Sain eilen vahvistuksen sille että mies sotkee täällä täysin tietoisesti tahallaan eikä aio korjata käytöstään
Olen ihmetellyt kaiken muun ohessa miksi kaapinovet ovat alituiseen aivan p ask aset vaikka kuinka pyyhin niitä. Meitä on vielä siunattu valkoisilla kaapeilla, joita vihaan keittiössä tästä syystä yli kaiken. Katselin sitten eilen kun herra laittoi tiskit koneeseen ja ruuan ja järkytyin! Laitettuaan tiskit hän kyllä pesi kädet, mutta vain puolittain eli paskasilla käsillä alkoi aukomaan kaapinovia ja laittamaan ruokaa. Suutuin ja kysyin että mitä hän oikein tekee, että voisko ne kädet pestä kunnolla eikä varsinkaan märillä likaisilla käsillä sohia menemään ympäri keittiötä. Mies loukkaantui ja alkoi puolustella, miten lika on terveellistä ja ylihygienisyys on pahasta ja selitti miten Nokialla likavettä nielleet lapset voivat nykyisin paremmin (joo, jos eivät saaneet siinä lotossa hepatiittia pahimmalla tuurilla). Hän myös tietää miten tärkeää minulle on, että kotimme ei haise rappukäytävään ja että olisi puhdasta jo tuon lapsenkin takia, joten eikö tuo ole ihan tietoista sabotaasia? Melkoinen kunnianosoitus minua kohtaan, pakko myöntää. Tämä ei ole ainoa mitä hän tekee täällä ja oon aina korjailemassa hänen jälkiään.
Kommentit (3)
Mistä ihmeestä te löydätte näitä teidän kultakimpaleita?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te löydätte näitä teidän kultakimpaleita?
Tinderistä.
Minunkin mies juuri ilmoitti, että ei arvosta huushollaamistani. Lopetin hänen pyykkiensä pesemisen. Tuolla ne nyt haisee toista viikkoa. Seuraavaksi lopetan tiskihommat.