Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kivoja ihmisiä syrjitään?

Vierailija
17.07.2019 |

Miksi sellaisia, jotka pyrkivät olemaan kaikille ystävällisiä ja kohtelemaan kaikkia tasapuolisesti, syrjitään? Miksi näitä kohdellaan kuin ilmaa eikä hyväksytä fb-pyyntöjä? Vaikka olisi saman alan koulutus ja siten luulisi olevan jotain yhteistä. Eivätkä edes ole kaikkein ujoimpia. Tiedän paljon ujompia, joilla silti on ystäviä samoista piireistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi arvojeni vastaista alkaa kieroilevaksi ja ilkeäksi. Pysyn kilttinä, koska se on perusluonteeni. Arvostan myös muita kilttejä ihmisiä. Vihaan ilkeitä ihmisiä. 

Suurin osa tällä palstalla ei vihaa ilkeitä ihmisiä, kun hyväksyvät julkkisten haukkumisen.

Vierailija
22/24 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei minulle riitä sama koulutus että pääse facekaveriksi vaan meidän pitää tuntea toisemme. Ja se ei muuten ole syrjintää.

otat kuitenkin kaveriksi sellaisiakin joita et tunne niin hyvin koska haluat nuoleskella. Älä siis puhu paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei minulle riitä sama koulutus että pääse facekaveriksi vaan meidän pitää tuntea toisemme. Ja se ei muuten ole syrjintää.

otat kuitenkin kaveriksi sellaisiakin joita et tunne niin hyvin koska haluat nuoleskella. Älä siis puhu paskaa.

Jaahas sieltä sitten paljastui sellainen jota en hyväksyisi tuntiessanikaan.

Mutta huomaatko, minä en menetä siinä mitään, sinua se taas näyttää harmittavan.

Vierailija
24/24 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten halua tutustua kivaan kollegaan, joka yrittää tehdä tuttavuutta?