Mikä on Hirvein biisi mitä olet koskaan kuullut?
Maria Monden Snäppäillään on Kuvottavin biisi jota olen koskaan kuullut.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh olen taas valistunut, no oikeastaan tätähän monet nykyajan naisartistit kyllä tarjoavat, hiukan glitteriä kylkeen ja pakarat pöytään. 😅
Kyllä se taitaa olla Anna Puun "Me ollaan runo jolla ei oo loppuu...me rakastetaan vaikka muihin sattuu, ne ei tajuu ne ei tajuu..." Biisissä puolustellaan törkeää pettämistä (biisintekijänä Immonen ja laulajana Puu) harvinaisen itsekkäillä perusteilla. Oksettavaa sönkötystä.
Kaija Koon nykytuotanto aiheuttaa niin hirveää myötähäpeää, että käännän radiosta välittömästi kanavaa. 90-luvulla hällä oli ihan kauniita kappaleita, mutta tää nykyinen voimaantunut puuma on niin nolo...
Ainakin Kaikki Eppu Normaalit. Pilalle soitettuja.
Celine Dion : My heart will go on. Meinaa laatta lentää, jos tuon joutuu kuulemaan 🤮
Kaikki juha tapion valittavat määkinät
Vierailija kirjoitti:
The Cheeky Girls - "Cheeky Song (Touch My Bum)" Vuodelta 2002 :D
Cheek Boy: Touch my dick. Cheekin 6 paluu vuonna 2034. Räppää tanskan, ruotsin ja englannin kielellä. Nousee Grönlannin listaykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tämä 2x nopeudelle :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juha tapion valittavat määkinät
Erittäin tarkkaan laskelmoitua musiikkia jolla koukutetaan kaikki perusämmät
Robinin Hula Hula on aika karmee.
Vierailija kirjoitti:
Celine Dion : My heart will go on. Meinaa laatta lentää, jos tuon joutuu kuulemaan 🤮
Vihaan tätä biisiä. Heti kun ensimmäisen kerran tämän kuulin.
Olin kerran maaliskuussa Tallinnan laivalla. Jäätilanne oli hieman haastava. Laiva jäi kolmeksi tunniksi jumiin. Sitten karaokessa joku nainen lauloi tämän biisin, ei saanut paljon taputuksia. Lähinnä murhanhimoisia katseita.
JVG:n popkornikappale paskin ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele tämä jos haluat kärsiä
Ei tämä nyt niin kamala ollut. Mieluummin tätä kuuntelee kun Cheekiä, Anna Puuta ja Elastista.
Muskan Kirjoita postikorttiin tmv. on kyllä aivan kamalaa rääkynää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla Anna Puun "Me ollaan runo jolla ei oo loppuu...me rakastetaan vaikka muihin sattuu, ne ei tajuu ne ei tajuu..." Biisissä puolustellaan törkeää pettämistä (biisintekijänä Immonen ja laulajana Puu) harvinaisen itsekkäillä perusteilla. Oksettavaa sönkötystä.
Siinä lauletaan kyllä että me rakastetaan vaikka joskus sattuu. Tuo pettämisteema on ihan omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn esittämä Kuusamo. Mä en voinut lapsena sietää tätä biisiä, enkä voi vieläkään. Onneksi tätä ei nykyään soiteta radiossa yhtä paljon kuin 80-luvulla, mutta kammo jäi.
Minulle tämä taas on ihan ultimate yksi nostalgisimmista kappaleista ikinä. Koko lapsuus ja sen muistot kiteytyy tuon kappaleen tunnelmaan.
Mitä hel..vettiä juuri kuuntelin, kuinka joku kykenee menemään noin paljon sävellajista ulos.