Tein pahimman virheen mitä nainen voi tehdä
salamarakastuminen pelinieheen, kiihkeä seurustelu, raskaaksi muutaman kuukauden päästä, kihlat, yhteenmuutto ja siitä alkoi loputon tappelu ihan kaikesta. Oltiin on off usean vuoden, kunnes lopulta sain riuhtaistua itseni irti.
Älkää hyvät naiset sortuko samaan kuvioon. Kuvittelin rakkauden parantavan kaiken - newsflash - se ei paranna.
Nykyään hyvä sihde toisen kanssa ja elämä on ihanaa, osaan olla tosi kiitollinen kaikesta! Kiitos!
Kommentit (13)
Ei taida elämä olla kovin ihanaa kun tällaista tarvitsee vieläkin raportoida mammapalstalle.
Tää on jonkun miehen kirjoittama. Jos olisit nainen ja äiti niin olisit kiitollinen ainakin tuosta lapsesta joka suhteesta syntyi
Mulle psykoterapeutti sanoi että anna sen ihastumisen tulla, olla ja mennä. Älä kiellä sitä että oot ihastunut toiseen, mutta älä myöskään toimi halujesi mukaisesti. 3kk myöhemmin ihastus meni ohi ja olen edelleen alkuperäisen mieheni kanssa :) Joskus se tunteiden kieltäminen vaan pahentaa tilannetta. Joskus pitää vaan antaa itselleen aikaa tekemättä asioille mitään.
Geenipoolin monipuolisuuden kannalta ei ole hyvä että samat pojat astuvat kaikki tytöt. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Eli valitsit komean mies ja luulit että on myös hyvä kumppani ja luulit että elämä on onnellista sen kanssa. Olisit vaan valinnut sen kiltin ja kunnollisen tavis miehen jolle annoit pakit.
noin vaan käy usein kun naiselle se miehen ulkonäkö on tärkeintä niin se rakastuu ja mies osottautuu luuseri jännä mieheksi ja elämä on sitten sen jälkeen hirveetä kärsimystä.
Ihme vittuilijoita taas tähänkin ketjuun eksyi. Huolestuttaa se, miten paljon täällä on mielenterveysongelmaista porukkaa. Toivottavasti ette sentään ole kenenkään vanhempia.
Ap:lle virtuaalihali. Ihanaa, että sait elämäsi korjattua. Itse vietin ikävän miehen kanssa yli 30 vuotta, ja vasta nyt vanhana sain riuhtaistua irti. Ei ole uutta parisuhdetta ja tuskin tuleekaan, mutta elämä on ihanaa. Niistä lapsista olet toki kiitollinen (5 kpl), joten en ole trolli XD
Kiitos ap:lle varoittavasta kirjoituksesta.
Valitettavasti nuoria sokeita ymmärtämättömiä hupakoita on vast'edeskin ... "no mutta kun sen silmät oli niin iiihquun kauniit....
Söit siis itsesi lihavaksi.