Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sai lapsen ja tahtoo aina vaan bailaamaan.

Vierailija
27.05.2006 |

Tuntuu, että yhtäkkiä en kelpaisi kuin seuraksi kännäämään ja kapakoihin - yäk. :(

Mulla on siis ystävä, jonka kanssa on tunnettu kauan ennen kuin hän sai lapsen. Itselläni ei lapsia ole. Meillä oli kyllä ennenkin aina joskus tapana käydä ulkona yhdessä, mutta saatettiin käydä leffassa taikka kahvilla taikka ostoksilla ihan yhtä hyvin kuin illalla jossakin baarissa.

Sen jälkeen, kun lapsi syntyi (kohta jo kolme vuotta sitten), mun ainoa tarkoitukseni on kai sitten olla seurana " arjesta irtautumiselle" alkoholin voimin. Ymmärrän, että lapsen kanssa ei voi tavata niin usein arkisissa oloissa kuin ennen, mutta joka kerta kun puhe on tapaamisesta, hän alkaa heti suunnitella, että bilettämään on lähdettävä. Itse olen niiiin kyllästynyt kaikkeen hemmetin bilettämiseen ja baareihin. Miksi ei voitaisi tavata kaupungilla päiväsaikaan ja mennä kahville vaikka sen lapsen kanssa? Siis edes joskus! Se on ihan mukava, normaali muksu. Ilmeisesti vaan uudet mammakaverit kelpaa tällaiseen. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa vauvan synnyttyä joku ihme kausi että halusin bailata.. Kai se oli vaan sitä että halusin näyttää itselleni ja kaikille etten ole muuttunut ja vauva ei tosiaan ole mikää este hauskan pidolle.. Se meni sittnen ekan vuoden jälkeen ohi. Nyt käyn baarissa varmaan kerran vuodessa ja sillonkin saa kaverit väkisin raahata.

Vierailija
2/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen on sitten aina jäänyt kokonaan välistä, on kai etsinyt sitten jonkun muun bailauskaverin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät kahville jos ei lähde niin sitten ei lähde. Odota että hän itse ottaa sinuun yhteyttä jos hän pyytää vaan bailaamaan niin sanot ettet halua lähteä että ottaa sitten yhteyttä kun haluaa tavata muissa merkeissä.. JOs ei ota yhteyttä niin ei ole sillon ystävyytesi arvoinen. Näin yksinkertaista.

Vierailija
4/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan nyt, että koeta ymmärtää: mitä vanhempi on sitä vähemmän todellisia kavereita on, toisilla, ja kun on lapsi, niin ei sitä pääse kuule kovin usein baareihin. Ja se on tosi hauskaa, usko pois,,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi