Mitä tilaat pizzeriassa?
En ikinä ota listalta vaan omavalintaiset täytteet (simpukka, kana, paprika) ja laittikolan. Välillä vaihteluksi kanasalaatin.
Kommentit (50)
Ah, pizza oli ysärin juhlaruokaa. Se kyllä tehtiin itse.
Pizzaa, omavalinta.
Kana, feta, aurajuusto, herkkusieni
Pizzan. Tosin monista pizzerioista saa myös kebabia. Joten rullakebab.
Ne harvat kerrat, kun käyn pizzeriassa, tilaan mahdollisimman rasvaiset täytteet (yleensä siis erilaisia lihoja), koska muuten gluteeniton pizzapohja on niin kuivaa, ettei sitä meinaa saada syötyä. Ja kuitenkin siitä veloitetaan normaalia pohjaa enemmän.
Tonnikala, katkarapu, oliivi ja feta
Tai kasvispitsa esim paprika, oliivi, feta, herkkusieni
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa missä on ananasta.
Mitä tahansa PAITSI ananasta.
Kebab. Tai kebabpizza jos on pizzanälkä.
Jotain paljon kasviksia sisältävää, koska salaattipöytä on niin surkea. Ei vegeä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Syön pizzaa vain ulkomailla, siellä peruspizzakin on jotenkin parempaa. Ei tosin Italiassa!
Mä oon syönyt parhaan pizzani Marseillessa jostain ihan pikkukojusta. Siinä ei ollut kun tomaattikastike ja juustoa ja YKSI oliivi keskellä, mutta se oli tosi maukas. Ei ollut mitään pizzamozzarellaraastetta se juusto siinä.
Aika usein mä tilaan jonkun vuohenjuusto-rucola -pizzan. Ehkä punasipulilla.
Pizza Bolognese. Ei mitään turhaa kasviksia.
Mitä milloinkin, mutta pidän tulisesti maustetusta ruoasta, joten otan sellaisen, jos listalta löytyy. Pidän myös mozzarellasta pizzassa. Äyriäisiä tai lihaa pitää olla myös, tonnikalaa välttelen, paitsi jos se kuuluu siihen tuliseen pizzan.
Frutti di mare tai vastaava merenelävistä. Mielellään anjovista, mutta sitä löytyy harvoin. Ruokajuomana lageria tai vehnäolutta.
BMI 19 ja akateeminen tutkinto suoritettu, jos se nyt jollekin oli jotenkin oleellista pizzamakujen suhteen.
Tomaatti, aura, herkkusieni, pekoni (tai kebab)
Vapianossa kaikki pizzat on niin hyviä... miksi ihmeessä kaikki tilaa siellä pastaa...