Naimisiin miehen kanssa joka on työnarkomaani?
Mies tekee töitä lomillakin ja häämatkallakin vietti tasan kaksi päivää kanssani. Onhän tämä järjen vastaista mutta mies tekee neljän ihmisen työt ja tulot ovat sen mukaiset. Kuulin jälkikäteen että olisi saanut apukäsiäkin mutta ei huolinut ja nyt mies ilmoitti että kesäloma menee oman projektin hoitamiseen eli töihin ja on varannut kalenterista tasan kaksi päivää meille kahdelle. Hermot alkavat olla loppu. Lapsia ei ole eikä tule.
Kommentit (18)
Anna toisen tehdä töitä. Täytä oma kalenteri omilla töillä ja harrastuksilla. Suhde voi paljon paremmin kuin molemmilla on omaa aikaa ja saavat tehdä niitä asioita mistä pitävät ilman että siitä tulee riitaa.
Mielestäni unelma, keskityn omiin juttuihini. Kaikki menee paremmin kun ei olla liikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No tarjoaahan hän sinulle korkean elintason?
Oletusarvona että mies aina tarjoaa elintason???
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua sellaisella tekee jos joutuu olemaan aina yksin eikä ole ihmistä vierellä jonka kanssa jakaa se?
-ohis
Mun mies on kans ja mä vaan nautin, kun saan omaa rauhaa ja toisaalta kipinä säilyy, kun ei koko ajan nuhjusteta yhdessä.
Tuliko tämä sulle yllätyksenä vai tiesitkö, mihin ryhdyit ja ajattelit, että hän muuttuu?
Ilmeisesti tiesit tämän kun menit naimisiin hänen kanssaan? Olet silloin päättänyt kestää tämän. Jos et pidäkään miehesi elämäntyylistä ja siitä miten se vaikuttaa suhteeseenne niin eroa. Miestä et voi muuttaa. Hän muuttuu, jos itse niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletusarvona että mies aina tarjoaa elintason???
Jos työ on koko elämä, niin miksi edes mennä naimisiin? Sinkkuna saisi nauttia rahoista ihan yksin.
Otsikko antaa kuvan, että pohdit naimisiinmenoa työnarkomaanin kanssa.
Kuitenkin tekstissäsi puhut häämatkastanne.
Eli menit naimisiin työnarkomaanin kanssa sittenkin?
Been there and done that.
Ei kiitos. Mies loisti poissaolollaan koko ajan, itse hoidin kodin, lapset, omat työt. Mies eli itselleen ja työlleen. Ero oli paras ratkaisu ikinä.
Teillä siunaus, ettei ole lapsia.
Ymmärrän täysin, miltä sinusta tuntuu. Joko teet samoin kuin miehesi eli laitat kalenterisi täyteen omia menojasi tai...mietit oliko tämä just sitä mitä halusit.
Menit jo naimisiin. Olet jo päättänyt. Eli olette nyt naimisissa. Onnellista yhteiselämää!
Vierailija kirjoitti:
Menit jo naimisiin. Olet jo päättänyt. Eli olette nyt naimisissa. Onnellista yhteiselämää!
Koeta keskustella miehen kanssa ja kerro, miten kaipaat saada olla hänen kanssaan enemmän. Älä lähde nalkutuslinjalle, se ei tuota toivottua tulosta. Älä myöskään ruikuta tai uikuta, se voi ajaa miehen kauemmas. Keksikää mukavaa tekemistä, kun olette yhdessä. Nyt sinulla on runsaasti omaa aikaa harrastuksiin ja ystäville. Toivon teille kaikkea parasta. Älä luovuta. - sama
Sama mikä addikti ni huono kumppani. Palaa loppuun eikä osaa lopettaa: addikti ei osaa/halua/pysty.
Paljonko tienaa? Osallistuuko kotitöihin?
Riippuu näistä sietäisinkö työnarkomaania
Tottakai nainen haluaa työnarkomaanin. Raha ja tulot, ainoat asiat mitä naiset haluaa parisuhteelta.
Miksei ole lapsia? Tee niitä, hanki elatusmaksut ja siirry sitten eteenpäin.
Ota miehestä se minkä antaa. En suosittelisi muuten mutta miksi et itse hankkisi perhettä?
Sinulla taisi ehkä sihti vähän vuotaa, mutta joskus ne perheettömät miehet ovat oikeasti naimisissa työn kanssa. Lankesit varmasti siihen paradoksiin, että kerta vuoteen ulkomaille, miehellä hyvät tulot mutta silti aikaa tuottaa sinulle nautintoa. Joskus se vain täytyy hyväksyä, että ihmiselle se työ on elämän tärkein asia. Ja kannattaa ajatella posin kautta, kyllähän meidän kansantalous siitä hyötyy, mitä enemmän miehesi tekee tuottavaa työtä.