Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joanna ja Kalle Kuvaja

Vierailija
18.07.2019 |

Joanna on tämä aamuteeveestäkin tuttu toimittaja ja Kalle on entinen? malli. Ovat olleet 10 vuotta naimisissa. Kallella on takanaan suhde mm. Martina Aitolehden kanssa ja melkoinen naistenmies ollut. Onko kukaan törmännyt niissä merkeissä Kalleen tämän avioliiton aikana? Voiko naistenmies tosiaan muuttaa tapansa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallesta on aina tullut kaappihomovibat

Millä perusteella? Siksi kun on hyvännäköinen ja pitää huolta itsestäänn ja pukeutuu hyvin? Aika vanhanaikainen ajattelutapa sinulla.

Ei vaan tekee muuten naismaisen vaikutelman

No Joanna on puolestaan vähän jätkämäinen, työskenteli ravihevosten parissa nuorempana. Tuskin se Kalle mikään homo on, tuolla alalla esim. ei olisi mikään juttu tulla kaapista, kun suurin osa hiusalalla työskentelevistä miehistä on homoja.

Vierailija
22/29 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden koulutus muuten on? Kumpikin on käynyt kai lukion, mutta ei mitään sen jälkeen? Aika jännä jos markkinointipomoksi yritykseen pääsee pelkällä lukiopohjalla ja mallintöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna ja Kalle ovat ihana pariskunta! Aika säälittävää kommentointia heistä täällä, kun tuskin kukaan teistä heitä oikeasti tuntee. Olisitte enemmin hyvillänne että jollain pariskunnalla menee hyvin, eikä olla koko ajan iltalehdissä huomiota hakemassa. Vain kateelliset kommentoivat tuolla tavalla.

Vierailija
24/29 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä huomiota herättävän hyvännäköinen pari, olen nähnyt pariin otteeseen.

Vierailija
25/29 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille syntyy joulun aikaan kolmas lapsi. Ihanaa!

Vierailija
26/29 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään viiden jälkeen ohjelmaa ja Joannaa.

Ihmeen pieni masu hänellä, kun joulukuussa vauva?

Kaikilla ei tietty näy samalla tavalla. Tuli mieleen M Ohisalo, jolla näytti jo kesäkuussa olevan isompi maha.

Vierailija
27/29 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei tietty näy samalla tavalla. Tuli mieleen M Ohisalo, jolla näytti jo kesäkuussa olevan isompi maha.

Joulukuulle on vielä 4 kuukautta. Minulla ei kummassakaan raskaudessa tuossa vaiheessa huomannut mahaa kuin alasti. Silloinkin olisi mennyt turvotuksen piikkiin helposti. 

Vierailija
28/29 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukuulle on vielä 4 kuukautta. Minulla ei kummassakaan raskaudessa tuossa vaiheessa huomannut mahaa kuin alasti. Silloinkin olisi mennyt turvotuksen piikkiin helposti. 

Minulla vatsa kasvoi alussa nopeasti. Työkaveri, jolla samoihin aikoihin laskettu aika, sitä aina "hyväntahtoisesti" ihmetteli. Loppuraskaudesta hän kyllä kasvoi ohi ja vatsa oli minun mahaani isompi.

Vierailija
29/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksen kingissä näin tän pariskunnan ekaa kertaa. Piti nyt googlettaa enemmän heistä ja ylläri, että av:lle linkit toivat.

Kerrankin positiivinen ketju!

Miellyttävä pariskunta kaikkiaan, etten ihmettele, että palstamuorikin kivasti välillä sanoo.