Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos näet miehen ostamassa terveyssiteitä? Ajatteletko

Vierailija
23.07.2008 |

että taitaa käyttää niitä tuhmiin leikkeihinsä? Minulle tulee tuollainen mieleen tai sitten tossun alla oleva ressukka joka joutuu kauppaan inhottaville vaippaostoksille.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mieleen tulee, että äijä potee peräpukamia ja käyttää rättejä suojaamaan kalsareitaan.

Vierailija
22/47 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttee suojaa, kun poikafrendi on ensin vetässyt kuvana kakkoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni HALUSI tuoda mulle siteitä kaupasta kun mulla ekan kerran oli menkat seurustelun aikana. Nykyäänkin tuo jos pyydän ja joskus pyytämättäkin jos on se aika kuukaudesta. Sen täytyy olla pervo.

Vierailija
24/47 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies varmaan liimaa kotona libresset jalkapohjiinsa ja luistelee pitkin parkettia. Ja tampoonilla kaivaa korvaansa. Kyllä mua aina naurattaakin tätä ajatellessa. Perunoita ostavan miehen kuvittelen kovertavan potuista kynttilälyhtyjä ja saippuaa ostava mies on selvä homo. Eihän kukaan tosimies itseään puunaa.

Hyvä kun omat ostokseni saan tehtyä, kun on pakko kytätä muiden ostoskoreja. Koko kauppa täynnä PERVOJA!

NAUROIN IHAN KIPPURASSA!

Vierailija
25/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ollenkaan keksi millaisia tuhmia leikkejä miehet siteillä leikkivät.

Vierailija
26/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

assosiaatio kuukautissiteet, verinen vuoto?

Eiköhän äijät pidä lähinnä ällöttävänä.

Vierailija
27/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ajattelen miehen ostavan siteitä vaimolleen tai tyttärelleen.

Pervot leikit ei totisesti tule mieleen.

Sä oot ap aika outo.

Vierailija
28/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kylläkin, että mies on tossun alla.

Minusta on itsestänikin aina vaan noloa ostaa kyseisiä tuotteita. Ja mieheni ei todellakaan osaisi minulle mitään ostaa, eikä ostaisi, vaikka pyytäisin. Minusta SE on normaalia=)

Vierailija
29/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin näitä vauvaa leikkiviä "vaippapervoja" on ihan oikeasti olemassa, heillä on omia nettisivujakin jne..

oikeasti tosi surullista jos luonnollisia asioita kuten naisen kuukautiset pidetään jotenkin likaisena ja arveluttavana asiana, ettei mies voi vaimolleen kauppareissulta edes terveyssiteitä tuoda :(

Vierailija
30/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hiirulaiset kehtaa siteitä otsella kun pelkää mitä muut ajattelee, mutta sellainen joka ei muiden mielipiteistä niin välitä niin ostaa, jos vaimo pyytää niitä tuomaan.

Vierailija
31/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain pitää ajatella niin kyseessä aikuinen mies, jolla on kumppani, jonka vartalo toimii niin kuin aikuisella naisella pitääkin. Ihmeellinen kysymys.

Mitä ap ajattelee jos se sama mies ostaa maitoa, pesuainetta tai kondomeja?

Vierailija
32/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitanut kauppa-asiat pääasiallisesti niin pitkään (kauppa työmatkansa varrella ja minä lasten kanssa kotona ilman autoa), että en varmaan itse edes muistaisi minkä näköisiä paketteja ja mistä päin kauppaa mun pitikään kuukautissuojiksi ostaa. (Mulla on paha tapa purkaa se paketti heti toilettilaukkuun, eli muistan vain sisällön värin, en paketin ulkoväriä...) Eri perheissä kotityöt jaetaan eri tavalla, meillä kauppa-asiat on miehen heiniä. Olis se hassua jos mun pitäisi erikseen joku yksi juttu hakea...

Vierailija
33/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kauppareissulla ja ostaa kaiken mitä perhe tarvitsee. Vaimolle terveyssieteitä, vauvalle vaippoja... ihan tavallista. Outo mielikuvitus sinulla. Ostan minäkin miehelleni kalsareita ja vaikkapa dödöä, ajatteleekohan kanssaostelijat, että olen transvestiitti? =D

Vierailija
34/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on tuollaisesta kiinni. =DD Tämän on pakko olla provo, ihan viihdyttävä.

Ajatelkaa miten noloa jos vaikka miehenne joku kaveri näkee miehen libresset kärryssä!

ap

Vierailija
35/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa että hän on harvinaisen yksinkertainen ja höhkö tyyppi...

Noloa ostaa puolisolle siteitä??? tääh... mitä noloa siinä on että mies kantaa muijalleen siteitä? Jokainen nainen vuotaa kerran kuussa ja mies ei liity tähän mitenkään...

Minusta se että mies pystyy ostamaan vaimolleen siteet kertoo miehen hyästä itsetunnosta ja siitä että suhteessa on kaikki hyvin. Kaupassa käydään ja toisiaan autetaan. Olisi jokseenkin sairas suhde jos mies menisi kauppaan ostamaan muut ostokset ja hetken päästä minä menisin kipeänä side ostoksille kun ei miehessä ollut miestä hoitaa sitä asiaa.

Vierailija
36/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en niitä kyttäile, kassahihnalla väkisin näkee mitä toisella on. jos on siteitä ni niistä ajattelen yhtä paljon ku lauantaimakkara pötköstä, eli en yhtään mitään.

Vierailija
37/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saapa nähdä tuleeko oikeaa merkkiä ja siivekkeellistä/siivetöntä.

Mun on itsekin vaikeaa välillä löytää sidepakettien seasta sellaisia mitä haluan, miehelle yritän aina vääntää niin mahdollisimman rautalangasta, silti se onnistuu usein tuomaan jotain ihan muuta.

Ihmettelen, miten edelleenkin joidenkin naisihmistenkin mielestä naisen normaalielämä on niin hävettävää, että syö muka miehekkyyttä ostaa naisten tarvikkeita. Voi voi. Mieti vähän, minkälaiset arvot sinäkin syötät omille lapsillesi. Kaikki naisen alistaminen ja epätasa-arvo lähtee juuri siitä ajatuksesta, että "naisten jutut" on hävettäviä, noloja, ala-arvoisia ja turhia. Naisten maailma on salaista ja piiloteltavaa, miesten maailma julkista ja kunniakasta.

Vierailija
38/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies osti siteitä kun synnytyksen jälkeen kärsin kovin runsaasta jälkivuodosta enkä ollut osannut siihen varautua kunnolla etukäteen.

Itse ostan toisinaan miehelle olutta vaikka itse en sitä juo ollenkaan.

Ollaankos me vähän noloja ;p

Vierailija
39/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mieleen tulee, että äijä potee peräpukamia ja käyttää rättejä suojaamaan kalsareitaan.

Kyllä tosimiehellä on ainakin senttiä paksut jarrarit kalsareissa ennenkö ne pesuun menee, on sitten sitä itteensä tai muuta eritettä, ne kalsarithan suojaa päällyshousuja!

;D

Vierailija
40/47 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen tarvinnut niitä kaupasta hakea. Kuten en minäkään ole miehelle ostellut partahöyliä tms.