Mikä on Hirvein biisi mitä olet koskaan kuullut?
Maria Monden Snäppäillään on Kuvottavin biisi jota olen koskaan kuullut.
Kommentit (148)
Kaunis, rietas, onnellinen. Ja kaikki muut Kaija Koon nasaalilla vetämät "voimabiisit". Ei helvata.
Maija Vilkkumaan koko tuotanto, etenkin biisi Kissavideoita. Kuulin radioista yhden kerran ja ajattelin ettei hirveämpää ole.
Bobby McFerrinin "Don´t worry (be happy)".
No niin, nyt tulee oksennus näppäimistölle.
Ultra bran hauki. Hei hoi kun alkaa, lentää soitin seinään.
Koko Cheekin tuotanto. Keski-ikäinen laulutaidoton iskelmä"laulaja" mies yrittää räpätä teini-ikäisen pojan mielenmaisemasta.. Cheekin englanninkielinen tuotanto - huh huh.
Paula Koivuniemen: "Oon ehkä persekärpänen"
Alpo Myller ja Soile Koskinen - Pamilonkoskella
Kukaan ei ole vielä maininnut Sannia. Koko hänen tuotantonsa on sellaista jota en voi kuunnella koskaan ja se mitähän v*ttua biisi varmaan se kamalin. Kaikki muut menee ja nämä mitä olette maininneet ovat ihan luksusta jo tähän verrattuna ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on villihevosia Hanna Ekola
Itse tykkäsin tästä lapsena kun kuuntelin niitä tenavatähti kasetteja.
Se joku Liz Harlown "I Get It In" jossa on Tuksu kiekumassa. Jostain syystä sitä ei enää löydy mistään 🤔
The Cheeky Girls - "Cheeky Song (Touch My Bum)" Vuodelta 2002 :D
Vesalan Tequila saa kääntämään kanavaa sekunnissa. Ylipäätään aika moni sen biisi.
Tiedättekö sellaisen biisin kuin Oranssi Paska - Jammu setä? Näkyy olevan YouTubessakin. Kaveri, joka yritti olla kovasti aikuismainen ja ns. kovis, soitti tämän 6lk synttäreillään. Vieläkin muistan sen ahdistavan hetken, vaikka tuosta on joku 15v.