Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi hyvä tyyppi, mutta ei vaan sytytä

Vierailija
19.07.2019 |

Mulla on yksi läheinen ystävämies, joka on todella mukava ja hyvä tyyppi kaikinpuolin ja josta olen kiinnostunut muutenkin, ja joka tuntuu olevan myös kiinnostunut minusta, mutta ongelmana on että hän ei vaan jotenkin sytytä siinä mielessä. Ei siis ole mitään seksuaalista himoa häneen. Harmittaa kun olisi muuten unelmieni mies. Kyllä se seksuaalinen vetokin on tärkeää parisuhdetta ajatellen, vai onko sittenkään? Voiko kaveripohjalta rakentaa parisuhdetta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Lopeta ne vanhainkotivierailut.

Vierailija
2/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat haluatte seksittömän suhteen niin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat haluatte seksittömän suhteen niin ok.

Seksi tuntuisi varmaan väkinäiseltä hänen kanssaan. On kyllä niin mukava ihminen, mutta kai se täytyy säilyttää ystävyys ja olla puhumatta muista tunteista. Ap

Vierailija
4/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo eikä vilkutukset enää auta.

Vierailija
5/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä himot voi herätä ystävääkin kohtaan. Ei se aina mene niin, että ensin on himot ja sitten ystävystytään. Ystävän kanssa voi olla tottunut siihen, että näpit pidetään omalla puolella ja sopimattomia ei ajatella, jolloin se on vaan oma alitajuinen ohjelmointi, mikä pitää saada jotenkin purettua. Ehkä vaan mielikuvittelemalla ja alkamalla vihjailemaan, katsoen, saako vastakaikua. Mielikuvitus kyllä ottaa kipinää, jos sitä ruokkii hieman aluksi vaikka vähän keinotekoisestikin.

Vierailija
6/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn hänen seurassaan kuitenkin kuin ihastunut, kikattelen ja olen pikkuisen hermostunut. On vieläpä ihan hyvännäköinen ja miehekäs mutta en vaan tajua miksi ei sytytä. Ap

Vierailija
7/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mikä siinä on että nämä miehet ei vain sytytä, mut jos joku keksii ja vieläpä keinon päästä siitä irti niin voisiko kertoa? Oon kyllästynyt kiinnostumaan aina sellaisista miehistä, jotka on jo päällepäin niin kriminaalin näköisiä kuin voi olla. Sit luonteelta epävakaita ja arvaamattomia eikä todellakaan mitään avioliittomatskua. Kun voiskin kiinnostua jostain perus-Pekka insinööristä, jolla on siististi kammattu tukka, paksut silmälasit, kapeat hartiat ja lysy ryhti ja joka olis oikeesti hyvä mies. Mut ei. Aina niitä tatskattuja arpisia ns jännämiehiä joita ei koskaan voi kesyttää.

Vierailija
8/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn hänen seurassaan kuitenkin kuin ihastunut, kikattelen ja olen pikkuisen hermostunut. On vieläpä ihan hyvännäköinen ja miehekäs mutta en vaan tajua miksi ei sytytä. Ap

Onko mies yleisesti haluttu naisten parissa?

Vierailija
9/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä naisten ongelmia. Itse koen seksuaalista vetoa kaikkiin naisiin, olivatpa sitten pitkiä, lyhyitä, pulskia, hoikkia. Tragedia on että naiset eivät ilmeisesti ole kiinnostuneita minusta.

Vierailija
10/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä himot voi herätä ystävääkin kohtaan. Ei se aina mene niin, että ensin on himot ja sitten ystävystytään. Ystävän kanssa voi olla tottunut siihen, että näpit pidetään omalla puolella ja sopimattomia ei ajatella, jolloin se on vaan oma alitajuinen ohjelmointi, mikä pitää saada jotenkin purettua. Ehkä vaan mielikuvittelemalla ja alkamalla vihjailemaan, katsoen, saako vastakaikua. Mielikuvitus kyllä ottaa kipinää, jos sitä ruokkii hieman aluksi vaikka vähän keinotekoisestikin.

Onhan niitä tarinoita, että ollaanbolru vuosikymmenet ystäviä, ja sitten yhtäkkiä huomaakin rakastuneensa toiseen ja paljastuu sen olevan molemminpuolista. Seksuaalinen vetovoima voi kehittyä jälkijunassa myös. Eikä se välttämättä ole huono asia niin päin.

Vierailija
11/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan haluttu on, kun on ollut useamman kerran parisuhteissa. Ap

Vierailija
12/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltäpä paljastui ns. red pill totuus, että miehen pitää olla esivalittu muiden naisten toimesta.

Täälläkin tätä preselection teoriaa kielletään, mutta suoraan hevosen suusta se todistettiin jälleen.

Vierailija
13/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltäpä paljastui ns. red pill totuus, että miehen pitää olla esivalittu muiden naisten toimesta.

Täälläkin tätä preselection teoriaa kielletään, mutta suoraan hevosen suusta se todistettiin jälleen.

Eiköhän se ollut toimesta-mies, joka kysyi onko mies yleisesti haluttu. Vastaus oli että on. Ap:lle hän ei kuitenkaan kelpaa joten teoriasi kusi kintuille.

Vierailija
14/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpå, työnnä nyt pimeyteen nuo harhaiset pseudoteoriasi ja mene nettiulisemisen sijaan ulos, siellä on vapaita ja halukkaita naisia. Jokaisella, siis jokaisella, on joskus ensimmäinen parisuhde. Mieti sitä kun laitat kenkiä jalkaan.

Vierailija
15/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku geenijuttu. Elimistösi hylkii miehen geenejä. Saatte rumia ja sairaita lapsia.

Vierailija
16/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan voi. Tottakai joskus vasta myöhemmin ihastuu, mutta kyllä tunteiden täytyy olla muutaku kaverilliset, jollei sitten halua elää kaveri suhteessa esim rahan vuoks.

Vierailija
17/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin kirjoittaa vastauksia, mutta näköjään j ä n n ä m i e s on kielletty sana? Ap

Vierailija
18/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut suhteessa kerran vuonna 1983. 16 vuotta vanhemman naapurin rouvan kanssa.

Ei lapsia. Ei kskaan yhteisasunista.

Vierailija
19/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ongelma on tietysti sinun päässäsi kun kerran hyvä tyyppi ei sytytä. Joku paha tyyppi sitten varmaan sytyttää. Eli ei jatkoon, sinä.

Vierailija
20/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin kirjoittaa vastauksia, mutta näköjään j ä n n ä m i e s on kielletty sana? Ap

Miksi sinulla on tarve käyttää tuollaista sanaa, joka sopii vain ihmisille, jotka ovat jääneet henkiseltä kehitykseltään yläasteikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi