Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin pettämisen anteeksi. Kaduttaa

Vierailija
18.07.2019 |

Miten tästä eteenpäin. Olen antanut anteeksi ja luvannut kaikkeni yrittää. Monta vuotta on kulunut tapahtuneesta.
Talokin rakennettiin ja arki on onnellista yhdessä - niin kauan kun ei tästä pettämis asiasta puhuta. Seksi on mahtavaa ja mies on aivan täydellinen muutoin.
Tunnen syyllisyyttä, että olen suostunut tähän kuvioon ja nyt vedän maton hänen jalkojensa alta.
Välillä unohdan koko pettämisen. Toisinaan meinaan käydä hulluuden partaalla.
Yksinäisyyden pelko on valtava. Olen masentunut ja ahdistunut koko tilanteesta ja meinaan luhistua kokonaan. Pyydän keskuteluapua, neuvoja, mitä tahansa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa ap koet, että olisit miehelle velkaa lupauksen pysyä suhteessa lopun elämääsi? Eihän sellaista lupausta oikeasti kukaan meistä pysty antamaan. Se, että miehesi on pettänyt useampaan kertaan ja olet luvannut yrittää, ei todellakaan tarkoita ettet voisi irtautua toimimattomasta suhteesta. Jos miehen uskottomuus on syy suhteen rikkoutumiseen, hän voi kiitellä lopputuloksesta itseään.

Vierailija
22/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole antanut anteeksi. olet vain sanonut antavasi. Eri asioita.

Vaikka kuinka haluaisi, tietyt asiat vaan ei ole anteeksiannettavissa. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riippuu varmaan siitä miten paljon valehtelua, sinun pilkkana pitämistä, tuohon pettämiskuvioon on liittynyt, ja miten kauan sitä salasuhdetta kesti, ja miten se paljastui? Tunnustiko mies itse, vai saitko sinä hänet kiinni, vai kertoiko joku muu. Kovin pitkä salasuhde, yhteisen tulevaisuuden suunnittelu häenn kanssa, ja sit jos se toinen nainen onkin dumpannut miehesi, ja hädissään  tuli takaisin kun ei rakastajaansa saanut...niin aika harva varmaan jatkaisi...Mut en tiedä.

Mitään useamman kuukauden jatkuvaa kuviota en itse varmaan unohtaisi, jos siihen liittyisi vakavaa salailua valehtelua, yhteisten rahojenne käyttöä jne.

Salailua liittyi vahvasti tuohon kuvioon. Pettämistä kesti useamman kuukauden ja kumppaneita oli muutamia.

Hän jäi ikävästi kiinni yhteisten tuttavien kautta, jotka lopulta painostivat miestäni kertomaan minulle totuuden.

Luottamuspula jyllää, mutten halua asettaa miestäni syytettyjen penkille jatkuvasti vain omien tunnetilojen sanelemana. Kaikesta huolimatta kunnioitan häntä ihmisenä.

Aivan itse tämän tietoisesti valitsin. Luulin kai itseäni vahvemmaksi kuin olenkaan. Valita nyt anteeksiannon polku tietäen, että edessä on helvetillinen kivireki vedettävänä. Tekisin nyt toisin, mutta suunta ei ole kuin eteenpäin. Edessä on ratkaisujen ja isojen päätösten aika.

Ap

Koskaan ei ole liian myöhäistä erota pettäjästä. Et ole hänelle mitään velkaa. Olet yrittänyt antaa anteeksi, mitä ei monet tekisi, mutta et siihen pysty.

Vierailija
24/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö että mies pettää yhä vai miksi tämä on ongelma? Kuulostaa että teillä on asiat hyvin poislukien sinun pelkosi.

Minusta minä itse olen tällä hetkellä suurin ongelma suhteessa. Tästä kaikesta on aiheutunut itsetunnon romahtaminen ja riittämättömyyden tunne, joka nakertaa. Sisimmässäni pelkään sen tapahtuvan uudelleen.

Olen asiasta koittanut keskustella, mutta saan vastaukseksi joko naurahtelua tai hän loukkaantuu ja sitä myötä vaikenee täysin. Rakentavaa keskustelua aiheesta on vaikea toteuttaa miehen suhtautumisen vuoksi.

Sun mies ei ole käsitellyt asiaa sun kanssa. En minäkään antaisi anteeksi, jos suhtautuminen olisi noin heppoista. Jos miehesi torjuu koko asian, niin ehdota itsellesi ”vapaa iltaa”, ja sitten on puntit tasan? Että miten se anteeksianto onnistuis?

Vierailija
25/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sinun yksinäisyyden pelko on ongelma. Jatkatko siis muitakin huonoja ystävyyssuhteita, vain koska et kestä yksinäisyyttä hetkeäkään? Käyppäs puhumassa tuosta jossakin.

Tietty jos mies on "aivan täydellinen" niin voisihan sitä jatkaa..mutta mikä hänestä nyt niin täydellisen muka tekisi? Raha, asema, ulkonäkö? Mikä se juttu on jota saat hänestä? Status?

Vierailija
26/27 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tuhoaa suhteen. Siirry eteenpäin.

Vierailija
27/27 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän