Mikä on Hirvein biisi mitä olet koskaan kuullut?
Maria Monden Snäppäillään on Kuvottavin biisi jota olen koskaan kuullut.
Kommentit (148)
Gangsta's Paradise: uskomattoman vaivalloisen kuuloinen kaamea esitys. Toinen on Rihannan Only Girl - samaa jankkaamista aivan liian pitkäääääääääääään! Hyiyäk!
Vierailija kirjoitti:
The Cheeky Girls - "Cheeky Song (Touch My Bum)" Vuodelta 2002 :D
Touch my bum, this is life 💃
I will survive ja kanava vaihtuu heti.
Kaikki räppi-, ja hiphop-kappaleet
Kuunkuiskaajat Työlki ellää.
Pave Maijanen Yamma Yamma.
Täydellisiä pohjanoterauksia molemmat euroviisuissa.
Katri Helenan puhelinlangat laulaa ! Karmea renkutus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sellaisen biisin kuin Oranssi Paska - Jammu setä? Näkyy olevan YouTubessakin. Kaveri, joka yritti olla kovasti aikuismainen ja ns. kovis, soitti tämän 6lk synttäreillään. Vieläkin muistan sen ahdistavan hetken, vaikka tuosta on joku 15v.
Onko tämä se "tulkaa lapsoset kyytiin, mul on paljon karkkii?" Aikoinaan yhden kaverin kanssa aina kuunneltiin kännissä.
Tyttären tämä hetkinen lempibiisi, joku jätkä jollottaa ikuisesta vapusta. Mitä hittoa edes tarkoittaa "kutsiin meen?"
Kyllä mietin mitä v-ttua Junnu Vainion päässä on liikkunut :D Tai ennemminkin noilla jotka ovat suostuneet laulaamaan niitä irstailubiisejä!
Tämä on hyvä kysymys!
Minulle kaikken tuskastuttavin ja kuitenkin joka paikassa vastaan tulevaa biisi on 'Hotel California'. Olen jopa joskus ajetellut, että vanhemmiten perustaisin baarin nimeltä 'Never Hotel California'. Nykyään minulla on hyvin suuria vaikeuksia myös matkustaa Qatar Airwaysilla. Se on muuten loistava lentoyhtiö, mutta sen boarding -kappale säveltäjänä Dana Al Fardan on niin järkyttävä, että on pakko turruttaa päänsä punaviinillä ennen lentoa ja sitten lennon aikana ennen laskeutumista.
Billie Eilishin "Bad Guy" on kamala 😝
Dannyn esittämä Kuusamo. Mä en voinut lapsena sietää tätä biisiä, enkä voi vieläkään. Onneksi tätä ei nykyään soiteta radiossa yhtä paljon kuin 80-luvulla, mutta kammo jäi.
Armi Aavikko: Tahdon tänään saada:
Koko Irwinin tuotanto. Juopon musiikkia juopoille.