Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paidattomat miehet ihmisten ilmoilla

Vierailija
18.07.2019 |

Inhottaako teitä muitakin nähdä ylävartalo paljaana kulkevia miehiä? Minua inhottaa. Tulee mieleen että eikö nyt sen verran voi kunnioittaa muita ihmisiä että ottaisi heidät huomioon ja pukisi paidan ylle kun poistuu kotoa. Paidan pukeminen ylle ei kestä edes kymmentä sekuntia, joten ei voi vedota siihen että se olisi liian vaivalloista. Jos naisetkin pystyvät siihen niin pitää miestenkin pystyä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on siis kuvottava  tätinainen ja  ällötäti, joka kyttää miehiä julkisilla paikoilla. #mentoo

Vierailija
22/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen keho, miehen päätös! Mies saa halutessaan kulkea vaikka alasti kadulla! Manpower, you go boys!

Mites nainen ei saa päättää samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota, mun puolestani kaikki ihmiset saisi kulkea vaikka alasti. Luonnollinen kroppahan se on, eikä me eletä missään ummehtuneessa nakukammomaassa muutenkaan.

Vierailija
24/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin siitä sakkoja tulee, joten saa.

Vierailija
25/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotavaa olisi tasa-arvon nimissä että myös naiset kulkisivat yläosa paljaana. Ei minua ainakaan haittaisi.

Vierailija
26/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kulkee myös sääret paljaana. Eikö löydy kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan, että pukisivat housut jalkaan.

Ja kunnioituksesta ketä kohtaan heidän olisi sitten mielestäsi 'kohteliasta' kieltäytyä saamasta ihonsa hyvinvoinnille tarpeellista d-vitamiinia auringonvalon avulla näillä pohjoisilla, (...muuten kuin näin)kesällä säiltään varsin kylmillä leveysasteilla ?

Kyllä nyt kunnioitusta vaadit kuule jo vähän liikaakin! 

Ja mitä taas tasa-arvoon tulee, niin käännäpä asetelma toisinpäin: eli eikö kuulostaisi ja kaikuisikin aika 'suorastaan sovinistiselta' ja 'eksplisiittisen toksisen maskuliiniselta luolamieskäytökseltä, jos joku mieshenkilö arvostelisi (yleistäen) mitä tahansa aspektia ,koskien  naisten 'sopivaa' pukeutumista  ?

Vierailija
27/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa naisten kaksoismoraali. Naisten pukeutumisesta kun on kyse, niin jokaiselle naiselle on selvää, että nainen päättää sen itse. Ja piste. Ei vastaväitteitä. Mutta kas kummaa kun samaa oikeutta ei halutakaan suoda miehille. Silloin onkin ihan oikein halventaa miehiä ja heidän vartaloitaan. Ihanan feminististä!

Vierailija
28/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa naisten kaksoismoraali. Naisten pukeutumisesta kun on kyse, niin jokaiselle naiselle on selvää, että nainen päättää sen itse. Ja piste. Ei vastaväitteitä. Mutta kas kummaa kun samaa oikeutta ei halutakaan suoda miehille. Silloin onkin ihan oikein halventaa miehiä ja heidän vartaloitaan. Ihanan feminististä!

Itse asiassa esim. poliisille tuo asia ei ole selvä, koska yläosattomissa olevalle naiselle voidaan kirjoittaa sakot.

Ei ole mitään miesten kehojen halveksimista vaatia että he noudattaisivat samoja siveyssääntöjä kuin naisetkin, eli eivät kulkisi yläosattomissa julkisilla paikoilla.

-ap

Vierailija
29/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kulkee myös sääret paljaana. Eikö löydy kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan, että pukisivat housut jalkaan.

Ja kunnioituksesta ketä kohtaan heidän olisi sitten mielestäsi 'kohteliasta' kieltäytyä saamasta ihonsa hyvinvoinnille tarpeellista d-vitamiinia auringonvalon avulla näillä pohjoisilla, (...muuten kuin näin)kesällä säiltään varsin kylmillä leveysasteilla ?

Kyllä nyt kunnioitusta vaadit kuule jo vähän liikaakin! 

Ja mitä taas tasa-arvoon tulee, niin käännäpä asetelma toisinpäin: eli eikö kuulostaisi ja kaikuisikin aika 'suorastaan sovinistiselta' ja 'eksplisiittisen toksisen maskuliiniselta luolamieskäytökseltä, jos joku mieshenkilö arvostelisi (yleistäen) mitä tahansa aspektia ,koskien  naisten 'sopivaa' pukeutumista  ?

Sitä d-vitamiinia saa kyllä myös ihan vaatteet päällä.

- ap

Vierailija
30/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Katselen mielellään, eikä haittaa yhtään että siellä on joukossa myös 6kymppisiä lihavia herroja. Kuitenkin on myös niitä nuoria kloppeja joiden elämänvoimaa testosteronia huokuvissa kehoissaan on ihanaa ihanaa katsella <3

Vierailija
31/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän tiukan rajan tasa-arvoon siltä kohdin, että miesten tulisi peittää paljas ylävartalonsa kun naisetkin niin tekevät. Nin päin käy kyllä että kaikki saavat kulkea yläpää paljaana, mutta ei niin että miehetkin joutuisivat verhoamaan ihanan rintansa ja selkänsä katseiltani piiloon!!

Vierailija
32/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites naisten trikoot on parempi?

En käytä sellaisia, mutta miesten yllä trikoot korostavat sitä jalkojen välissä roikkuvaa ruumiinosaa jota kenenkään ei pitäisi joutua näkemään. Naisilla taas, ymmärrettävistä syistä, trikoot eivät saa samanlaista ongelmaa aikaiseksi.

-ap

Kyllä näkyy naisilla välillä kaikki vaot ja häpykumpu.

Joudun työssäni katselemaan näitä ”salille meneviä” ja välillä näkyy todellakin kaikki.

Eli paidaton mies on siveyden sipuli!

Vierailija
33/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä kylällä on miehiä, joilta lähtee paita päältä heti kun lämpötila keväällä antaa periksi ja takaisin se laitetaan vasta syksyllä. Tuolla ne mennä viuhtovat fillareillaan ruskeina kuin pavut. Suurin osa heistä on hiukan vanhempia ja hyvinsyöneitäkin ovat, eivät  siis mitään mallipoikia. 

Minusta on ihan ok, että miehet kulkevat ilman paitaa, jos se heistä on mukavaa ja varmaan onkin hauska esim. fillaroida kun kesätuuli hiukan puhaltelee leppeästi. Ainut paikka missä toivoisin, että paita vedettäisiin päälle, on ruokakauppa. Jotenkin tulee sellainen tunne, että hiki on paremmin eristetty, jos paita on päällä. 

Vierailija
34/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tiukoissa trikoissa? Missä näitä näkee muka. Mulle kans! Eniten pidän kuitenkin miehistä joilla farkut myötäilevät pinkeinä etumusta. Aaah. Tuohon kun vielä ottaa paidan pois, niin minä tyttö kyllä katson mielelläni.

Vierailija
35/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa esim. poliisille tuo asia ei ole selvä, koska yläosattomissa olevalle naiselle voidaan kirjoittaa sakot.

Ei ole mitään miesten kehojen halveksimista vaatia että he noudattaisivat samoja siveyssääntöjä kuin naisetkin, eli eivät kulkisi yläosattomissa julkisilla paikoilla.

-ap

Ja naiset saa esitellä paljasta pakaraa shortseissa, kamelin varvastaan ja etuvakoaan ja pyllynvakoaan? Paidaton mies saa kulkea ihan missä haluaa.

Vierailija
36/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkisipa tänne kotiini sellainen ihana paidaton mies .

Vierailija
37/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomina huomioni mukaan kulkee ja pyöräilee moni vanhempi mies. Joilla on kroppa parempi kuin enemmistöllä näistä alle 30-v. jonneista. Näkee, että fyysistä työtä on tehty aikanaan ja vieläkin pysyy varmasti leka ja vasara kädessä. Jos miehellä vatsa tulee ovesta 10 sekuntia ennen naamaa niin paita päälle suosiolla, kiitos.

Vierailija
38/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paidattomina huomioni mukaan kulkee ja pyöräilee moni vanhempi mies. Joilla on kroppa parempi kuin enemmistöllä näistä alle 30-v. jonneista. Näkee, että fyysistä työtä on tehty aikanaan ja vieläkin pysyy varmasti leka ja vasara kädessä. Jos miehellä vatsa tulee ovesta 10 sekuntia ennen naamaa niin paita päälle suosiolla, kiitos.

Ja miehet saa sanella, miten naisten pitää pukeutua, eikö niinkin? 

Vierailija
39/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kerron tatuoinneilla ja puukon arvilla että olen ollut tappeluissa ja minua kannattaa kiertää välimatkan päästä.

Kun paljastan "trunkkini" niin ilmaisen itseäni ja paljastan etten ole tällä kertaa sodassa, vaan tulen paljaana viattomana ilman mitään uhkaa.

Jokainen näkee vain tatuoinnit ja arvet sekä kovettuneet nyrkkini.

T: Savion aurinkoisin tearssi

Vierailija
40/60 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on oikeus niukkaan pukeutumiseen muka vain hoikilla ihmisillä.  Kulkekoot isovatsaisetkin ilman paitaa, jos haluavat. Jos muita hirvittää, niin aina voi kääntää katseensa muualle. Niin kauan kuin ei siveyttä loukata, ei haittaa. Joidenkin tiukkapipojen kauneudentajua saa minusta loukata ihan vapaasti.