Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 173cm/ 77kg mies, osa lihaksia osa läskiä. Naamasta en komea. Jos täällä on joku nainen jolle tällainen mies kelpaisi

Vierailija
19.07.2019 |

niin voisitko kuvailla vähän itseäsi?

En ole luonteelta epämiellyttävä, mutta kun naiset vaatii 190cm lihaskorstoa joka on tummatukkainen ja komea naamasta, niin olen siitä aika kaukana. Toivon ettei mammat aloita sitä tyypillistä jankutusta suihkussa käymisestä ja itsetunnosta. Joka toisessa ketjussa haukutaan kokoiseni ja näköiseni miehet maan alle, ja joka toisessa ketjussa jankutetaan kaltaisilleni miehille suihkussa käynnistä jne. Eli asiallisia vastauksia, pyydän.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-10kg, niin avot!

Ai minulta? Pidät ruipeloista? Ennen kuin aloin käymään salilla, painoin 65-70kg.

T. Jason S

Aloittajasta puhuttiin, ja aloittaja on ylipainoinen. Normaalipainoinen ei ole ruipelo.

Vierailija
22/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 170cm ja vatsakas. Just sopiva. Yltää pussaamaan ja vattaa on kiva taputella.

Kuitenkaan en nyt pituuden ja painon perusteella hänestä kiinnostunut, vaan koska on fiksu herrasmies, kätevä ja ahkera, ottaa minut huomioon joka asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus/paino/ulkonäkö ei muodostu ongelmaksi vaan kokonaisuus ratkaisee ja ainakin viestisi perusteella olet kanssani täysin eri aaltopituudella eli ei natsaa.

Vierailija
24/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: Pituus ja paino eivät ole lähes kenellekään niitä tietoja, joiden perusteella kiinnostus lähtisi heräämään. 

Ei niin. Mikä on lempikirja/kirjoja, TV-sarja, komedia tms kertoo paljon enemmän voisinko ihastua.

Vierailija
25/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos mulle ei niin paljon vastailla, kun aloitan melko usein, että eihän sinulle nyt näin lyhyt varmaan kelpaa, kun kaikki haluavat sen 190cm. Kaikesta ne naiset ärsyyntyy, he eivät kestä totuuksia omasta pinnallisuudesta. T . Jason S

Vierailija
26/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulle on monet naiset tuumanneet deittisivuilla, että muuten kyllä mutta olet liian lyhyt ja tämä on ihan tosi juttu. Onko siis ihme, että miehet siitä teitä naisia syyllistävät? T. Jason S

Vierailija
27/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos mulle ei niin paljon vastailla, kun aloitan melko usein, että eihän sinulle nyt näin lyhyt varmaan kelpaa, kun kaikki haluavat sen 190cm. Kaikesta ne naiset ärsyyntyy, he eivät kestä totuuksia omasta pinnallisuudesta. T . Jason S

Itse en vastaa siksi että tuollainen asenne heti kättelyssä on uuvuttava ja kertoo ihan tarpeeksi sanojan persoonasta. Kiinnostus loppuu välittömästi.

Vierailija
28/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saisin naisia aivan mielettömästi tällä ulkonäöllä, jos en olisi 176cm vaan 196cm. Se on naiset fakta.

T. Jason S

Vierailija
29/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on tavis, sen kannattaisi kiikaroida tavisnaisia, eikä niitä prinsessoja jotka hakevat miehestä jotain statuksen nostoa.

Vierailija
30/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta ihminen voi olla komea kuin naamasta?

Peeniksestä.

Vierailija
31/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en vastaa siksi että tuollainen asenne heti kättelyssä on uuvuttava ja kertoo ihan tarpeeksi sanojan persoonasta. Kiinnostus loppuu välittömästi.

Olet vaikea ihminen, naiset on niin vaikeita kaikella tavalla. T. Jason S

Vierailija
32/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minulle on monet naiset tuumanneet deittisivuilla, että muuten kyllä mutta olet liian lyhyt ja tämä on ihan tosi juttu. Onko siis ihme, että miehet siitä teitä naisia syyllistävät? T. Jason S

’Naiset’. Eli kaikki miehet ovat sarjamurhaajia. Samalla logiikalla.

Vierailija
33/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, naisettomuutesi johtuu luonteestasi, ei pituudesta tai painosta.

Vierailija
34/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sen sijaan ihastuu silmittömästi naiseen, jotka haukkuvat avausviestissään kaikki miehet råiskaajiksi.

Vierailija
35/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaa toiseen tutustumisen syyllistävällä "pidä tunkkis" - asenteella, ei kannata ihmetellä jos toinen ei ihastu. Jospa vain olisit normaalisti ja antaisit toisen itse päättää että kiinnostaako.

Vierailija
36/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen vaikea kun en jaksa heti kättelyssä kuunnella vinkumista. 

Vierailija
37/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet sen sijaan ihastuu silmittömästi naiseen, jotka haukkuvat avausviestissään kaikki miehet råiskaajiksi.

No minua ei haittaisi yhtään, jos nainen muuten vaikuttaisi minusta kauniilta. T. Jason S

Kerrankin yksi nainen vastasi, kun iloisesti vastasin johonkin juttuun tyyliin "pojat on poikia", niin hän sanoi, että kusipäitä ne on. En mä suuttunut ollenkaan. Naiset on vaan herkkiä kaiken suhteen, pitää olla rento ja pitää olla huumoria. Mä en ikinä suutu mistään.

Vierailija
38/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen vaikea kun en jaksa heti kättelyssä kuunnella vinkumista. 

Huomaa, että olet negatiivinen ihminen, tiedän monia sinunlaisia naisia. Itse tykkään rennosta naisesta, joka ei pienistä ota hernettä nenään.

Vierailija
39/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka Prismassa ja katso ympärillesi. Myös niillä ei-niin-pitkillä-ja-komeilla usein on puoliso, eli ovat kelvanneet.

Katson aina vastaantulevia pariskuntia kaupassa. Melkein ikinä ei näe naisen vierellä minun näköistä ja tyyppistä miestä. En enää tiedä mitä tehdä, en tiedä millaista naista ja mistä minun pitäisi katsella, jottei nainen torjuisi minua pelkän pinnan takia.

t. Ap

Vierailija
40/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kyllä helppo saada vihaiseksi ja ärsyyntyneeksi. Miehet taas ei juuri koskaan vedä hernettä nenään ja moni nainenkin on sanonut, että miehet on paljon rennompia kuin naiset, joiden naama on aina norsun v ** tulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi