Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin noi kaikki maisterit oikein sijoittuu? Liukuhihnalla on ties mitä maisteria, vähintään yhden tutkinnon suorittaneita.

Vierailija
27.05.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortistossa en ole ollut, mutta usein kyllä " vaan kotona" pätkätöiden lomassa. Useat työnpätkistä eivät ole muuten edes liittyneet alaani mitenkään, vaan kielitaitoni avulla ja entisten kesätöiden kokemuksella olen niitä saanut.

Vierailija
2/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistymisnäkökulmaa enkä sitä, miten kiva olis lukea virolaista kivikauden arkeologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ydin on se, että olen työnantajan kauhuiässä (lapsia) ja kollegat ovat kaikki miehiä....

Vierailija
4/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap taitaa olla niitä, jotka luulee, että esim. filosofian maisterit on jotain filosofiaa pääaineenaan lukeneita....

t. FM, joka ei ole lukenut lukion jälkeen kurssiakaan filosofiaa

Vierailija
5/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3, joka ei tosiaan uhrannut aikanaan ajatustakaan työllistymiselle.

Vierailija
6/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli katkera siitä, että joutui tekemään toimistotöitä maisterin papereilla.

Vierailija
7/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitot koittaa saada sisäänottomääriä alas, mutta opm ei ole innostunut. Puhutaan bulkkikoulutuksesta mm. humanistien kohdalla.

Vierailija
8/8 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa sitten katoaakin pian muille aloille, kun kaikille ei vaan riitä töitä. Meikäläisen suunnitelma on tehdä nyt ensin lapset ja sitten suunnata niille ihanille pätkismarkkinoille... :) Onneksi mun ala on just tasoa virolainen kivikauden arkeologia, eli tietotaito ei vanhene, vaikka oiskin kotona useamman vuoden lapsia hoitamassa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi