Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma alkaa ensi viikolla mutta en päässyt lomakuosiin. Tässä syyt!

Vierailija
17.07.2019 |

Olen N40+ 162cm/93kg, omenavartalo.

Viime syksynä päätin, että laihdutan min 20 kg täksi kesäksi. Tavoite oli 1,5 kg kuukaudessa, ihan kohtuumäärä minusta.

Mulla oli hyvä diettiohjelma, jonka piti toimia. Vähän hiilareita ja rasvaa, paljon kasviksia. Lisäksi säännöllistä liikuntaa.

Mutta.

Mies teki edelleen itselleen ja lapsille normaalia ruokaa ja se häiritsi mun motivoitumista. Lisäksi kaapissa oli koko ajan herkkuja mm leipää, juustoa, suklaata, jäätelöä.

Oli ihan mahdotonta päästä dietissä paria päivää pidemmälle.

Pyysin mieheltä että hän kannustaisi ja söisi mun kanssa samaa ruokaa. Mutta hän kieltäytyi. On itse laiha niin ei muka tarvii muuttaa ruokailuja.

Töissä oli aina kahvileipää ja pullaa. Pyysin ettei sitä tuotaisi kahvihuoneeseen. Mutta turhaan.

Tuli joulu ja uusi vuosi. Oltiin kylässä usein ja lapset halusi runsaan joulupöydän. Dieetistä ei tullut mitään :( Lisäksi meni laatikkoviinejä ja likööreitä kun piti seurustella ja kyläillä. Paino nousi 6 kg.

Keväällä oli sitten mahdotonta löytää motivaatiota kun ymmärsin etten pääse tavoitteeseen. Suututti ja lohtusöin.

Harmittaa niin kun on taas kesä ja olen läski rantapallo uikkareissa. Ilman omaa syytä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikas. Laihduttamiseen tarvitsee itsekuria. 

Vierailija
2/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-500/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma pilalla. Lomaa ei voi olla jos ei ole lomakuosissa. Joo, unohda koko loma. Miten muka voi pitää lomaa jos ei tykkää kehostaan? Ei mitenkään.

Vierailija
4/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... Nuo syyt on vaan tekosyitä. Sun motivaatio ei ollut tarpeeksi. Alkoholin käytön voit lopettaa kokonaan, samoin kahvihuonepullat. Ja mieti pienet tavoitteet, jousta palkitset itsesi, esim -5kg uusi hiusväri, -10kg uusia ihania vaatteita, -15kg teatteri- tai konsertti liput, -20kg uusi uimapuku.

T.-40kg joulun jälkeen.

Vierailija
5/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikas. Laihduttamiseen tarvitsee itsekuria. 

Ei tarvita itsekuria, vaan motivaatiota syödä sellaista ruokaa, joka ei aiheuta ylimääräisiä mielitekoja. 

Vierailija
6/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Aina jonkun muun syy, juu, juu.

Vierailija
7/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Aina jonkun muun syy, juu, juu.

Näinhän se usein on, varsinkin naisilla.

Vierailija
8/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään söis sun ruokaa sun mieliks, jos oon laiha. Et varmaan itsekkään tekis niin?