Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maakilpikonna kävelee oudosti

Tietämätön
17.07.2019 |

Meillä on n. 10v nelivarvaskilpikonna mikä ei koskaan ole oppinut kävelemään kunnolla. Se elää pääosin lattialla joten se ei ole oppinut kannattelemaan itseään jalkojen varassa vaan hiissaa itseään lattiaa pitkin, minkä takia sen takajalkojen sivut ja yksi kynsistä ovat kuluneet täysin sileiksi. Olemme kuitenkin ostamassa sille kunnollista terraariota missä on oikeanlainen pohja, joten onkohan sen vielä mahdollista oppia kävelemään kunnolla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, näin kerran kuvan, oli sydäntäsärkevää kyllä. Luulen, et joku on joskus jouduttu lopettamaankin. Hommatkaa terraario pian, tai rakentakaa. Nyt kesällä voitte myös ulkoiluttaa ja rakentaa ulkotarhan. Miten tuo ei aiemmin tullut mieleen?

Vierailija
2/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Raulio, suosittelen hänelle aikaa, moni eläinlääkäri ei tiedä lajista juuri mitään ja noi jalat ja niiden hoito on syytä käydä arvioimassa, laji on todella pitkä ikäinen ja ehdottomasti pitäisi saada mahdollisimman kivuton elämä eläimelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ollut teillä koko tuon kymmenen vuotta?

Vierailija
4/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut

Vierailija
5/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Raulio, suosittelen hänelle aikaa, moni eläinlääkäri ei tiedä lajista juuri mitään ja noi jalat ja niiden hoito on syytä käydä arvioimassa, laji on todella pitkä ikäinen ja ehdottomasti pitäisi saada mahdollisimman kivuton elämä eläimelle.

Pidän mielessä👍 Katsotaan nyt ensin miten lähtee terrassa kulkemaan. Miksi luulet sillä olevan kipuja?

Vierailija
6/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet lääkäriin. On sun tiedettävä onko sillä kipuja liikkuessaan .

Varmaan alapanssari kasvannu liikaa, ruokintavirhe tai on ollu esim lattialämmityksen päällä.

Mulla nelivarvaskonnia kaksi ja oon hoitannu muittenkin ja nähny noita, vie lääkäriin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä