Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut, jos hänestä ei kuulu useampaan päivään

Vierailija
16.07.2019 |

Missä vaiheessa pitää olettaa, että mies ei enää ole kiinnostunut? Olen tapaillut erästä miestä nyt muutaman kerran, ja ainakin minusta meillä on sujunut hyvin. Nyt hän on kahden viikon työreissulla, enkä ole kuullut hänestä muutamaan päivään. Kyselin itse jo aiemmin viestillä kuulumisia, joten en haluaisi aina olla aloitteentekijä. Aiemmin hän on aktiivisesti sopinut tulevia näkemisiä, mutta nyt sovittiin vain, että viestitellään. Mahtoikohan mies olla kiinnostunut vain seksistä, vai voiko hän vielä olla kiinnostunut?

P.s. tiedän, että kuulostan säälittävältä, kun roikun odottamassa viestiä mieheltä, mutta hän vaikutti oikeasti todella kivalta.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
2/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työreissulla, joten ei ole mitään syytä sopia tapaamisia. Katotaan sitten kun palaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei olisi munalla töissä...

Vierailija
4/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työreissulla, joten ei ole mitään syytä sopia tapaamisia. Katotaan sitten kun palaan.

Eikö silti voisi vaihtaa kuulumisia edes muutaman päivän välein?

Vierailija
5/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutanko roikkujalta, jos itse laitan viestiä ja kysyn kuulumisia, vai pitääkö odotella, kuuluuko toisesta jotain?

Vierailija
6/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutanko roikkujalta, jos itse laitan viestiä ja kysyn kuulumisia, vai pitääkö odotella, kuuluuko toisesta jotain?

Vaikutat roikkujalta ja epätoivoiselta.

Vierailija
7/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan vaan! Ottaa yhteyttä reisusalattuaa kunhan alkaa kulkusia pakottamaan. Tulee innolla niitä tyhjäämään. Sinulla on tärkeä rooli hänen elämässään.

Vierailija
8/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta varaudu että on suhteessa paljon poissa/töissä/pitämättä yhteyttä.

Vierailija
9/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan vaan! Ottaa yhteyttä reisusalattuaa kunhan alkaa kulkusia pakottamaan. Tulee innolla niitä tyhjäämään. Sinulla on tärkeä rooli hänen elämässään.

Kyllä. Kassientyhjentä kontaktoi jälleen kun panopatjaa tarvitaan.

Vierailija
10/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma että on työreissulla? Ja jos on niin mitä työtä tekee? Rekkakuski? Firmansa tj? Näillä on väliä.

Ihastunut laittaa kyllä viestiä, niinhän itsekin olisit jatkuvasti tekemässä ;) ihastunut kun olet.

Vierailija
11/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuohon työreissuun uskoisi, on vain muita deittejä. 

Vierailija
12/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vaan huono viestittelemään. Itsekin olen. Se vaan on vaivalloista ja häiritsee kaikkea, mitä olen tekemässä. Suhteissa ollessani olen kyllä kirjoitellut käsin kirjeitä, jos on ollut etäisyyttä. On mukavampi keskittyä paremmin. En vaan pääse salamana siihen mielentilaan, että pitää olla sosiaalinen ja sitten pois siitä kuten tavatessa tai vaikka sitä kirjettä kirjoittaessa.

Voi se olla tämmöinenkin. Ei vaan osaa viestitellä, eikä ehkä tiedä, että se olisi sulle noin tärkeää. Sitten kyllä epäilisin muuta, jos selvästi tykkää viestitellä puhelimella kaikkien muiden kanssa.

M31

Vierailija
13/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varma että on työreissulla? Ja jos on niin mitä työtä tekee? Rekkakuski? Firmansa tj? Näillä on väliä.

Ihastunut laittaa kyllä viestiä, niinhän itsekin olisit jatkuvasti tekemässä ;) ihastunut kun olet.

Minulla ei ole syytä epäillä, etteikö hän olisi siellä missä sanookin. Ajelee ilmeisesti melko paljon ympäri toista maata, mutta kaipa sieltä silti joskus viestinkin ehtisi laittaa. Hän pyysi kyllä minua viimeksi viestitellessämme ilmoittelemaan, miten eräs juttu sujui, mutta olisi hän kai kysellyt, jos se oikeasti olisi kiinnostanut. Ehkä pitää vaan nuolla haavansa ja todeta, että mies ei vain ollut yhtä kiinnostunut kuin minä.

Vierailija
14/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyoreissut saattaa olla aika kiireisia; paivalla ollaan yleensa erinaisissa tapaamisissa lounaita myoten, tyopaivan jalkeen pitaa viela ruokkia itsensa jossain - pahimmassa tapauksessa asiakkaitten kanssa - ja illalla sitten viela hotellihuoneessa kayda meilit lapi. Itsella ainakin tyomatkat ovat aina tosi kiireisia, ei siina paljoa jaa energiaa yli viestitella. 

Vierailija
15/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on vaan huono viestittelemään. Itsekin olen. Se vaan on vaivalloista ja häiritsee kaikkea, mitä olen tekemässä. Suhteissa ollessani olen kyllä kirjoitellut käsin kirjeitä, jos on ollut etäisyyttä. On mukavampi keskittyä paremmin. En vaan pääse salamana siihen mielentilaan, että pitää olla sosiaalinen ja sitten pois siitä kuten tavatessa tai vaikka sitä kirjettä kirjoittaessa.

Voi se olla tämmöinenkin. Ei vaan osaa viestitellä, eikä ehkä tiedä, että se olisi sulle noin tärkeää. Sitten kyllä epäilisin muuta, jos selvästi tykkää viestitellä puhelimella kaikkien muiden kanssa.

M31

Hän ei kyllä ole missään vaiheessa ollut hirveän innokas viestittelijä, eikä näyttäisi olevan juurikaan paikalla viestikanavissa. Jestas tunnen itseni typeräksi teiniksi, kun kyttään ja analysoin toista :D En halua ehkä enää ikinä ihastua, jos se tekee minusta näin hölmön.

Vierailija
16/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöyteni puolustamiseksi kerron, että olen ennen tätä ollut viimeksi pitkässä parisuhteessa, jonka alussa toinen osapuoli viestitteli lähes tauotta. Siihen nähden ainakin tuntuu oudolta, että toisesta ei kuulu muutamaan päivään. Olisipa ihanaa saada ajatukset käännettyä kokonaan pois toisesta loppumatkan ajaksi ja katsoa sitten hänen paluunsa jälkeen, tuleeko tästä mitään vai ei.

Vierailija
17/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas p*aska.

Vierailija
18/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekis tosta vielä mitään päätelmiä, kerran mies ei myöskään muuten oo kova viestijä. Itsekään en tykkää tekstailla (olen nainen) ja reissussa voi olla muutenkin kiire ja väsynyt. Jos oot jo kaks kertaa putkeen laittanut ensimmäisenä viestiä, odottaisin miehen aloitetta. 50/50 ei oo pakko mennä, mut pommittaminen ei oo lainkaan kivaa.

Yllä oli kuitenkin hyvä huomio siitä, että jos tää vaan on miehen tyyli, se ei tule muuttumaan. Eli vaikka olisitte joskus tiiviissä parisuhteessakin, saisit todennäköisimmin reissujen ajan elellä keskenäsi ilman tervehdyksiä (mulla oli tällainen suhde). Mieti, onko se sulle sopiva tapa elää, vai iskeekö ikävä ja/tai mustasukkaisuus?

Vierailija
19/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saa hulluksi sillä, että viimeisen päälle ensin wine & dine & thrills & sex ja sitten ei ota pariin viikkoon yhteyttä. Jos naisella oli kivaa, onko se niin vaikea ottaa itse yhteyttä?

Vierailija
20/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin - sitä ei vain kehdata sanoa ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi