Onko miehet koskaan tapelleet sinusta tai sinut saadakseen?
Kommentit (24)
Ei. Enkä kyllä tappelupukarien kanssa mihinkään ryhtyisikään. Suosin sivistyneenpää seuraa.
Minua ei saa tappelemalla. Poistun paikalta ja etsin jonkun joka osaa käyttäytyä.
Minusta tai minut saadakseen ei, mutta minua vastaan kyllä. Tuntuu, että yhtenään saa olla nyrkit pystyssä jonkun miesporukan tullessa vastaan.
Eivät toistensa kanssa. Sellaista lapsellista kiukuttelua minua kohtaan on tullut jos olen ollut kiinnostunut jostain toisesta miehestä. Kerran jopa siitä että olin mökillä naispuoleisen kaverin kanssa jota luuli toiseksi mieheksi, tätä kiukuttelijaa en ollut edes koskaan tavannut livenä.
Nuorempana aiheutin jokusen hässäkän, mutta kuten nykyäänkin, myös tuolloin koin tilanteet hyvin kiusallisina.
Ei. Vaikea uskoa että moisesta alkanut suhde kovin laadukas olisikaan...
Ei naisesta voi tapella, koska nainen ei ole esine, jonka voi ottaa haltuunsa olemalla vahvempi kuin toinen esinettä havitteleva. Neinen päättää kenen kanssa on ja siinä ei auta miesten nahistelut mitään. En kyllä ikinä seurustelisikaan miehen kanssa, joka käyttää nyrkkejään.
Viimeksi eilen.:)
Voittaja sai nauttia mun antimista sitten yöllä;)
N18
On täällä väkivaltaisia mammoja jos sanasta tappelu tulee ensimmäisenä mieleen nyrkkikahakka.
Ei nyt mitään varsinaista tappelua kyllä ole ollut 😂 Nykyinen mieheni kyllä aiheutti aikamoista närää eräässä miehessä suhteemme alkuvaiheessa, joka oli myös minusta kiinnostunut... Hän ei meinannut millään uskoa miten olen kiinnostunut siitä toisesta enkä hänestä... Hänellä, kun kuulemma oli sitä ja tätä ja tuota mitä nykyisellä miehelläni ei mukamas ollut... Ja kyllä sitä kiukuttelua jouduin onneksi vain minä kuuntelemaan eikä mieheni.
Nuorempana ollessani kyllä sattui pari yllättävää tilannetta viihteellä ollessa.
Oli myös jännä juttu itselle, etten pitänyt siitä ollenkaan - urokset tappelivat kysymättä minun mielipidettäni asiaan. Sen jälkeen oli kaikilla osapuolilla nolo olo.
Pojat, ala-asteella :D eipä sen jälkeen.
Viimeksi ala-asteella 6.luokalla. Siellä pojat lähetti mulle lappuja kesken tunnin ja tunnusti ihastustaan. Nää kaks sitten otti koulun päättymisen jälkeen ulkona matsin. Sain vain kuulla että nyt ne tappelee susta! Näin ulkona että matsi käytiin, huudahdin että lapsellista tommonen (en halunnut että kehenkää sattuu) ja poistuin paikalta :D ...
Yhden kerran on naiset tapelleet minusta ravintolan portaissa.
Repivät oikein toisiaan tukasta niin että portsarin piti tulla väliin. Hyvin siinä lopulta kävi. Ehdin nuoremman naisen kanssa taksiin ja karkuun. Portsari pidätteli vanhempaa naista sisällä sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen.:)
Voittaja sai nauttia mun antimista sitten yöllä;)
N18
Myös kakkoseen?
Ei. Mutta nyt kun olen aikuinen ja naimisissa pari on tosissaan meinannut tulla avioliitosta piittaamatta yrittämään. Että vinkkiä naiset, ei se elämä avioliittoon pääty ja on työtä välillä että suhde jatkuu, hyväkin. Häiriötekijöitä tulee 😉
Ei onneksi! Ainakaan tietääkseni. Sen tiedän, että ex puhutteli tiukasti erästä tuttavaa, joka kuulemma flirttaili mulle kun oltiin kaikki baarissa. Ite en huomannut flirttiä ja mitään riitaa tuosta ei miehen ja tuttavan välille tullut.
Ei 😃