Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa yksityisetsivä? Siis jos haluaa selvittää pettääkö mies?

Vierailija
16.07.2019 |

Kukaan palkannut?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyödytkö taloudellisesti?

En, mutta saan mielenrauhan. -ap

Vierailija
42/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisetsivä Pentti Lintusen yritystä olen käyttänyt. En tosin uskottomuusasiassa, mutta muussa yksityisoikeudellisessa asiassa. Olin itse kahden etsivän mukana ”keikalla”. Oli yksi elämäni jännittävimmistä päivistä, jossa olisi aineksia trilleriin tai dekkariin.

Etsiväyhtiö laskutti tuntipalkkion ja kilometrikorvauksen. Hieman tonnin yli arvonlisäveroineen veloitus oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava alku suhteelle kun salapoliisi täytyy palkata äijän perään. Onnea vaan.

Vierailija
44/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä mies jota olen jonkin aikaa tapaillut. Väittää olevansa eronnut, mutta olen alkanut epäillä ettei niin olekaan. Ja kyllä, olen kysynyt asiaa suoraan, mutta kieltää niin olevan. Enkä saa asiaa mistään itse selvitettyä (olen yrittänyt kyllä). -ap

Turhaan tuhlaat rahojasi jos kyseessä on pelkkä tapailusuhde.

No, ei nyt ihan niinkään. Ja kyllä minulla rahaa on ja maksan mielelläni siitä ilosta että saan varmuuden. En nyt ehkä tonneja, mutta satasia. -ap

Niin, jostainhan kaikki suhteet alkavat ja joissain voi olla vahva tunnelataus alusta asti. 

Kyllä se helposti menee tonniin tai päälle, kuvittelisin. Minulla on yksityisetsivä selvittänyt kuvitellakseni halvempaa asiaa ja se oli 500 e. Valitettavasti ainakaan tähän mennessä tulosta ei ole syntynyt, mutta asia on prosessoitunut mielessäni kuitenkin ja olen tyytyväinen, että lähdin siihen. 

Vierailija
45/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyödytkö taloudellisesti?

En, mutta saan mielenrauhan. -ap

Mielenrauhan saat myös unohtamalla koko miehen.

Vierailija
46/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin siis alalla ja vastasinkin tänne. 

Tiedän muitakin, jotka veloittavat vain kulut tapauksen jäädessä avoimeksi. 

Kulut voivat nousta kuitenkin yllättävän suuriksi. Usein joudun vuokraamaan autoja. Sama auto käkkimässä työpaikan, kodin ym. nurkilla herättää helposti "vaklattavan" huomion. Ei välttämättä, mutta ei voi tietää. 

Psykologinakin saa olla. Tässä tapauksessa saattaisin kehottaa aloittajaa harkitsemaan. 

Vierailija
47/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munko ukko kyseessä? Asumuserottiin käytännön syistä, mutta edelleen ollaan kyllä yhdessä. Sulle väittää muuta?

Vierailija
48/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies reagoi epäilyysi? 

Vierailija
49/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni olisi mennyt ihan toisin, jos olisin tajunnut kaivella tarkemmin taustoja enkä ollut niin sinisilmäinen. 

Vierailija
50/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kakkosnainen

Vierailija
51/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munko ukko kyseessä? Asumuserottiin käytännön syistä, mutta edelleen ollaan kyllä yhdessä. Sulle väittää muuta?

Tai mun? Asuttu eri paikkakunnilla jo 1,5 vuotta, mutta yritän säilyttää välit niin kauan kuin lapset asuu kotona. Siinä sitten ohessa tapahtuu kahden aikuisen välillä muutakin, kun minulla ei uutta ole (eikä tule) ja mies kyselyistäni huolimatta väittää ettei ole hänelläkään.

Vierailija
52/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin katsoa tarot korteista kans satkulla.

Heheh, kiitos, mutta haluan faktaa niin voin potkia miehen elämästäni kertaheitolla. -ap

Mikä sen nyt estää?

Vierailija
53/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä mies jota olen jonkin aikaa tapaillut. Väittää olevansa eronnut, mutta olen alkanut epäillä ettei niin olekaan. Ja kyllä, olen kysynyt asiaa suoraan, mutta kieltää niin olevan. Enkä saa asiaa mistään itse selvitettyä (olen yrittänyt kyllä). -ap

No seuraat miestä meneekö johonkin asuntoon, jossa asuu muitakin? 

Vierailija
54/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos saat vastaukseksi, että mies ei petä. Kauanko tämä vastaus tyydyttää sinua, ennen kuin alat epäillä asiaa uudestaan? Mieti nyt vielä, onko järkeä lähteä tuollaiseen rumbaan.

Vierailija
55/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seuraat miestä meneekö johonkin asuntoon, jossa asuu muitakin? 

Ja mieshän ei huomaa ap:n seuraavan vanavedessään?

Vierailija
56/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh, kiitos, mutta haluan faktaa niin voin potkia miehen elämästäni kertaheitolla. -ap

Onko tuossa vaiheessa edes väliä että pettääkö vai ei? Jostain syystä et mieheesi luota ja haaveilet hänen potkimisestaan elämästäsi pois, niin ei siihen mitään syytä tarvita, sen kun potkit vaan.

En ole mikään parisuhde-expertti, mutta jos tuollainen epäilys osoittautuiskin vääräksi, niin se että toisella on ensimmäisenä tuollainen haave päästä eroon toisesta ei varmasti ole mikään hyvän parisuhteen merkki ja sitten vielä se, että palkkaa jonkun yksityisetsivän sen sijaan että juttelisi asiasta.

Vierailija
57/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa vaiheessa edes väliä että pettääkö vai ei? Jostain syystä et mieheesi luota ja haaveilet hänen potkimisestaan elämästäsi pois, niin ei siihen mitään syytä tarvita, sen kun potkit vaan.

En ole mikään parisuhde-expertti, mutta jos tuollainen epäilys osoittautuiskin vääräksi, niin se että toisella on ensimmäisenä tuollainen haave päästä eroon toisesta ei varmasti ole mikään hyvän parisuhteen merkki ja sitten vielä se, että palkkaa jonkun yksityisetsivän sen sijaan että juttelisi asiasta.

On mahdollisuus, että ap on rakastunut ja haluaisi suhteesta tulevan jotain. Ja sitten mahdollisuus, ettei tiedä onko tuo epäilynsä vain alkuvaiheen vainoharhaisuutta vai vaisto, jota pitäisi kuunnella. Silloin olisi ehkä helpompaa, jos olisi faktaa taustalla. 

Vierailija
58/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Voisin tehdä edullisesti...

Vierailija
59/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältähän se kaikkein nopeemmin selviää...mistä näitä oikein sikiää??

Kuulepas, kun olen googlettanut asiaa, mutta edes suuntaa antavia hintoja ei löydy. Siksi kysyin täältä ennen kuin vaivaudun kysymään niitä tarjouksia. -ap

Minä löysin kahdella klikkauksella etsivän, joka kertoi laskuttavansa noin 50e/tunti. Hinta tältä vuodelta.

Vierailija
60/70 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältähän se kaikkein nopeemmin selviää...mistä näitä oikein sikiää??

Kuulepas, kun olen googlettanut asiaa, mutta edes suuntaa antavia hintoja ei löydy. Siksi kysyin täältä ennen kuin vaivaudun kysymään niitä tarjouksia. -ap

Minä löysin kahdella klikkauksella etsivän, joka kertoi laskuttavansa noin 50e/tunti. Hinta tältä vuodelta.

Löysit myös arvion tarvittavista tuntimääristä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan