Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tutustua kiltti mieheen työpaikalla?

Vierailija
18.07.2019 |

Haluaisin pyytää häntä ulos.. Olen ihastunut. Hänestä huokuu sellaisen kunnollisen miehen olo.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kannata. Juokse ja lujaa vastakkaiseen suuntaan. Pelastaudu kun vielä voit.

Höpö

Niistä luusereista ei ole kuin harmia. JSS ennenkuin ennättää liian pahaksi.

Kyllä minä ainakin kiltillä miehellä tarkoitan kunnollista, rehellistä, perhekeskeistä, rakastavaa ja ystävällistä miestä.

Ap

Usko kokeneempi aa, ei ne koskaan ole sellaisia kun naivisti kuvittelet.

Millaisia sitten?

Vierailija
22/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laita hiukset letille ja mene juttelemaan...

Olemme jutelleet.. en tiedä miten pääsisin ns. normaalia työpuhetta pidemmälle.

Pyydä sitä luoksesi pelaamaan playstationilla

En pelaa videopelejä. Musiikkia voisimme kuunnella tai mennä kävelylle luontoon :) Olisikohan täysi katastrofi pyytää ulos? Mitä jos kiltillä miehellä onkin jo tyttöystävä :(

Ap

Minä arvostaisin, jos sinun kaltainen nainen heittäisi että viikonloppuna voisi katsastaa yhden museon jonka olet halunnut nähdän pitkään, huvittaisiko sinua tulla mukaan? Vaikka olisi varattu ja haluaisi olla vain kaveri, se olisi win/win koska sitten saa museoseuraa.

Museoon kutsuminen on helpoin tapa edetä.

T: kiltti mies, joka tykkää käydä museoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Vierailija
24/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pyytäisit mukaan lounaalle ohimennen? Vaikka mainitset ensin, että olisi kiva käydä siinä yhdessä uudessa ravintolassa tms. ja kysyisit haluaisi lähteä seuraksi. Sitten voisit kysellä vähän enemmän muusta kuin työasioista ja selviäisi seurusteleeko.

Vierailija
25/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kiltti miehen provo.

Ei ole :( En pysty muuta ajattelemaankaan kuin tätä miestä. Tänään juttelumme jälkeen olin yhtä hymyä. Tulen ikävöimään koko viikonlopun..

Ap

No millainen se on sitten?

Vierailija
26/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan ,että kiltti mies on tumma insinööri:D Ei kyllä ole kiltti oikeasti.

Vierailija
27/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä sitä luoksesi pelaamaan playstationilla

En pelaa videopelejä. Musiikkia voisimme kuunnella tai mennä kävelylle luontoon :) Olisikohan täysi katastrofi pyytää ulos? Mitä jos kiltillä miehellä onkin jo tyttöystävä :(

Ap

On mulla

kari

Vierailija
28/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työpaikallani ei ole kuin varattuja akkoja ja miehiä. Tosin olisi todella kiusallista jos joku työpaikkani ilmiselvistä homoista alkaisi avautua noin, vaikka nyt muuten olen melko suvaitsevainen tai ainakin sellaiseen pyrkivä mies niin en välttämättä osaisi reagoida tarpeeksi fiksusti, olen kuitenkin melko klassisen koulukunnan heteroja.

Vierailija
29/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi työpaikallani ei ole kuin varattuja akkoja ja miehiä. Tosin olisi todella kiusallista jos joku työpaikkani ilmiselvistä homoista alkaisi avautua noin, vaikka nyt muuten olen melko suvaitsevainen tai ainakin sellaiseen pyrkivä mies niin en välttämättä osaisi reagoida tarpeeksi fiksusti, olen kuitenkin melko klassisen koulukunnan heteroja.

:-)

Vierailija
30/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että täältä katoaa kaikki keskustelut, joihin osallistun.

T. Jason S

Vierailija
31/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että täältä katoaa kaikki keskustelut, joihin osallistun.

T. Jason S

Ehkä kirjoittelen sopimattomia? Ja avaan sopimattomia ketjuja Aasialaisista kaunottarista.

T. Jason S

Vierailija
32/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että av:lla on vaihteeksi tällainen hyväntuulinen keskusteluketju. :)

Vierailija
33/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti, jossa pyydät kahville. Ehtii miettiä paremmin kuin, että nokatusten kysyt. On varmasti mielissään viestistä, vaikka ei haluaisikaan lähteä. Aina ihmiset tykkää tuollaisesta huomiosta.

Tai sitten kiltti ehtii hätääntymään ja keksimään jonkun tönkön valkoisen valheen, ettei pääse treffeille :D kysyisin suoraan, ei kerkeä miettiä liikaa.

Vierailija
34/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan ,että kiltti mies on tumma insinööri:D Ei kyllä ole kiltti oikeasti.

Tää on totuus.

Vierailija
35/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole :) hänellä on erittäin suomalaiset vaaleanruskeat hiukset, ystävälliset kasvot ja kauniin siniset silmät.

Ap

Vierailija
36/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nuori nainen :D

Ap

Vierailija
37/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kävi kiinnostamaan minkälainen tämä kiltti mies muuten on?

Vierailija
38/53 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos pyytäisit mukaan lounaalle ohimennen? Vaikka mainitset ensin, että olisi kiva käydä siinä yhdessä uudessa ravintolassa tms. ja kysyisit haluaisi lähteä seuraksi. Sitten voisit kysellä vähän enemmän muusta kuin työasioista ja selviäisi seurusteleeko.

Kokeilen :)

Ap

Vierailija
39/53 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka avaisit suusi ja pyytäisit häntä ulos? Mikä on pahinta mitä sinulle voi tapahtua? Ei mitään. Tai ehkä vain olet liian nössö ja on parempi totutella olemaan ilman.

Vierailija
40/53 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi myös paras idea keplotella itsensä työpaikkalounaalle miehen kanssa, mukaan vaikka muitakin työkavereita. Silloin mies ei mene lukkoon, jos häntä ei AP kiinnosta, ja on helpompi ylläpitää kevyttä tunnelmaa ja siinä sivussa yrittää johdattaa keskustelua miehen mahdolliseen parisuhdestatukseen. Ainakin minusta on ihan hauska kuunnella toimiston tyttöjen juoruilua ja osallistua siihen itsekin. Kahdenkesken tällainen tuntuisi kuitenkin oudolta.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan