Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää kaasoani tulemaan häihin ilman meikkiä?

Elokuun morsian
17.07.2019 |

Olen menossa elokuussa naimisiin. Olen ihan tavallisen kaunis, hieman ehkä ylipainoinen nainen. Luulen että meikillä ja kampauksella minusta saa aika kauniin.

Ongelmana on kaasoni. Hän on aika näyttävän näköinen, hoikka nainen. Hän pukeutuu aika tiukkoihin asuihin (mielestäni liiankin paljastaviin) ja meikkaa paljon. Toivoisin olevani hääpäivänäni juhlien kaunein nainen joten voisinko pyytää että kaasoni ei laittaisi häihin meikkiä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
2/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit, hän varmasti ymmärtää sen jälkeen olemaan kokonaan tulematta. Ainakin itse ymmärtäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietysti pyytää, mutta kuka naisihminen viihtyy juhlissa ilman meikkiä?

Vierailija
4/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä oli provo? Et tietenkään voi vaatia kaasoa "rumentumaan" häitä varten. Miksi pyysit hänet kaasoksi jos olet noin kateellinen?

Vierailija
5/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on ihan pakko olla todella huono vitsi

Vierailija
6/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Olisit valinnut rumemman kaason ja muutenkin jättänyt kaikki kauniit ihmiset kutsumatta, jos tämmöinen pilaa päiväsi.

Mä aina luulin, että hääpäivä on rakkauden juhlaa eikä mikään muotinäytös, mutta olin kaiketi väärässä. Vai onko tämä vaan wt-ongelma?

Vierailija
7/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä oli provo?

Kyllä tämä on

Vierailija
8/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi. Tulee mieleen veljen vaimo. Ei voinut kutsua yhtä malliystävää häihin tuosta syystä. Naurettavaa. Eikä silti ollut häiden kaunein nainen, tuskinpa oot ap sinäkään! Mitä väliä. Sut se ukkos silti halunnee.

Vierailija
9/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peljätkö, että miehesi pää kääntyy tuon ihanan naisen perään ja mies viettääkin riettaan hääyön ystäväsi kanssa? Hah, haluaisin ola paikalla sellaisissa häissä! Morsian on kuin surullinen eilispäivän päivänkakkara ja hänen ystävänsä kuin uljas upea palkittu kukkien kuningatar.

Vierailija
10/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olin omissa häissänikin ilman meikkiä ja olin kyllä kaunis morsian. Ymmärrän kyllä miksi jotkut tykkäävät meikata mutta ei se tarkoita etteivätkö he olisi kauniita ilmankin.

Vierailija
11/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi. Tulee mieleen veljen vaimo. Ei voinut kutsua yhtä malliystävää häihin tuosta syystä. Naurettavaa. Eikä silti ollut häiden kaunein nainen, tuskinpa oot ap sinäkään! Mitä väliä. Sut se ukkos silti halunnee.

Eiköhän ukko ole ihan yhtä surkimus. Tosin halut ne ovat hiirilläkin, joten kyllä mies voisi ap:n ystävää hieman tökätä.

Vierailija
12/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä morsian vie suurimman huomion ihmisiltä jo ihan sen onnellisuuden, ilon ja säteilyn takia, ihan sama miten muut naiset meikkaavat ja ovat.

Kyseenalaista jos kesän morsio miettii tuollaisia asioita eikä omaa onneansa.

Vierailija
13/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olin omissa häissänikin ilman meikkiä ja olin kyllä kaunis morsian. Ymmärrän kyllä miksi jotkut tykkäävät meikata mutta ei se tarkoita etteivätkö he olisi kauniita ilmankin.

Niin, kun ympärillä on koko laaja lestasuku, niin ei siinä meikkiä tarvitse.

Vierailija
14/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä morsian vie suurimman huomion ihmisiltä jo ihan sen onnellisuuden, ilon ja säteilyn takia, ihan sama miten muut naiset meikkaavat ja ovat.

Kyseenalaista jos kesän morsio miettii tuollaisia asioita eikä omaa onneansa.

Ap ei tule olemaan onnesta säkenöivä, iloinen ja ihana morsian, vaan toisia mulkoileva, katkera, vihamielinen ja harmaa tyyppi.

Vierailija
15/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen joita ei kiinnosta mitä mieltä muut ihmiset (eli miehet) ovat heidän ulkonäöstään. Miksi mua pitäisi kiinnostaa mitä mieltä Jorma on mun ulkonäöstä ja näytänkö nyt Heikki-Petterin mielestä viehättävältä?

Näytän mielestäni viehättävältä ihan ilman meikkiäkin. 

Ja kyllä juhliin voi nainen mennä ihan hyvin ilman meikkiä! 

Vierailija
16/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miehen kirjoittama provo. Huomaa tyylistä.

Vierailija
17/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää tai ehdottaa, mutta et missään nimessä voi vaatia sitä.

Mutta kannattaako se, edes pieni vihjaaminen? Enpä usko. Jos hän tykkää meikata, hän tulee häihisi meikattuna tai ei tule ollenkaan.

Vierailija
18/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun juhlasi - sinua katsotaan, muista se, joten säteile onnesta :)

Meikkaaminen on niin tavanomaista ja vähän tylsää - tekee monista persoonallisista naamoista tusinatavaraa.

Anna kaasosi olla semmoinen kuin on - hänellä on oma roolinsa, hän hoitaa sen eli on häissäsi vähän niin kuin töissä.

Keskity nauttimaan juhlahumusta.

Ja elokuuhun mennessä tiputat pari kiloa pois; juo reilusti vettä, niin hipiä kirkastuu - vältä aurinkoa! Ja, ta-daa - olet juhlien kaunein ja kiinnostavin nainen, lämpimästi onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme