Mitä tilaat pizzeriassa?
En ikinä ota listalta vaan omavalintaiset täytteet (simpukka, kana, paprika) ja laittikolan. Välillä vaihteluksi kanasalaatin.
Kommentit (50)
Kinkku, ananas, paprika, sipuli pizza tai kana, aurajuusto pizza. Nam
Kinkku, ananas, paprika, sipuli pizza tai kana, aurajuusto pizza. Nam
En syö pizzaa. On junttien läskien roskaruokaa.
Useimmiten kokeilen jotain uutaa makua mitä en ole vielä kokeillut. Viimeksi tilasin pinaattihalloumipizzan
Syön ainoastaan Subwayssa, koska siellä saan valita itse kaikki valmistusaineet ja valmistustavankin. Olisi kauheaa tyytyä pizzaleipurin päätöksiin. Aina sama tylsä taikina, ei jänniä siemeniä tai mausteita. Sama tavallinen tomaattikastike. Pahaa juustoa eikä sitä erikoisempaa. Täytteestäni paistettu pohjan mukana. Eikä ollenkaan tuoreita kasviksia. Minun valintani ovat juuri omaan erikoiseen palettiini sopivimpia, en syö tuulipukumammojen kanssa samaa ruokaa, hyi fan.
Yleensä pyrin valitsemaan jonkin valmiin pizzan ettei tarvitse puhua niin paljoa tuntemattoman kanssa. Sekaannuksien riskikin pienenee
Tykkään ehkä eniten Margheritasta, vaikka siinä on vain tomaattikastiketta ja juustoa sekä mahdollisesti tuoretta tomaattia tai ravintolasta riippuen basilikan lehtiä. En ikinä kyllästy siihen! Joskus saatan pyytää pizzaan valkospulia. Juomaksi yleensä cokis.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tonnikala- tai vegepizzan ANANAKSELLA.
Vierailija kirjoitti:
Syön ainoastaan Subwayssa, koska siellä saan valita itse kaikki valmistusaineet ja valmistustavankin. Olisi kauheaa tyytyä pizzaleipurin päätöksiin. Aina sama tylsä taikina, ei jänniä siemeniä tai mausteita. Sama tavallinen tomaattikastike. Pahaa juustoa eikä sitä erikoisempaa. Täytteestäni paistettu pohjan mukana. Eikä ollenkaan tuoreita kasviksia. Minun valintani ovat juuri omaan erikoiseen palettiini sopivimpia, en syö tuulipukumammojen kanssa samaa ruokaa, hyi fan.
Olet käynyt huonoissa pizzerioissa.
Operan yleensä. Joskus heittäydyn villiksi ja kokeilen päivän tarjousta jos sellainen löytyy.
Anjovis, Ananas ja Aurajuusto. Siinä mun lempparitäytteet.
Vegepizzan tuplasalamilla ja -juustolla.
Syön pizzaa vain ulkomailla, siellä peruspizzakin on jotenkin parempaa. Ei tosin Italiassa!
Vierailija kirjoitti:
Anjovis, Ananas ja Aurajuusto. Siinä mun lempparitäytteet.
A-luokan vastaus!
Opera on paras eikä petä koskaan 👍
En tajua lounaspizzoja. Eikö niistä tule vain kivimöykky vatsaan loppupäiväksi?
Kotipizzan se joku Majakka oli ok.
Suosikkini on lanttu-pähkinä pizza
Pizzaa