Niin iloinen kun BB taas alkaa!
Elikkä syksyllä on telkkarissa jotain katsottavaa
Kommentit (17)
En tiedä mut luulisi prosessin olevan jo pitkällä kun ohjelma alkaa 1.9. :)
Wt hommat toimii aina, kansa tykkää :)
Eiköhän valinnoissa aika pitkällä olla jo ;)
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarma wt-magneetti.
Vierailija kirjoitti:
Wt hommat toimii aina, kansa tykkää :)
Tämä keskusteluhan veti paremmuudentuntijoita magneetin lailla.
Anteex, mut mikä v*tun BB???????🤨🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Anteex, mut mikä v*tun BB???????🤨🤷♀️
Big Banana
Ihanaa on ollut ikävä jo koko ohjelmaa.👍
Bakarat Biukeeksi alkaa siis pian, hyvä! :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä Big Brotherissa kiinnostaa?
Minua kiinnostaa ihmisten käyttäytymisen tarkkailu. Toivoisin, että kännisekoilu ei olisi tällä kertaa yhtä suuressa roolissa kuin aiemmin. Selväpäisyys on mielenkiintoisempaa, kun näkyy inhimillinen jännitys ym.
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt yleensä realityissä kiinnostaa? Ns oikeat ihmiset aidoissa tilanteissa (tiedän, käsikirjoitettuja tilanteita mutta niille ihmisille aito), kilpailuasetelma ja se miten kukin parhaiten itseään vie muille tykö vs. valitsee liittolaiset ja etääntyy joistakin koska ei tule toimeen, ylipäätään ihmissuhteiden kehitys ja tuotannon puuttuminen niihin.
Mulla on tylsä elämä, en kaipaa draamaa omaan elämääni mutta tykkään katsoa sitä.
Paras näyttelijä voittakoon ja pääsköön sitä kautta Seiskan otsikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa ihmisten käyttäytymisen tarkkailu. Toivoisin, että kännisekoilu ei olisi tällä kertaa yhtä suuressa roolissa kuin aiemmin. Selväpäisyys on mielenkiintoisempaa, kun näkyy inhimillinen jännitys ym.
Voisin katsoakin jos talossa ei tarjottaisi tippaakaan viinaa, tupakointi olisi kielletty ja asukkaille aiheutettaisiin päivittäin stressaavia tilanteita. Silloin se olisi aito kilpailu eikä mikään ryyppyloma alkkiksille.
Nythän on tekniikka ja digihommat kehittyneet paljon siitä kun BB tuli viimeksi, niin saakohan/pystyyköhän katsojat vaikuttaa enempi talon tapahtumiin? Mun mielestä BB on heittämällä paras ihmissuhde reality mitä töpsästä on tähän asti tullut!
Onko osallistujat jo valittu?