Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gugguun lastenvaatteet

Vierailija
16.07.2019 |

Ollaan saatu tyttärelle aika paljon lahjaksi Gugguun vaatteita. Tiedän, että kyseessä on suosittu, laadukas ja haluttu merkki, ja osa merkin vaatteista onkin mainioita (esim. jumpsuit on aivan mahtava). Mutta, mun mielestä osa noista vaatteista (mm. body, housut) tuntuvat materiaaliltaan ihan karmeilta. Tuo body näyttäisi olevan 93 % puuvillaa, 7 % elastaania, ja mun käteen se vaan tuntuu tosi jähmeältä, kovalta, hiostavalta ja epämukavalta. Tekee vähän pahaa pukea sitä lapselle päälle, vaikka lasta se ei tunnu kyllä haittaavan.

Tässä kohtaa on varmaan hyvä mainita, että mä kärsin itse jonkinasteisesta aistiyliherkkyydestä etenkin vaatteiden materiaalien suhteen, mun on esimerkiksi lähes mahdotonta löytää farkkuja jotka tuntuisivat jalassa mukavalta. Voi siis olla, että tämä epämukavuus-aistimus on vaan mun pään sisällä, mutta toisaalta minkään muun merkin vaatteet ei tunnu mun mielestä noin kammottavilta.

Kertokaas nyt siis, onko näissä Gugguun vaatteissa valloilla tällainen "tyyli ennen mukavuutta" -näkökulma, vai onko ongelma vain omissa sormenpäissäni? :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kovia. Lisäks saumoista lähtee väri kulumaan muutamassa pesussa. Meillä on jumpsuit ulkoilukäytössä ja parit collegehousut. College on hyvää, pehmeää ja laadukasta mutta tuo ohuempi kangas on kummallista. Eikä ole syy elastaanin määrässä, esim Aarrekid, Blaa jne on ihanan pehmeitä.

Vierailija
2/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Facebookin kirpparille myyntiin, nää menee hyvin kaupaksi. Itse en ole koskaan tykännyt noista, ainakin meidän "puolelle" taaperolle mitat ovat liian pienet.

Materiaali varsinkin vauvalle pitäisi olla pelkkää puuvillaa, merinovillalle (mitä tällä merkillä on tarjolla) voi myös olla allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mainos

Vierailija
4/4 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä miettinytkin, josko myisin noi muutamat epämukavat vaatteet. Tuntuu vaan pahalta myydä lahjaksi saatua, mutta käyttämättä ne kyllä meillä jää, kun ihan jotkut Lidlin/Lindexin/KappAhlin tms. halvemman merkin vaatteet tuntuu paljon pehmoisemmilta ja ihanammilta. Kootkin noissa tosiaan vaikuttaa myös vähän kummilta, tyttö on kyllä aika pitkä ikäisekseen (1.5 v., oisko nyt ehkä 85 cm), mutta koon 92 vaatteet tuntuu tosi nafteilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä