Kun haluat palavasti lappumekon ja joudut pohtimaan, haluatko pukeutua kuten haluat vai hyväksyä sen ettei 41 vee akat käytä lappumekkoja
Kommentit (49)
Kunhan et lakia riko, voit pukeutua ihan mihin tahansa. On turhaa välittää muiden mielipiteistä.
Minakaan en tieda mika on lappumekko mutta just nyt kovasti haluan sellaisen :D
N44
P.S. Kaytan myos muumitunikoita. Niissa on usein taskut ja materiaali on mukava paalla. ;)
Kuka sun elämääsi ohjaa, sinä vai joku muu? Onko sun elämä sun vai jonkun muun? ❤
Onko lappumekko se hameversio farkkuhaalareista, joita jotkut myös farkkulappuhaalareiksi kutsuu?
Onko lappumekko sama kuin roiskeläppä? Eli tosi lyhyt hame?
Vai niinkuin lappuhaalari mutta hameosalla? Silloin sitä kai sanottaisiin essumekoksi?
Jos haluat käyttää lappumekkoa niin sitten käytät, ei sen pitäisi ketään haitata ja jos haittaa niin se on sen ihmisen ongelma, ei sinun. Lappumekko päälle vaan!
Miksi ihmeessä et voisi käyttää lappumekkoa? Laita ihmeessä ne on ihania! :)
Höpö höpö, niissä mitään ikärajoja ole! Oma lempiasuni on musta, tekonahkanen lappumekko ja tytär kulkee aina kädellä silmää peittäen "Mutsi , please heitä toi keräykseen " :D Olen 44v. Minulta löytyvät myös rastat peppuun asti ja lävistykset ylähuulen päällä ja kielessä, tytär meinaa valua pöydän alle kun juo kavereitensa kanssa kahvia ja minä näytän piruuttani kieltä kun tiedän ettei tyttö halua kavereiden näkevän koruani.
Minulla on ollut kielikoru 12 vuotta, enkä näe syytä ottaa sitä pois. Medusalävistyksen hankin itselleni 40v synttärilahjaksi.
Ikä on vain numero, sinä olet yhä siellä vanhenevan kuoren alla, sama ihminen kuin parikymppisenäkin ,hiukan ryppyisempi ja fiksumpi vain. Ei vaatteissa ole lappuja "käyttö kielletty yli 20-vuotialta sakon uhalla" !
Taas yksi kalkkis, jota vähän tytötyttää.
Tennarit, hupparit, lappuhaalarit, lappumekot... mikä ihme on että noihin on lyöty joku teinivaatteen leima ?! Siitäkö se johtuu ettei 70 ja 80 luvuilla kotiäiti tehnyt ruokaa hupparissa ja farkuissa vaan villatakissa ja hameessa. Maailma muuttuu, eskoseni! Tatuointeja on kunnon naisilla eikä sunnuntaina pueta pyhävaatteita. Jos ap tahtoo lappumekon niin ap on hyvä ja laittaa lappumekon.
Just olin juhlissa, joissa oli pullea 13v tytär ja pullea 42 v äiti, molemmilla mustat lappumekot ja valkoiset t-paidat. Tunsin myötähäpeää.
Itse ajattelen kyllä, että pukeutumisen ja tyylin jollain lailla pitää kuvastaa ikää. Lappumekko sopii vain alle 7-vuotiaille.
Minulla on punainen (!) ja sininen farkkulappumekko, jossa henkselit. Olen 63v. Ihan täysipäinen. Ja ponnari, saparoita en sentään laita. Onneksi en ole pullea, jotta muut säästyvät myötähäpeältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen kyllä, että pukeutumisen ja tyylin jollain lailla pitää kuvastaa ikää. Lappumekko sopii vain alle 7-vuotiaille.
Kerrohan meille kaikille nelikymppisille, kuinka kuuluu pukeutua. Saa muutkin vastata, jotka ovat samaa mieltä lainaamani kanssa.
Ei kukaan katso sinun lappumekkoa. Kaikkien tuijottaa, onko kantapäät hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan meille kaikille nelikymppisille, kuinka kuuluu pukeutua. Saa muutkin vastata, jotka ovat samaa mieltä lainaamani kanssa.
Minä pukeudun näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun näin
Niin minäkin häihin. Mutta kroppani on vähän solakampi ja asun värit kirkkaammat.
Suomalaisilla naisilla ei ole kyllä mitään tyylitajua. Pukeudutaan kuin teinit tai rapajuopot miehet. Ympäri maailmaa nauretaan suomalaisten naisten pukeutumistyyleille.
Mikä on lappumekko?
Kuule, puet just sitä mitä haluat. Niin minäkin teen.
N42