Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka vastaa aina vaan sanalla tai parilla tinderissä...

Vierailija
17.07.2019 |

Kertokaa, mikä on ajatuksenjuoksu tossa takana? Miksi ylipäätänsä antaa mätchi ja sitten chätätä jos kerta mies ei edes kinnosta sen vertaa että keskusteluun voisi pikkasen panostaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ovat kirjoittaneet hyvin profiilitekstin, jossa on ollut asioita, jotka ovat herättäneet kiinnostuksesi juuri heitä kohtaan? Ja kun aloitat jutun niistä profiiliteksteissä mainituista asioista (harrastukset, mielenkiinnon kohteet tai mitä niissä nyt onkin) niin vastailevat vain sanalla tai parilla? Outoa, kieltämättä.

Vierailija
22/26 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harkinnut tota tinderia, mutta kuulostaa niin vaikealta ja epätoivoiselta.

Mä olen hyvin ujo tutustumaan ja alkuun vaikutan erittäin introvertiltä, mutta omien tuttujen parissa olen kyllä ihan pirtsakka juttelija. Eli enhän mä mitenkään voisi löytää itselleni sopivaa seuraa, kun kaikki saa musta alkuun ihan valheellisen kuvan ? ;)

Onko netissä helpot ohjeet tinderin luomiseen?

Saa auttaa :) N50

(tsiisus ku tuntuu vanhalta juuri nyt!)

Sehän saattaakin olla ujolle tutustujalle hyvä juttu, kun voi ensin tutustua vaan viestien välityksellä, ettei tarvi heti kasvokkain olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että nainen ei ole niin kamalan kiinnostunut.

Vierailija
24/26 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mätsejä...

1) niille joiden kanssa kuvittelen kuvien tai tekstin perusteella olevan jotain yhteistä

2) niille jotka miellyttävät omaa silmääni

3) ookoon näköisille kavereille joissa ei ole mitään varsinaisesti kiinnostavaa, mutta jotka saattavat yllättää jutuilla

Jos kuulut ryhmään 3 mutta keskustelu on luokkaa ”moi mitä kuuluu?” ”Miten on viikko lähtenyt käyntiin?” Tmv ja mahdollisesti vielä kirjoitusvirheillä tai jutuistasi huokuu seksistisyys/rasistisuus/jotain muuta epämiellyttävää niin ei, et ole kiinnostava. Mutta mistä olisin voinut tietää että et ole kiinnostava kun näytit kuitenkin ihan kivalta ja yksi kuvistasi oli lempikaupungistani?

(Ryhmään 1 ja 2 kuuluville aloitan itsekin keskusteluja)

Vierailija
25/26 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vissiin keskustele itsensä kanssa.

Voin sanoa, että monet miehet tekee samaa.

Takaan sen että se johtuu vaan siitä että vedät oikealle noita samoja miehiä jotka kaikki muutkin ultranirsot naiset vetää.

Tavismiehellä joka saa alle 10 mätchiä/kk ei todellakaan ole varaa tuollaiseen.

Ja en todellakaan ole keskustellut täällä laittamatta ap loppuun.

T. Ap

Osa varmasti olikin samoja miehiä, kuin monilla muillakin naisilla. Yleensä kuitenkin vähäpuheisempia olivat ne miehet, jotka ei ainakaan ulkonäkönsä puolensa vaikuttaneet miltään naismagneeteilta. En tosin ole tinderissä enää vajaaseen vuoteen ollut, koska löysin sieltä miehen, jonka kanssa nyt seurustelen.

Vierailija
26/26 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä parilla sanalla vastaajat on ruvennut ärsyttämään. Lisäksi kun ei kysytä mitään, niin minkäänlaista vastavuoroista keskustelua ei synny. Miksi olla koko deittisovelluksissa, jos yhtään ei nähdä vaivaa? Lisäksi naisilta kyllä odottaisi myös, että ihan vastaavasti saa kysellä kahville tai muuhun aktiviteettiin. Ei se pelkästään ole miehen rooli tässä maailmassa. Jos joku mies kiinnostaa, niin miksi viestit jätetään laittamatta?

Itse olen tavallinen normaalivartaloinen suomalainen mies. Ei näillä spekseillä kuviin perustuvissa deittisovelluksissa jonoa ole odottamassa, että ihan mielellään keskustelisi jos sellainen mahdollisuus suodaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi