Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paidattomat miehet ihmisten ilmoilla

Vierailija
18.07.2019 |

Inhottaako teitä muitakin nähdä ylävartalo paljaana kulkevia miehiä? Minua inhottaa. Tulee mieleen että eikö nyt sen verran voi kunnioittaa muita ihmisiä että ottaisi heidät huomioon ja pukisi paidan ylle kun poistuu kotoa. Paidan pukeminen ylle ei kestä edes kymmentä sekuntia, joten ei voi vedota siihen että se olisi liian vaivalloista. Jos naisetkin pystyvät siihen niin pitää miestenkin pystyä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan kesäterassilla eräs mies riisui paitansa viime kesänä. Ja oli kauhean hämmästynyt, kun paikan vastaava kehotti häntä pukemaan paidan päälle. Mistä lie mies tullut, jostain metsästä vai maakuopasta?

Ihan totta, se mikä sopii kotipihalle tai mökille, ei sovi kaupunkiin. Ei naistenkaan sovi istua uima-asuissa terasseilla kaupungissa.

Vierailija
42/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä paidattomia miehiä näkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa naisten kaksoismoraali. Naisten pukeutumisesta kun on kyse, niin jokaiselle naiselle on selvää, että nainen päättää sen itse. Ja piste. Ei vastaväitteitä. Mutta kas kummaa kun samaa oikeutta ei halutakaan suoda miehille. Silloin onkin ihan oikein halventaa miehiä ja heidän vartaloitaan. Ihanan feminististä!

Sinulta taisi jäädä huomaamatta tissiflashmob ja se viimekesäinen kun nainen poistettiin rannalta, koska oli yläosattomissa? Tasa-arvo ei toteudu tällä hetkellä eli naisilta puuttuu oikeus olla yläosattomissa kun se miehille sallitaan. Tämä pitää korjata niin että molemmat voivat olla kaupoissa ja kaduilla yläosattomissa :)

Vierailija
44/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kerron tatuoinneilla ja puukon arvilla että olen ollut tappeluissa ja minua kannattaa kiertää välimatkan päästä.

Kun paljastan "trunkkini" niin ilmaisen itseäni ja paljastan etten ole tällä kertaa sodassa, vaan tulen paljaana viattomana ilman mitään uhkaa.

Jokainen näkee vain tatuoinnit ja arvet sekä kovettuneet nyrkkini.

T: Savion aurinkoisin tearssi

Mikä on trunkki? Pylly?

Vierailija
45/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kerron tatuoinneilla ja puukon arvilla että olen ollut tappeluissa ja minua kannattaa kiertää välimatkan päästä.

Kun paljastan "trunkkini" niin ilmaisen itseäni ja paljastan etten ole tällä kertaa sodassa, vaan tulen paljaana viattomana ilman mitään uhkaa.

Mikä on trunkki? Pylly?

Taitaa olla. Ainakin englanniksi "trunk" tarkoittaa takapuolta.

Vierailija
46/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään katsella kun treenatut miehet ilman paitaa ulkona ;) On meille naisilleki jotain silmänruokaa!

N26

Vierailija
47/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidattomina huomioni mukaan kulkee ja pyöräilee moni vanhempi mies. Joilla on kroppa parempi kuin enemmistöllä näistä alle 30-v. jonneista. Näkee, että fyysistä työtä on tehty aikanaan ja vieläkin pysyy varmasti leka ja vasara kädessä. Jos miehellä vatsa tulee ovesta 10 sekuntia ennen naamaa niin paita päälle suosiolla, kiitos.

Vai on oikeus niukkaan pukeutumiseen muka vain hoikilla ihmisillä.  Kulkekoot isovatsaisetkin ilman paitaa, jos haluavat. Jos muita hirvittää, niin aina voi kääntää katseensa muualle. Niin kauan kuin ei siveyttä loukata, ei haittaa. Joidenkin tiukkapipojen kauneudentajua saa minusta loukata ihan vapaasti. 

Kyllä näitä salille meneviä trikoonaisia on kokoa XXXL

Vierailija
48/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidattomina huomioni mukaan kulkee ja pyöräilee moni vanhempi mies. Joilla on kroppa parempi kuin enemmistöllä näistä alle 30-v. jonneista. Näkee, että fyysistä työtä on tehty aikanaan ja vieläkin pysyy varmasti leka ja vasara kädessä. Jos miehellä vatsa tulee ovesta 10 sekuntia ennen naamaa niin paita päälle suosiolla, kiitos.

Ja miehet saa sanella, miten naisten pitää pukeutua, eikö niinkin? 

Ei, kun periaatteessahan kenenkään ei pitäisi sanella kenenkään pukeutumista.

Vierailija
49/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa naisten kaksoismoraali. Naisten pukeutumisesta kun on kyse, niin jokaiselle naiselle on selvää, että nainen päättää sen itse. Ja piste. Ei vastaväitteitä. Mutta kas kummaa kun samaa oikeutta ei halutakaan suoda miehille. Silloin onkin ihan oikein halventaa miehiä ja heidän vartaloitaan. Ihanan feminististä!

Ei ole kyse sukupuolesta vaan etiketistä.

Vierailija
50/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten paidattomuus on silmänilo, mutta varttuneempien kohdalla ei oikein tiedä minnepäin katsoisi. 

Vierailija
51/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomuus ei kuulu kaupunkiin, vaan rannalle. Eniten ärsyttää ne "esittelijät", jotka oikein selvästi haluavat näyttää treenattua ylävartaloa ja/tai tatuointeja.

Naisia ei vaan oikeesti kiinnosta. Tää juttu ei toimi tälleen toiseen suuntaan :D

Vierailija
52/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. Mutta ällöttää myös naisten perseshortsit ja pitkät kalsarit (trikoot). Siveyspoliisi olisi kyllä hyvä asia. Saatais jotain rotia tuohon pukeutumiseen

Vierailija
53/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomuus ei kuulu kaupunkiin, vaan rannalle. Eniten ärsyttää ne "esittelijät", jotka oikein selvästi haluavat näyttää treenattua ylävartaloa ja/tai tatuointeja.

Naisia ei vaan oikeesti kiinnosta. Tää juttu ei toimi tälleen toiseen suuntaan :D

Vierailija
54/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on trunkki? Pylly?

Jos eläinmaailmassa tullaan rauhan aikeissa ja vältetään tappelua, niin yleensä pyllyä näyttämällä selviää hankalista tapauksista. Myös pään painaminen maahan on yleinen merkki alistumisesta.

Ei paidattomuus tarkoita sitä että ollaan haastamassa riitaa.

Vierailija
55/60 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on trunkki? Pylly?

Jos eläinmaailmassa tullaan rauhan aikeissa ja vältetään tappelua, niin yleensä pyllyä näyttämällä selviää hankalista tapauksista. Myös pään painaminen maahan on yleinen merkki alistumisesta.

Ei paidattomuus tarkoita sitä että ollaan haastamassa riitaa.

Myös suomalaisten naisten perinne on karkoittaa pahat henget pois paljaalla takamuksella :)

Vierailija
56/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä ap on lutkamarsseista? Tissiflashmobeista? Imetyksestä? 

YYYYYYÖÖÖÖÖÖKKKK!

Karvanen kaljamaha napasilteen yhtä yökk

Vierailija
57/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä tykkään katsella kun treenatut miehet ilman paitaa ulkona ;) On meille naisilleki jotain silmänruokaa!

N26

Onhan se karvanen kaljamahakin treenattu!

Vierailija
58/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Tunnen naisten katseiden nuolevan hiestä kosteaa vartaloani aina, kun liikuskelen ulkona. T: Hopeakettu.

Oot vanhapaska, ei sua kukaan kato

Vierailija
59/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti kattelen nuoria paidattomia miehiä. Alkaa panettaa.

Vierailija
60/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätöntä, uimaranta on erikseen