Mikä on Hirvein biisi mitä olet koskaan kuullut?
Maria Monden Snäppäillään on Kuvottavin biisi jota olen koskaan kuullut.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Essi Wuorela - Naimisiin
Kulta, käytkö sinäkin AV-palstalla ;)?
Ekana mieleen tulee Leijonakuningas. Varmaan hirveämpiäkin olen kuullut mutta tuo soi radiossa koko ajan ja verenpaine nousee.
Ei nyt ihan hirveintä tule heti mieleen, mutta "Koskaan et muuttua saa" on aikamoinen itkuvirsi. Tuskin pysyn hereillä sitä kuunnellessa.
Hirveät asiat, laulut eivät ansaitse keskustelua. Valoisat, kauniit ja lämpimät asiat ja laulut ovat paljon kiinnostavampia ja ansaitsevat päästä esille ja ääneen.
Neon2 : Kemiaa. Vai mikäs en biisin nimi on, jotain marjapuuroa ja mansikkaa. Raivostuttava jollotus.
Loirin Naurava kulkuri ja Mertarannan Ihanaa, leijonat, ihanaa. Olen lyönyt erinäisiä nopeusennätyksiä radion mykistämisessä, jos jompi kumpi noista sieltä tulee. Nykyään onneksi entistä harvemmin.
Celine Dion: My heart will go on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essi Wuorela - Naimisiin
Kulta, käytkö sinäkin AV-palstalla ;)?
Hys.
Bussipysäkillä, uskomatonta kuraa. Onneksi en ole enää aikoihin siihen törmännyt,
Ralli nimeltä Köyhä ja savolainen. Esittää joku nainen, jonka nimeä en muista. Kamalat sanat.
Pula-aron esittämä Työmiehen jenkka on myös aika kamala. Kuullut sen yhden kerran ja sekin liikaa.
Kaikki kunnia Armille, mutta Armin ja Dannyn Tahdon olla sulle hellä on ihan kauhea! Armilla EI ollut kunnon lauluääntä, sanottakoon mitä tahansa.
Ihmisen ikävä toisen luo/ Mikko Alatalo. Reijo Kallion kaikki kappaleet. On niin paljon järkyttävää musiikkia tehty tässä maassa, että on mahdotonta nimetä yhtä ainoaa rimanalitusta.
Taiskan Mombasa on kyllä jotain ihan sanoinkuvaamattoman hirveää
Koko Lauri Tähkän tuotanto.