Tuttava pariskunta nukkuu oudon paljon!? Heillä ei ole lapsia ja ovat työttömiä.. käyvät yleensä klo 23 nukkumaan ja saattavat nukku aamu 8-9
Eli 9h-10h.
Tuohan on aikuiselle hirveän paljon :0
Kommentit (32)
Hui tiedetäänpä siellä paljon tuttavien tekemisistä!
Ehkä ”nukkuma-ajasta” on seksiä tunti molemmissa päissä
Tuohan kuulostaa ihan täydelliseltä eivät kuku liian myöhää hereille eivätkä nouse liian aikaisin aamuyöstä.
9-10 määrällisestikin tosi hyvä.
Jos kaikki ihmiset eläisivät noin niin varmasti kansan terveyskohenisi.
Kuitenkaan kaikille se ei työn puolesta ole mahdollista.
Ei mitenkään outo määrä. Unentarve on yksilöllistä. Itsellenikin noin 9 tuntia on optimaalisin unimäärä.
Kuulostaa hyvältä. Tuon verran itsekin tarvitsen unta ja nukkuisin aina noin, jos se olisi mahdollista. Sitten kun lapset on vähän vanhempia, niin tuo onnistuu lapsiperheessäkin.
Olen työssäkäyvä ja nukun suunnilleen saman verran kuin nuo. Käyn nukkumaan 21-22 ja herään 7
Voi, kun itsekin nukkuisin pötköön joskus saman verran. Sisäinen herätyskello herättää aina viikonloppuisinkin klo 5 hujakoilla ja sen jälkeen ei uni enään tule.
Pointti taisikin olla se että heillä ei ole lapsia ja ovat työttömiä, paheksuttavaa nukkua noin paljon.
Lapsettomat ja etenkin työttömät eivät tee mitään oikein.
Unentarve on yksilöllinen. Suositus ois 8h. Ite nukun keskimäärin 7h ja sisko taas 9h.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Tuon verran itsekin tarvitsen unta ja nukkuisin aina noin, jos se olisi mahdollista. Sitten kun lapset on vähän vanhempia, niin tuo onnistuu lapsiperheessäkin.
Meillä on 2- ja 4-vuotiaat lapset. Lapset menevät nukkumaan klo 20 ja minä viimeistään klo 22. Heräämme klo7. Tuollainen unimäärä onnistuu siis myös lapsiperheessä.
Nukkumaanmenoon lasketaan pesut ja seksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 2- ja 4-vuotiaat lapset. Lapset menevät nukkumaan klo 20 ja minä viimeistään klo 22. Heräämme klo7. Tuollainen unimäärä onnistuu siis myös lapsiperheessä.
Riippuu niistä lapsista. Oma lapseni on aina nukkunut vähän ja vaikka menen hänen kanssaan kahdeksalta nukkumaan niin en saa 9h yöunia. Onneksi kahdeksallakin pärjää.
Oletko asentanut vakoilulaitteen heidän kotiinsa, kun noin tarkkaan tiedät mitä tekevät ja mihin aikaan?
Varmasti opiaatteja vetelee, soita poliiseille.
Miten kehtaavat! Kyllä ihan viimeistään klo 7 pitää herätä jotain pientä puuhastelemaan. Ottaisivat edes koiran arkea monimutkaistamaan, kun ei lapsiakaan kerran ole.
Tietkö että mulla on tuttapariskunta joka paskoo, käy pissalla ja syövät kuin hevoset. Ainakin aamupalan, välipalan ja lounaan sekä vielä illallakin jotain. Uskomatonta!
Itse menin eilen "nukkumaan" klo 22 ja nousin sängystä ylös klo 9 aikaan. Aktiivisuusrannekkeen mukaan varsinaista uniaikaa kertyi 8h 7 minuuttia. Lapsiakin löytyy kaksi kappaletta.
Nimetön AV-palstailija kirjoittaa oudon huonosti.
Onkohan hänellä lapsia tai töitä?
Just sopiva, kuulostaa ihanalta =)