Tuttava pariskunta nukkuu oudon paljon!? Heillä ei ole lapsia ja ovat työttömiä.. käyvät yleensä klo 23 nukkumaan ja saattavat nukku aamu 8-9
Eli 9h-10h.
Tuohan on aikuiselle hirveän paljon :0
Kommentit (32)
Siis tällaisella asiallako joku vaivaa päätään niin paljon, että tekee aiheesta nettiin aloituksen.
Nukahdin ehkä keskiyöllä ja nousin 10.50.
Ihan perus. Aina väsyttää silti.
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaisella asiallako joku vaivaa päätään niin paljon, että tekee aiheesta nettiin aloituksen.
Vaikuttaisi olevan usein sama kirjoittaja asialla näiden kummastelukeskustelujen kanssa, kun aloitusviesti todella usein päättyy tuohon :0 -hymiöön.
Oletko aloittaja itse unettomuudesta kärsivä ja iltavuorosta kotona 22.45 ja aamulla herätys töihin 5.30? Siinä sitten unettomana on aika kärvistellä ja manailla niitä _työttömiä_ jotka nukkuvat kun on aikaa ja unenlahjojakin.
Unen puute vie länsimaisen ihmisen ja yhteiskunnan huonoon kuntoon ei se että joku viettää sängyssä muka liikaa aikaa. Kannattaa panostaa lepoon ja uneen.
Mitä v. ttua se sulle kuuluu paljonko nukkuvat? Olet omituinen kyylä!
Mitääh ? kuinka NOIN paljon kehtaavat maata ja nukkua! ? TÄH ?
NOIN myöhään uskaltavat vaan nukkua? Hävytöntä !
Olisiko aihetta mennä polisiille ?
voit samalla ilmottaa meikäläisistäkin:
työssäkäyvä pariskunta, EI lapsia, vetää unta päähän ihan niin paljon kun siltä tuntuu ja kehtaa ottaa vielä päikkäritkin.
Jos useammat työssäkäyvätkin nukkuisivat riittävästi ja jättäisivät ne älylaitteet jo alkuillasta pois käytöstä (telkkari myös pois makuuhuoneesta!), niin luultavasti työssäuupuneita olisi huomattavasti vähemmän.
Toisilla nyt vain on isommat unentarpeet kuin toisilla. On mullakin yksi kaveri (naispuolinen) joka pystyy ihan näin kolmekymppisenä aikuisenakin nukkua 12-14 h. Siis oikeasti. Minä en ole ikinä eläessäni nukkunut tuollaisia tuntimääriä! Heillä kun lapsi tuli taloon, niin välillä kaverini ei edes herännyt kun vauva yöllä itki nälkää. Hänen miehensä heräsi ja nosti kaveriltani paidan ylös, vauvan rinnalle syömään, röyhtäytti, laittoi vauvan takaisin nukkumaan ja vetäisi kaverilleni paidan takaisin alas :D
Meillä taas minä pärjäilin vauva-ajan yöheräilyt ihan kohtalaisen hyvin, kun muutenkin pärjään pienehköillä unilla. Nyt meillä on jo taapero joka nukkuu 9-10h yöunet, itse nukun yleensä noin 5 tuntia sikeästi ja sen jälkeen heräilen vähintään tunnin välein, niin että yleensä nousen viimeistään 8h "nukkumisen" jälkeen. Veikkaan että yöllinen unimäärä mulla jää sinne 6-7h tienoille joka yö. Vaikka lapsi olisi yön mummolassa niin siltikään en nuku tuon enempää, toki tulee sitten aamuisin lojuttua sängyssä vetelehtimässä jos ei ole pakko nousta sen taaperon kanssa ylös...
Järkyttäviä vapaamatkustajia. Käräytä ne työkkärille, siellä vaan nukutaan eikä olla aktiivisia.
Normaali unimäärä. Alle 8 h on epänormaalia.
Mun normaali uniaika vapaapäivinä.
Minulla puolestaan on tuttavapariskunta, joilla on kotonaan SEKÄ televisio ETTÄ tietokone! Kahdella ihmisellä! Joskus kun iltalenkillä kävelen talon ohi, näkyy ikkunasta selvästi kuinka toinen on TV:n ääressä ja toinen tietokoneella. Uskomatonta! Kaikkeen sitä ihmiset aikaansa käyttävät...