Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita ötökkä/tuholaiskammoisia?

Kirkkonummi77
17.07.2019 |

Mulle on vuosien varrella kehittynyt aivan järkyttävä ötökkäkammo. Tämä kulminoituu etenkin kaikkiin tuholaisiin (torakat, luteet, tekstiilituholaiset). Elämästä nauttiminen on vaikeaa kun on kokoajan varuillaan.

Olenko ainoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökät ja öttiäiset vielä menee, ei ongelmaa. Mutta hämähäkit!!!  Aivan käsittämätön kammo niitä kohtaan vaan pahenee ajan myötä :(

Vierailija
2/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yhdessä asunnossa oli todella paha kuoriaisongelma, mutta isännöitsijää ei oikein kiinnostanut asia. Mm. aamulla jos nostit kenkiä lattialta niin alta pöllähti vähintään pari toukkaa, puhumattakaan aikuisista kuoriaisista. Poismuuttaessa puhdistin kaiken hysteerisesti sekä ennen muuttoa että muuton jälkeen (esim. pesin kaikki vaatteet ennen kuin pakkasin ne ja uudessa asunnossa heti uudestaan pesuun). Ehkä liioittelua, mutta eivät "seuranneet" perässä. Nyt olen hyvin skeptinen kaikkiin ötököihin, etenkin kuoriaisiin, ja saavat sanomalehdestä jos näenkin sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yön oli asunnossa 2 cm mittainen ötökkä joka aina lensi karkuun kun yritin saada ulos.

Tänään joku ystävällinen vierasmaalaisen näköinen nuori mies auttoi ja nosti sen ulos.  Kiittelin häntä.

Nyt en koskaan pidä parvekkeen ovea auki sellaisella ilmalla.

Vierailija
4/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät kuoriaiset kaikkosivat kun ripotin soodaa nurkkiin.

Vierailija
5/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi paha sokeritoukkakammo, mutta muita öttiäisiä en pelkää. Asuin vuoden ajan paikassa, jossa sokeritoukat levisivät kylppäristä sekä keittiöön että makuuhuoneeseen. Niitä löytyi jopa mun vuodevaatteista. Yritin kaikkeni niiden häätämiseksi, mutta lopulta luovutin. Joskus olen miettinyt, että olenko ainoa, joka on vaihtanut asuntoa sokeritoukkien takia.

Vierailija
6/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Yhdessä asunnossa oli todella paha kuoriaisongelma, mutta isännöitsijää ei oikein kiinnostanut asia. Mm. aamulla jos nostit kenkiä lattialta niin alta pöllähti vähintään pari toukkaa, puhumattakaan aikuisista kuoriaisista. Poismuuttaessa puhdistin kaiken hysteerisesti sekä ennen muuttoa että muuton jälkeen (esim. pesin kaikki vaatteet ennen kuin pakkasin ne ja uudessa asunnossa heti uudestaan pesuun). Ehkä liioittelua, mutta eivät "seuranneet" perässä. Nyt olen hyvin skeptinen kaikkiin ötököihin, etenkin kuoriaisiin, ja saavat sanomalehdestä jos näenkin sellaisen.

Tein muuten aikoinaan täsmälleen samoin:) Eli pesin tai pakastin kaikki uuteen asuntoon siirretyt kamppeet.

5/5