Pitääkö gynellä ottaa housut pois?
Siis oikeasti? Eikö ne voi ultrata jotenkin vatsan päältä tms?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain hävettävää salaisessa solassasi?
En halua että sinne näkee kukaan muu kuin mieheni.
Onneksi olen laiha joten voi ultrata päältä?
Ap
Oletko sama, joka kysyi tilitietojen näkyvyydestä verokortissa?
Jos saa esittää asiallisen kysymyksen, niin näkeekö vatsan päältä tehtävässä ultrassa miten tarkasti kohdun ja munasarjat? Olin vatsan uä:ssä ja siinä mainittiin noiden olevan normaalit. Olisiko siinä nähnyt, jos on jotain vialla?
Miksi sitä pitää rassata. Eihän miestenkään vehkeitä rassata.
Ei tarvi, gyne voi käyttää periskooppia.
Pitääkö gynellä ottaa housut pois? Em. kysymykseen ei ole oikeastaan kuin yksi oikea vastaus. Gynen on syytä pitää housunsa jalassa töissä ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jos on vetoketju haaroissa.
Voivat myös porata reiän jos vetoketju on tiukka. Toimituksen jälkeen sulkevat aukon läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pyydettiin ottamaan, mutta en todellakaan suostunut. Tein ilmoituksen kyseisestä pervosta. Toivottavasti ei enää työskentele alalla.
Voiko lobotomian tehdä ilman että kaloon porataan reikä.
Hammaslääkärissä voi ainakin käydä avaamatta suutaan.
Neuvolassa on ultrattu vatsan päältä housuja riisumatta, mutta ei se ultraaja tainnut olla oikea gyne.
Mun piti ottaa gynel vaatteet pois ja sitte mennä makaa siihen pöydälle.
Se kosketteli mun tissije ja alapäätä.
Se laitto myös kaks sormeenmun alapään sisään
Mitä älyttömyyttä. Tietysti otetaan housut pois. Se on gynelle niin arkipäiväistä - kuin korvaan katsominen yleislääkärille.
Kannattaa ottaa, sillä lääkäri ei vedä niitä housuja sulta jalasta ja ehkä hyvä niin ;D
Eikä hammaslääkärissä tarvitse avata suuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pyydettiin ottamaan, mutta en todellakaan suostunut. Tein ilmoituksen kyseisestä pervosta. Toivottavasti ei enää työskentele alalla.
Voiko lobotomian tehdä ilman että kaloon porataan reikä.
Kai se nyt pipo päässä saa olla?
Ultraääni vaginan kautta on ensisijaista, mutta myös vatsan päältä voidaan ultrata vaikka et olisi raskaana. Suolet voivat peittää paremman näkyvyyden.
Ei tietenkään tarvitse ottaa, eihän synnytyksessäkään tarvitse olla alapää paljaana
Ei tarvitse, jos laittaa hameen tai mekon päälle päälle ja jättää pikkuhousut kotiin. Pääset paljon helpommalla ja ei tarvitse edes pukea poislähtiessä ;D
Pitääkö gynellä ottaa housut pois?
Mies gykologin ei ole tarpeellista ottaa housuja pois.
Vetoketjun avaaminen usein riittää, mikäli sellaiseen tarvetta ilmenee.
Naisten on hyvä riisua ne housut pois tutkimuksen ajaksi.
Koska selvinnäkijät eivät yleensä ryhdy gynekologeiksi.