Ottaa päähän nyt taas ihan pikkuasia...
Ostin nimittäin kaupasta sellaisen ison valion edamin ja ajattelin että onpa kätsää kun siinä on sellainen " helppo avata ja sulkea pakkaus" niin eikös äijä repinyt sen veitsellä auki ihan väärästä päästä...
Ja sama juttu aina muropakettejen yms. kanssa...
Kommentit (21)
Mut ärsyttää aina sen hetken verran kun juustoa otan ja joudun tunkemaan sen pussiin...
T: ap
musta on kätevämpää kun sitä ei ole siinä, siis sitä foliohässäkkää siinä margariinipaketissa.
ne ovat kuitenkin aina ihan margariinissa..
mielestäni margariinirasia tulee jotenkin " epäsiistin" näköiseksi kun sitä käytettäessä on ronkittu sieltä sun täältä, se foliokansi estää sen ja on tavallaan siistimpi...t.4
Minua taas ärsyttää kun Flora-rasioissa (en tiedä onko muissakin) siirrettiin se avauskulma toiselle puolelle (pari vuotta sitten?). En vieläkään osaa avata sitä sieltä, vaan revin väkisin siitä mistä se ennenkin avattiin.
Kun sen mielestä ei niitä vielä tarvii pestä.
Mehukannu on aina tyhjänä jääkaapissa ja tyhjät leipäpussit pöydällä.
sit mua ärsyttää suunnattomasti " väärin" viikatut pyykit, mun mielestä ne täytyy ehdottomasti viikata kuten vaateliikkeissä, kun mies (ja varmasti n 80% muusta väestöstä...:) ) viikkaa paidat taittamalla sen siitä paidan keskeltä...Puistattavaa, pakko aina korjata muiden jälkiä...kirppikselläkii...Hmm, mulla taitaa olla tuossa asiassa joku neuroosi...:D
Tällä perheesi viikkaa näppärästi paidat oikein. Laita kaiuttimet päälle.
http: //video. google. com/videoplay?docid= -4266168100073438176
Monta kertaa kerkesin todeta, että TAAS tuo pakkaus on aukastu VAMMASESTI.
Nykyään mies katsoo tarkkaan jokaisen pakkauksen, onko siinä " helppo avata ja sulkea" merkkejä. :D :D
Tuo on pakko rakentaa iltapuhteena miehelle! Se ressukka on hitaasti kattonut jo jonkuu kerran, kun meen viikkailee uudestaan sen jo viikkailemia vaatteita eikä jostakii syystä tykkää kamalasti...:D Tuolla menis ekalla oikein!
16
törkee määrä jugurttia, ja sit se vaan pokkana heittää purkin roskiin.
Kyllähän minä tiedän että sitä ei keskeltä puristeta, mutta kiusa se on pienikin.
mitä ihmeen virkaa sillä on, tiellä vaan.
:)
mua ärsyttää ku margariinirasian foliota ei revitä kokonaan irti. Repasee pikkusen ja sitte kaivelee siihen nhirveen kolon.
kun miehen kanssa asioille lähdettäessä se ei voi pitää kiinni yhtään siitä mitä on suunniteltu. Ekan kaupan tms kohdalla se keksii että no käympäs nyt tuolla kun on noin lähellä... ja sitten sitä aikaa tuhraantuu ihan muuhun kun mitä olis pitänyt. Sitten ne viimiset asiat juostaan läpi ihan vttuuntuneina (mä) kun vauva huutaa mukana kun haluais jo kotiin. Mä en ymmärrä miksi se ei voi hakea niitä poranteriään ihan keskenään! Jos käytäs vaan niissä paikoissa mitä on suunniteltu niin ehtis asioille " syötön välillä" mutta kun ei. Tana.
Arvatkaa montako kertaa se likanen veitsi on tippunu sieltä matolle tai varpaille. Prkl.
Mun mieheni tekemisissä ärsyttää se, että hän tekee kaikkiin pakkauksiin niin pienen reiän, etten saa sieltä mitään ulos. Mies kyllä saa!
Siis esim. pastapussiin hän tekee sellaisen reiän, ettei sieltä mahdu kaatamaan mitään ulos. Tai muropakettiin. Sipulipussin reiästä ei mahdu sipuli ulos - paitsi jos mies itse ottaa - jne.
Mutta saan harvase paiva kuunnella valitusta miehelta niinkin tarkeista asioista, kun etta olen avannut jonkun pakkauksen saksilla, enka repaissyt " helppo avata - revi tasta" -nauhasta (joita en revi, kun hajoaa aina koko paketti kuitenkin); tai kun olen jattanut hammastahnatuubin korkin vinoon niin etta se ei ole kunnolla kiinni. Ihmeellisia neurootikkoja.
Onko vähän huono päivä....?