Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 173cm/ 77kg mies, osa lihaksia osa läskiä. Naamasta en komea. Jos täällä on joku nainen jolle tällainen mies kelpaisi

Vierailija
19.07.2019 |

niin voisitko kuvailla vähän itseäsi?

En ole luonteelta epämiellyttävä, mutta kun naiset vaatii 190cm lihaskorstoa joka on tummatukkainen ja komea naamasta, niin olen siitä aika kaukana. Toivon ettei mammat aloita sitä tyypillistä jankutusta suihkussa käymisestä ja itsetunnosta. Joka toisessa ketjussa haukutaan kokoiseni ja näköiseni miehet maan alle, ja joka toisessa ketjussa jankutetaan kaltaisilleni miehille suihkussa käynnistä jne. Eli asiallisia vastauksia, pyydän.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?

Vierailija
2/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 14 kiloa ap:ta enemmän ja olen 13 senttiä lyhyempi. Mulle ap kelpais jos on mukavan luonteinen, mutta enpä usko että minä kelpaisin ap:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>173cm

>mies

Voit valita vain yhden.

Vierailija
4/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tuota "naiset vaatii 190cm lihaskorstoa"-ulinaa olisin voinut kiinnostua. Mutta tuo on totaalinen turn-off. 

Vierailija
5/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painan 14 kiloa ap:ta enemmän ja olen 13 senttiä lyhyempi. Mulle ap kelpais jos on mukavan luonteinen, mutta enpä usko että minä kelpaisin ap:lle.

Kelpaisi? Et tiedä ihmisestä yhtään mitään muuta kuin pituuden ja painon, ja niiden perusteella tiedät että voisit rakastaa häntä?

Vierailija
6/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta ihminen voi olla komea kuin naamasta?

Vierailija
7/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät, ettei aloiteta tyypillistä jankutus, vaikka itse olet juuri edellisissä lauseissa aloittanut tyypillisen jankutuksen naisten ja lihaskimppujen suhteen. Hiukan ristiriitaista tämä sinun toimintasi. 

Vierailija
8/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi? Et tiedä ihmisestä yhtään mitään muuta kuin pituuden ja painon, ja niiden perusteella tiedät että voisit rakastaa häntä?

Arvio tehdään ns. ceteris paribus, eli muita asioita ei oteta huomioon, vaan oletetaan miehen olevan esim luonteeltaan samanlainen kuin muillakin mitoilla oleva mies.

t. Ap

P.S. minulle kävisi oikein hyvin itseäni painavampi nainen, kävisi varmaan johonkin vähän päälle 100 kiloon asti. Sen jälkeen alkaa epäilyttää naisen terveyden puolesta, en kuitenkaan halua että rakastamani nainen kuolisi sydäriin viiskymppisenä

Vierailija
9/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naisille pelkkä lompakko. Eli jos sinulla ei ole naista, niin sinulla ei ole lompakossa mitä tarjota.

Sori vaan, mene MGTOW teitä niin voit vielä olla onnellinen.

Vierailija
10/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla aloitustiedoilla kyllä menee pöksyt märäksi.

Varsinkin tuo kohta ”osa läskiä, osa lihasta”, tekee sinusta tosi uniikin lumihiutaleen!

TAHDON SUT!

Vierailija
11/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 176cm/80kg valkoinen heteromies. Käyn ahkerasti salilla myös ja läskiä ei juuri ole. Mutta ei ole helppoa minullakaa, vaikka olen Jason Suidekis lookalike. No matcheja tulee tasaisesti, mutta ronkeli kun olen, niin ei ihan löydy sitä mitä haen. Paitsi nyt yksi tatuoitu kaunotar, saa nähdä jos hänen kanssaan sinne kahville pääsisi.

T. Jason S

Vierailija
12/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10kg, niin avot!

Vierailija
13/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakaan muutenkaan kiinnosta muiden ihmisten pituudet ja painot. Niiden lisäksi aloituksesta kävi ilmi tasan se, ettei ap ole omasta mielestään komea naamasta eikä luonteeltaan epämiellyttävä. (Jos siis nyt sivuutetaan tuo "naiset sitä ja tätä" -ulina.) Näillä tiedoilla, en ole kiinnostunut.

Vierailija
14/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nainen valitsee aina mieluummin komeat kasvot, kuin komean vartalon.  Miehellä ei lihaksista ja tiukasta vartalosta ole mitään hyötyä, jos naama on ruma. Naisella taas vaikka naama olisi millainen petolinnun py ll y, niin jos löytyy fitness vartalo, niin johan on vientiä.

T. Jason S

Vierailija
15/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt edes sen ikäsi ilmoittaisit niin katsotaan sitten

Vierailija
16/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-10kg, niin avot!

Ai minulta? Pidät ruipeloista? Ennen kuin aloin käymään salilla, painoin 65-70kg.

T. Jason S

Vierailija
17/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jo aloitusviestissä naisia yleistetään noilla miehen pitää olla sitä tai tätä jutuilla, niin selvä on, että luonne on niin sovinistinen, ettei todellakaan kelpaa.

Minulle kelpaa vain mies, joka näkee minut ihmisenä ja yksilönä eikä niputa ’naisia’ ikinä millään tavalla.

Vierailija
18/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen puoleta kelpaisit ihan hyvin, ne ei tosin ole se läheskään kiinnostavin asia miehessä. Mutta en ole kiinnostunut miehistä, jotka aloittaa heti tuon "naiset tykkää jääkiekkolentäjäkirurgeista"-ulinan.

Vierailija
19/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Pituus ja paino eivät ole lähes kenellekään niitä tietoja, joiden perusteella kiinnostus lähtisi heräämään. 

Vierailija
20/76 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka Prismassa ja katso ympärillesi. Myös niillä ei-niin-pitkillä-ja-komeilla usein on puoliso, eli ovat kelvanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi