Mitä maksaa yksityisetsivä? Siis jos haluaa selvittää pettääkö mies?
Kommentit (70)
Kerro nyt jo epäilyksesi meille! Av-raadilta saa vertaisarvioita ja keissi saattaa ratketa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä mies jota olen jonkin aikaa tapaillut. Väittää olevansa eronnut, mutta olen alkanut epäillä ettei niin olekaan. Ja kyllä, olen kysynyt asiaa suoraan, mutta kieltää niin olevan. Enkä saa asiaa mistään itse selvitettyä (olen yrittänyt kyllä). -ap
Joku ketkula kuitenkin. Unohda se.
Miten tapasitte, mitä tiedät hänestä? Kauanko olette tapailleet, miten pidätte yhteyttä? Oletko käynyt hänen kotonaan? Löytyykö miehellä someprofiileita, oletko kaveri facebookissa tai ehdottanut sitä?
Oletko soittanut hänelle ns perheaikaan puhelimella ja jutellut rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä mies jota olen jonkin aikaa tapaillut. Väittää olevansa eronnut, mutta olen alkanut epäillä ettei niin olekaan. Ja kyllä, olen kysynyt asiaa suoraan, mutta kieltää niin olevan. Enkä saa asiaa mistään itse selvitettyä (olen yrittänyt kyllä). -ap
Turhaan tuhlaat rahojasi jos kyseessä on pelkkä tapailusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan halpaa ole, varaudu siis maksamaan :)
Tiedät jotain hintoja?
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasitte, mitä tiedät hänestä? Kauanko olette tapailleet, miten pidätte yhteyttä? Oletko käynyt hänen kotonaan? Löytyykö miehellä someprofiileita, oletko kaveri facebookissa tai ehdottanut sitä?
En kerro enempää tänne, ettei kukaan tunnista. Mutta minulla on siis vahvat syyt epäillä, mutta myös vahvat syyt uskoa miestä. Tilanne on monimutkainen. -ap
Täältähän se kaikkein nopeemmin selviää...mistä näitä oikein sikiää??
Etkö voi nyt ensin soittaa hänelle aikoihin, jolloin varattu ei voisi puhua?
Vähän pelottsvaa, jos joku tapailukumopani palkkaisi perään yksityisetsivän niin löyhässä tapailusuhteessa, josaa ei voi edes soittaa puhelua toiselle. Creepyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tuhlaat rahojasi jos kyseessä on pelkkä tapailusuhde.
No, ei nyt ihan niinkään. Ja kyllä minulla rahaa on ja maksan mielelläni siitä ilosta että saan varmuuden. En nyt ehkä tonneja, mutta satasia. -ap
Tee yllätysvierailu miehen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Täältähän se kaikkein nopeemmin selviää...mistä näitä oikein sikiää??
Kuulepas, kun olen googlettanut asiaa, mutta edes suuntaa antavia hintoja ei löydy. Siksi kysyin täältä ennen kuin vaivaudun kysymään niitä tarjouksia. -ap
Ehdota miehelle jotain sellaisia lomia ja tapaamisia, mitkä sopivat vain sinkuille.
Mikä sua kiinnostaa monimutkaisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi nyt ensin soittaa hänelle aikoihin, jolloin varattu ei voisi puhua?
Vähän pelottsvaa, jos joku tapailukumopani palkkaisi perään yksityisetsivän niin löyhässä tapailusuhteessa, josaa ei voi edes soittaa puhelua toiselle. Creepyä.
Missäs kohtaa näin on sanottu, ettei voi soittaa? Eipäs nyt tehdä omia tulkintoja siellä. -sp