Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun kohta hoitoon jos serkkuni ei lopeta mun kiusaamista.

Vierailija
27.05.2006 |

Sen avoukko sai hyvän perinnön ja nyt sitten meitä jotka oomme suvun köyhimmät kiusaavat oikein urakalla ja tähän yhtyy myös tätini eli serkkuni äiti. Meillä on samanikäiset lapset ja nyt serkkuni lapsille on sitten ostettu kaikki hienot vempeleet mitä ikinä onkaan ja meille soitellaan et onko mejän lapsilla sitä ja tätä. Tiedän et tyhmyys on heidän puolellaan mut mijkä tuohon auttas vai onko mitään konstia saada ne hiljaiseksi. Serkun ukko on täys nilviäinen joka ei osallistu lasten hoitoon oikein olleskaan ja siitä aina ovat mua kaadehtineet kun meillä mies osallistuu kaikkeen. Onko tää nyt sitten heidän keinonsa rokottaa meitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typeriä ja juntteja näköjään Suomi pullollaan. Kanttaisiko vain jättää vastaamatta puhelimeen ja lopettaa yhteydenpito tuollaisiin.

Vierailija
2/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kertakaikkiaan et voi välttyä kuulemasta tuollaista leuhkimista niin yhdy siihen ihan täpöillä ja oikein reilusti liioitellen. voivottele oikein antaumuksella kuinka teidän lapsilla on varmaan elämä pilalla kun teillä ei ole mahdollisuutta tarjota joka s*atanan hilavitkutinta, kiroa vielä äitisi ja isäsi kun eivät ole suoneet sinulle suur-perintöä. ja ylistä hulluna heidän onneaan " kyllä teillä tosiaan on asiat ihanasti kun on oikein rahaa ja kaikkea! kyllä se niin on että onni löytyy omaisuudesta! voi että mä olen kateellinen ja sydämessäni toivon että mekin vielä rikastutaan ja voidaan olla niinkuin te.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän