Pystyisitkö olemaan bikineissä isäsi seurassa? Miksi voisit/et voisi?
Kommentit (58)
Pystyisin ja mielellään teenkin. Isäni on kuitenkin varsin sporttinen ja hyvin säilynyt. Vähän jopa kiihottaa ajatus hypellä oikein pienissä narubikineissä isän edessä ja huomata, miten trimmattu kroppani terhakoine tisseineen saa isän hämilleen.
En tod. Isäni oli pervo kyttääjä ja kommentoija ja selvästi ajatuksiltaan insestinen, kommentoi teininä muotojani, vitsaili kaksimielisesti, kyseli ”kokemuksiani” ja juuri itse juoksenteli ja ostui munasillan.
Lisäksi oli väkivaltainen ja hakkasi remmillä vielä tosi vanhana (siis minä olin jo 14-15) ja hirveä sanoa mutta tuossa oli selkeästi isällä vähän häiriintynyt sävy. Pervo ukko. Yök. Ja todella huono paska isä.
Kaikilla ei ole hyvää isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minusta menee vähän samaan kategoriaan kuin isän kanssa aikuisena saunominen. Sama jos hilluisi pikkuhousissa ja tissiliiveissä isän aikana, ei oikein sopivaa.
Mikä tässä on epäsopivaa? Kyseessä on oma isä?
Normaaliin aikuistumisprosessiin kuuluu se että vähäpukeisuus/alastomuus eri sukupuolta olevan sukulaisen lähellä tuntuu epämiellyttävältä. Liittyy ihan evoluutioon ja insestiä estävään mekanismiin. Muilla nisäkkäillä näkyy vastaavaa mm. kissaemot ajavat sukukypsät urospuoliset pentunsa varsin aggressiivisesti pois.
Ei kuulu normaaliin aikuistumisprosessiin. Suhteessa on jotain kieroa jos näin täytyy toimia.
Sitten enemmistö ihmisistä kieroutuneita, hyvä niin, eipä tarvitse isien ja tytärten aikuisina esitellä avujaan toisilleen... jos se on se "normaali tapa".
Siinä on kyllä ero ”esitteleekö avujaan toisille” vai onko muuten vaan vähäpukeisena toisen seurassa. Minusta jotenkin likainen mieli ihmisillä jotka heti ajattelevat että siinä on automaattisesti jotain seksuaalista kun ollaan vähissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
En tod. Isäni oli pervo kyttääjä ja kommentoija ja selvästi ajatuksiltaan insestinen, kommentoi teininä muotojani, vitsaili kaksimielisesti, kyseli ”kokemuksiani” ja juuri itse juoksenteli ja ostui munasillan.
Lisäksi oli väkivaltainen ja hakkasi remmillä vielä tosi vanhana (siis minä olin jo 14-15) ja hirveä sanoa mutta tuossa oli selkeästi isällä vähän häiriintynyt sävy. Pervo ukko. Yök. Ja todella huono paska isä.
Kaikilla ei ole hyvää isää.
Minulla on tuo edellä mainittu vilauttelijaisä. Myös meillä kommentoitiin muotoja ja kyseltiin hyvin nuoresta alkaen ovatko panot mielessä yms. Välillä taputeltiin pyllylle "isällisesti". Joskus yöllä saatoin herätä isän vierestä, mihin olin kuulemma itse varhaisteininä tullut unissani... Isä saattoi myös sanoa, että saattaa kouria unissaan, jos puoliso on mielessä. Hyvin epämääräinen olo jäi teinivuosista.
Pystyisin jos tilanne olisi sellainen, jossa tavallisesti käytettäisiin bikineitä kuten perheen yhteinen reissu uimarannalla.
Normaalissa perheessä ei ole mitään outoa, jos mökkirannassa tytär käy bikinit päällä uimassa ja ottaa aurinkoa.
Kyllä ja mökkeillessä uidaan, saunotaan ja otetaan aurinkoa koko perheen voimin.
Ei siinä ole mitään seksuaalista. Ei kukaan normaali ihminen katsele sukulaisiaan sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
En. Isäni on jossain määrin pervo kyttääjä. Tissit kiinnostaa liikaa, oli sitten sukulainen, alaikäinen tai vaikka vanhus...
Mielenkiintoinen miesmaku ollut äidilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Isäni on jossain määrin pervo kyttääjä. Tissit kiinnostaa liikaa, oli sitten sukulainen, alaikäinen tai vaikka vanhus...
Mielenkiintoinen miesmaku ollut äidilläsi.
Tuollainen ei välttämättä selviä puolisolle, jos henkilö yrittää seurassa skarpata käytöstään.
Pystyin ja olinkin teininä jo, voisin olla nytkin vaikka olen aiukuinen, miksikö? Siksi, että olin isäni vierellä ja puhdistin hänen kakat kun hän oli syöpäsairas ja maailman paras mies, sellaista miestä ei ole toista kuin hän oli. Itkimme kun meidän piti luopua toisistamme, hänen mennä kuolemaan ja minä jäin tänne.
Voin, äitini kanssa onkin vähän ahdistavampaa.
En, iskä nimittäin kuollut ja hautausmaalla joku kukkahattutäti varmaan alkais sanomaan että miksi olen siellä bikineissä.
Jos olisi hengissä niin voisin olla. Siis ihan normaalit bikinit eikä mitkään stringihärpäkkeet. Silloin käskisi varmaan mennä laittamaan vaatetta päälle.
En, koska en muutenkaan viihdy bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minusta menee vähän samaan kategoriaan kuin isän kanssa aikuisena saunominen. Sama jos hilluisi pikkuhousissa ja tissiliiveissä isän aikana, ei oikein sopivaa.
Mikä tässä on epäsopivaa? Kyseessä on oma isä?
Normaaliin aikuistumisprosessiin kuuluu se että vähäpukeisuus/alastomuus eri sukupuolta olevan sukulaisen lähellä tuntuu epämiellyttävältä. Liittyy ihan evoluutioon ja insestiä estävään mekanismiin. Muilla nisäkkäillä näkyy vastaavaa mm. kissaemot ajavat sukukypsät urospuoliset pentunsa varsin aggressiivisesti pois.
Ihan noin eläin en ole. Ehkä teininä oli epämiellyttävää, en kyllä muista oliko silloinkaan. Asuttiin pitkään samassa pihassa vanhempieni kanssa ja kyllä isä usein tuli käymään kun kekaloin puolipukeissa ja toisin päin, aikuisella ihmisellä on taito kääntää pää toiseen suuntaan jos on vaikeaa. Kyllä minä useimmiten sanoin, että laitan paidan päälle, mutta ei oloni kiusaantunut ollut, ennemmin kohteliaisuudesta vanhaa herrasmiestä kohtaan.
Isän viimeisinä aikoina jouduin tekemään/näin asioita, joissa olin hoitaja, en tytär tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
En.
Hän on kuollut, eikä minun käytöstapoihin sovi ollenkaan kekkuloida bikineissä hautausmaalla.
Kysyttiinkö kuolleista
Jotkut isät on oikeasti pervoja ja kieroutuneita.
Sen ymmärtää, jos isä on pervo tai kieroutunut, ja sen ymmärtää, jos itsellä on jonkinlaisia vakavia traumoja alastomuuteen tai seksuaalisuuteen liittyen. Näissä tapauksissa ylikorostunut siveellisyys lienee aiheellista.
Normaalien ihmisten kesken alastomuus tai uima-asut siihen luonnollisesti liittyvissä tilanteissa, kuten saunominen, uimaranta, auringonotto hellepäivänä jne, on luonnollista ylipäänsä tutussa seurassa ja erityisestikin nyt lähisukulaisten kesken. Kulttuurissamme.
Jos kenelläkään ei ole perversioita tai traumoja takana, niin minkäänlaista eroottista virettä ei pitäisi vähäpukeisuuden aiheuttaa eikä kenenkään saada edes mieleensä pohtia. Juuri siksi, että lähisukulaisten/perheen kesken meillä nyt vaan sammuu kaikki lihalliset halut, jos olemme normaaleita. Ei isä himoitse tytärtään, eikä tyttären tarvitse miettiä sellaista saati himoitse isäänsä (enää tiettyjen lapsuuden psyykkisten kehitysvaiheiden jälkeen).
Insesti on kyllä todellinen ilmiö, mutta se on silti poikkeama, sekä harvinainen, eikä sellaisen ajattelemisenkaan pitäisi olla normaalilla ihmisellä mikään vaihtoehto. Kyllä isä muistaa, mistä tytär on alkujaan tullut, ja siihen alkuperän suuntaan hänen minkäänlainen kiinnostuksensa enintään suuntautuu. Tyttärensä kun on nähnyt ilkialasti sinappihunnussa satoja tai tuhansia kertoja ja pessyt tämän takapuolen, sekä vaihtanut puhtaat vaipat, niin siinä syntyy ihan toisenlainen side ja hormonicoctail kuin nähdessään ventovieraan aikuisen naisen bikinikropan. Isä saattaa olla ylpeä tyttärensä kauniista ulkomuodosta ja miettiä, että kyllä siitä joku hyvä poika nätin puolison saa. Ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärtää, jos isä on pervo tai kieroutunut, ja sen ymmärtää, jos itsellä on jonkinlaisia vakavia traumoja alastomuuteen tai seksuaalisuuteen liittyen. Näissä tapauksissa ylikorostunut siveellisyys lienee aiheellista.
Normaalien ihmisten kesken alastomuus tai uima-asut siihen luonnollisesti liittyvissä tilanteissa, kuten saunominen, uimaranta, auringonotto hellepäivänä jne, on luonnollista ylipäänsä tutussa seurassa ja erityisestikin nyt lähisukulaisten kesken. Kulttuurissamme.
Jos kenelläkään ei ole perversioita tai traumoja takana, niin minkäänlaista eroottista virettä ei pitäisi vähäpukeisuuden aiheuttaa eikä kenenkään saada edes mieleensä pohtia. Juuri siksi, että lähisukulaisten/perheen kesken meillä nyt vaan sammuu kaikki lihalliset halut, jos olemme normaaleita. Ei isä himoitse tytärtään, eikä tyttären tarvitse miettiä sellaista saati himoitse isäänsä (enää tiettyjen lapsuuden psyykkisten kehitysvaiheiden jälkeen).
Insesti on kyllä todellinen ilmiö, mutta se on silti poikkeama, sekä harvinainen, eikä sellaisen ajattelemisenkaan pitäisi olla normaalilla ihmisellä mikään vaihtoehto. Kyllä isä muistaa, mistä tytär on alkujaan tullut, ja siihen alkuperän suuntaan hänen minkäänlainen kiinnostuksensa enintään suuntautuu. Tyttärensä kun on nähnyt ilkialasti sinappihunnussa satoja tai tuhansia kertoja ja pessyt tämän takapuolen, sekä vaihtanut puhtaat vaipat, niin siinä syntyy ihan toisenlainen side ja hormonicoctail kuin nähdessään ventovieraan aikuisen naisen bikinikropan. Isä saattaa olla ylpeä tyttärensä kauniista ulkomuodosta ja miettiä, että kyllä siitä joku hyvä poika nätin puolison saa. Ei sen enempää.
Muuten olet oikeassa mutta ikävä kullä insesti ei ole kovin harvinainen vaan sitä tapahtuu aika paljon. Lisäksi insesti-pedofiilit eivät ole mitään outoja kiilusilmäahdistelijoita vaan ihan tavallisia ihmisiä joista ei ikinä uskoisi. Esim mun oma appiukko on sellainen ja en olisi ikinä uskonut. Onneksi mulle kerrottiin asiasta.
Meillä on ihan normaali perhe ( enkä tällä nyt tarkoita, että toisin tekevät eivät olisi), meitä nyt jo aikuisia sisaruksia 4. olemme paljon viettäneet kesiä mökillä ja maalla, yhteissaunominenkaan ei tunnu millään tavalla inses ti seltä.
Toki teini-iässä oli aika, kun mieluummin kaikki meidänkin perheen sisaruksista hetken tarvitsivat omaa tilaa.
Mutta nämä ovat asioita, jotks ovat ihan perhekulttuurista kiinni. Ymmärrän hyvin ettei ole kaikille luonnollista, ja joistakin tuntuu varmaan meidän tapamme oudolta.