Miten tutustua kiltti mieheen työpaikalla?
Haluaisin pyytää häntä ulos.. Olen ihastunut. Hänestä huokuu sellaisen kunnollisen miehen olo.
Kommentit (53)
laita hiukset letille ja mene juttelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Olemme jutelleet.. en tiedä miten pääsisin ns. normaalia työpuhetta pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä luoksesi pelaamaan playstationilla
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kiltti miehen provo.
Ei ole :( En pysty muuta ajattelemaankaan kuin tätä miestä. Tänään juttelumme jälkeen olin yhtä hymyä. Tulen ikävöimään koko viikonlopun..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä luoksesi pelaamaan playstationilla
En pelaa videopelejä. Musiikkia voisimme kuunnella tai mennä kävelylle luontoon :) Olisikohan täysi katastrofi pyytää ulos? Mitä jos kiltillä miehellä onkin jo tyttöystävä :(
Ap
Tämä kiltti mies ei ole facebookissa (ainakaan nimellään), muuten olisin pyytänyt kaveriksi :)
Jutustele kahden kesken, porukassa voi olla hiljaisempi. Pyydä apua ja mielipidettä joihinkiin tehtäviin, kiitä ja kehaise. Pyydä kahville. Koeta päästä lähelle tyyliin "Hei tuletko katsomaan tätä, osaisitko tehdä jotain".
Mä joskus pyysin yhtä miestä ottamaan mun hatun päästä kun itsellä oli maaliset hanskat kädessä. Pieni juttu, mutta kummallekin tuli aika leveä hymy ja mies tuntui ihan häkeltyvän :D
Nykyinen sanoi, että se meni ihan puihin kun joskus koetin kädellä sen kaljun sänkeä.
Ei se paljoa tarvitse :)
Vierailija kirjoitti:
Jutustele kahden kesken, porukassa voi olla hiljaisempi. Pyydä apua ja mielipidettä joihinkiin tehtäviin, kiitä ja kehaise. Pyydä kahville. Koeta päästä lähelle tyyliin "Hei tuletko katsomaan tätä, osaisitko tehdä jotain".
Mä joskus pyysin yhtä miestä ottamaan mun hatun päästä kun itsellä oli maaliset hanskat kädessä. Pieni juttu, mutta kummallekin tuli aika leveä hymy ja mies tuntui ihan häkeltyvän :D
Nykyinen sanoi, että se meni ihan puihin kun joskus koetin kädellä sen kaljun sänkeä.
Ei se paljoa tarvitse :)
Ihana, tuli ihan hymy huulille :)
Ei kuule kannata. Juokse ja lujaa vastakkaiseen suuntaan. Pelastaudu kun vielä voit.
vmp
kuka muka puhuisi ihastuksestaan "kilttinä miehenä"
Vedä jätkä käteen
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kannata. Juokse ja lujaa vastakkaiseen suuntaan. Pelastaudu kun vielä voit.
Höpö
Laita viesti, jossa pyydät kahville. Ehtii miettiä paremmin kuin, että nokatusten kysyt. On varmasti mielissään viestistä, vaikka ei haluaisikaan lähteä. Aina ihmiset tykkää tuollaisesta huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö
Niistä luusereista ei ole kuin harmia. JSS ennenkuin ennättää liian pahaksi.
Voi vaan kysyä, että miksi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö
Kyllä minä ainakin kiltillä miehellä tarkoitan kunnollista, rehellistä, perhekeskeistä, rakastavaa ja ystävällistä miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö
Kyllä minä ainakin kiltillä miehellä tarkoitan kunnollista, rehellistä, perhekeskeistä, rakastavaa ja ystävällistä miestä.
Ap
Usko kokeneempi aa, ei ne koskaan ole sellaisia kun naivisti kuvittelet.
Söpöä <3