Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illan nippelitieto-osuus. Mikä on otsan normaali korkeus?

Vierailija
18.07.2019 |

Mittasin kulmakarvojen yläosasta hiusrajaan saakka ja sain tulokseksi 5 cm. Minulle on usein sanottu että on todella korkea otsa. Miten muilla, mittoja, haittaako korkeat otsat ja mitä ajattelette niistä? Itse olen ihan jees asian kanssa, mutta aina välillä joku jaksaa huomauttaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla hukkaviivan mitta. Miehillä puolet erektiossa olevan peniksen pituudesta.

Vierailija
2/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Naisilla hukkaviivan mitta. Miehillä puolet erektiossa olevan peniksen pituudesta.

Oikeestiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla 6 cm, on aika ruma mun mielestä, mutta ei ole koskaan menoa haitannut. Vielä pahempi on liian matala otsa.

Vierailija
4/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mulla 6 cm, on aika ruma mun mielestä, mutta ei ole koskaan menoa haitannut. Vielä pahempi on liian matala otsa.

No hyvä etten ole ainoa korkeaotsainen humanoidi. Yritän myös aina peitellä, mutta kun etuhiukset ei oikein sovi. Menoa ei tosiaankaan haittaa, paitsi joskus joidenkin ulkopuolisten mielen saatan tahattomasti pahoittaa. Matala otsa on kyllä myös aika... matala.

Vierailija
5/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on about 5,5 cm. On sanottu korkeaksi otsaksi, mutta joissakin valokuvissa näyttää matalalta. Enimmäkseen on melko sopusuhtainen muuhun naamaan verrattuna.

P.S. Kiitos AV, menin peilin eteen mittanauhan kanssa mittaamaan otsani. WTF.

Vierailija
6/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on about 5,5 cm. On sanottu korkeaksi otsaksi, mutta joissakin valokuvissa näyttää matalalta. Enimmäkseen on melko sopusuhtainen muuhun naamaan verrattuna.

P.S. Kiitos AV, menin peilin eteen mittanauhan kanssa mittaamaan otsani. WTF.

Älä välitä, olen mitannut pään ympärykseni av:n vaikutuksesta. Kaikkea sitä itsestäänkin oppii :D

Vierailija
7/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis otsa. Vain 3cm

Vierailija
8/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on 6 cm. 

Vierailija
9/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan pitäisi suhteuttaa naaman muuhun kokoon, muuten pitkänomaisessa ja isohkossa päässä sama pituus näyttää sopusuhtaiselta kuin lyhyessä pyöreässä päässä korkealta.

Vierailija
10/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Siinä tapauksessa persujen puheenjohtajalla on järkyttävän kokoinen aisa.

Vierailija
11/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuohan pitäisi suhteuttaa naaman muuhun kokoon, muuten pitkänomaisessa ja isohkossa päässä sama pituus näyttää sopusuhtaiselta kuin lyhyessä pyöreässä päässä korkealta.

Entä pitkänomaisessa ja ympärykseltään pienessä päässä?

Vierailija
12/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 cm. Näyttää sopusuhtaiselta mun mielestä.

Vierailija
13/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on isot pysty suorat otsat yleensä. Mulla on pieni luiska otsa.

Vierailija
14/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla otsan pituus on kulmien korkeimmasta pisteestä hiusrajaan (suoraan, ei-vinoon mitattuna) 6,5 cm ja kulmanikin ovat vähän ehkä varmaan vähän keskivertonaista korkeammat. Otsani on minusta normaali, nätti, ei mikään huomiota herättävä otsa..

Sitä ei ole koskaan erityisesti kommentoitu paitsi kerran äitini on sanonut, että se on korkea ja minulle sopisi otsis ja kerran kampaaja on sanonut, että se on matala ja minulle sopisi otsis jos ei olisi kierrettä hiusrajalla... Omaan silmääni se on ennemmin korkea kuin matala, lähinnä ok.

Varmaan tähän vaikuttaa ihan pään ja luuston mitat muutenkin, suhteet. Pienipäiselle otsani olisi valtava, isopäiselle pieni. Nenäni on pikkaisen pitkä, ei kai häiritsevästi, mutta esim. luokkakuvissa näyttää omaan silmään vähän pitkältä ja kapealta moniin verrattuna. Matala otsa varmaan korostaisi sitä entisestään, hyvä näin.

Vierailija
15/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin meidäm 5 kk vauvan otsan. n. 5 cm ja perfect.

T. Mamma 6,5 cm

Vierailija
16/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ruveta maalittamaan matalaotsaisia?

Vierailija
17/25 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha otsaa mittailla. Kunhan on sopusuhtainen.

Vierailija
18/25 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 cm Serena Williamsilla ja muilla samaan rotuun kuuluvilla. Oikeilla ihmisillä korkeampi.

Vierailija
19/25 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 cm (huh, av sai taas pelästymään) ja minullahan on valtaisan suuri pää ja pitkä, mutta hyvä tuo otsa on.

Vierailija
20/25 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin ja 6cm, mulla sydämenmalliset kasvot ja ei otsista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi