaan esimerkiksi ikääsi. Sillä kun on isompi merkitys kuin pituudellasi.

Vierailija
45/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vinkkinä; naiset pitävät myös siitä, mitä löytyy korvien välistä. Me miehet olemme enemmän ulkonäkö painotteisia johtuen ihan luonnollisista syistä, naiset katsovat myös sitä onko miehestä kumppaniksi pidemmän päälle.

Vierailija
46/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä Jason vielä pikkuisen nopeammin sitä viinaa kiduksiisi niin sammut nopeammin. Olet ihan vtun rasittava.

En käytä mitään päihteitä, olen ollut raivoraitis jo 7 vuotta. T. Jason S

Vierailija
47/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kaikilla muillakin palstoilla aina ihmiset ärsyyntyvät minuun. T. Jason S

Vierailija
48/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta ihminen voi olla komea kuin naamasta?

No esim sieltä.

Vierailija
49/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei sovi sinulle.

Vierailija
50/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei sovi sinulle.

Kyllä se sopii oikein hyvin, olen huomattavasti mukavampi ihminen nykyään.

Vierailija
51/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, naisettomuutesi johtuu luonteestasi, ei pituudesta tai painosta.

Luonnekkin voi olla hyvä, mutta huono itsetunto ja olemattomat sosiaaliset taidot ovat kyllä ongelma kelle tahansa.

Vierailija
52/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka Prismassa ja katso ympärillesi. Myös niillä ei-niin-pitkillä-ja-komeilla usein on puoliso, eli ovat kelvanneet.

Havaintoharha. Et voi tietää miltä ovat näyttäneet kun ovat pariutuneet, eli "kelvanneet". Kun tutkit nuoria pareja niin huomaat, että vain hyvännäköiset pariutuvat. Rumat ja läskit käyvät ostoksilla yksin. 

Vierailija
53/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä naiset vaativat, kun et näytä tuntevan ensimmäistäkään? Mulla on melko laaja tuttavapiiri, enkä siltikään tunne ketään, jolla olisi 190 cm:n kumppani. Ehkäpä ne sitten ovat NE toiset naiset:)

Vierailija
54/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnekkin voi olla hyvä, mutta huono itsetunto ja olemattomat sosiaaliset taidot ovat kyllä ongelma kelle tahansa.

Minua kiinnostaisi tietää, mitä tarkoittaa huonot sosiaaliset taidot? Sitä, että huomauttelee tai möläyttelee sopimattomia? Vai sitä että on hiljainen? Vai mitä? T. Jason S

Vierailija
55/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ketkä naiset vaativat, kun et näytä tuntevan ensimmäistäkään? Mulla on melko laaja tuttavapiiri, enkä siltikään tunne ketään, jolla olisi 190 cm:n kumppani. Ehkäpä ne sitten ovat NE toiset naiset:)

Mutta vähintään se 180cm, ainiin se taisi olla, se maaginen 180cm, sehän se on naisille ehdoton alaraja. Koska pitäähän miehen olla mallimitoissa.

Vierailija
56/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 192 ja pitkä ,tumma ja yleisesti pidetty komeana. Se mihin minun huomio kiinnittyi oli lämmin kiinnostunut katse ja hymy. Hän on mukava ja lämmin ihminen. Toisin kuin minä.

Vierailija
57/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vähintään se 180cm, ainiin se taisi olla, se maaginen 180cm, sehän se on naisille ehdoton alaraja. Koska pitäähän miehen olla mallimitoissa.

Ahaa, no varmaankin mun pitää laittaa ihastukseni kohde vaihtoon, koska hän alittaa sun rajan kahdella sentillä;)

Vierailija
58/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, no varmaankin mun pitää laittaa ihastukseni kohde vaihtoon, koska hän alittaa sun rajan kahdella sentillä;)

No tuo on jo niin lähellä, että olet tehnyt poikkeuksen, koska miehesi on muuten niin kuuma. Mutta tuosta alemmaksi en usko kenenkään joustavan, vaikka olisi kuuma.

Vierailija
59/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, mitä tarkoittaa huonot sosiaaliset taidot? Sitä, että huomauttelee tai möläyttelee sopimattomia? Vai sitä että on hiljainen? Vai mitä? T. Jason S

Ehkä juuri sitä, että ei osaa lukea tilanteita "oikein". Möläyttelee typeryyksiä kun kannattaisi olla hiljaa. On hiljaa kun olisi se hetki kun pitäisi saada se oma mielipide esiin. Hyviin sosiaalisiin taitoihin kuuluu myös taito kuunnella ja huomioida se keskustelukumppani tällöin keskustelu soljuu kummankin viedessä sitä eteenpäin. Joistakin saa kuulustella ja pusertaa joka jutun esiin, toisilla taas pyörii se oma show niin ettei siihen saa sanaa väliin. Molempien kanssa on eritavalla raskas keskustella.

Vierailija
60/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on jo niin lähellä, että olet tehnyt poikkeuksen, koska miehesi on muuten niin kuuma. Mutta tuosta alemmaksi en usko kenenkään joustavan, vaikka olisi kuuma.

Olet muuten raivostuttavan epävarma, vähän kuin mun miehinen vastakappale universumissa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi