Turkulaiset eivät loisi ja lokkeile?
Miten tuntuu, että sekä täällä että oikeassa elämässä kaikki mökille tai kaupunkiasuntoon pyytämättä tuppautuvat yöloiset ovat itä- tai pohjoissuomesta tai Helsingistä. Tai jostakin, mutta eivät koskaan Turusta.
Tunteeko kukaan turkulaisia lokkeilijoita?
Kommentit (27)
Turkulaiset yrittävät alistaa muita sellaisiksi mitä he itse ovat. Pahuuttakin löytyy ylpeydellä ja egolla.
Kyllä turusta hyviäkin ihmisiä löytyy.
En ymmärrä näitä juntti kommentteja koska ne eivät ole osa minua. Ei minuun tehoa sellainen lässytys.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset yrittävät alistaa muita sellaisiksi mitä he itse ovat. Pahuuttakin löytyy ylpeydellä ja egolla.
Kyllä turusta hyviäkin ihmisiä löytyy.
Tuolla asenteella ei varmasti pitkälle pötkitä millään paikkakunnalla: "kyllä siellä varmaan joku hyväkin tyyppi on".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä turusta hyviäkin ihmisiä löytyy.Tuolla asenteella ei varmasti pitkälle pötkitä millään paikkakunnalla: "kyllä siellä varmaan joku hyväkin tyyppi on".
Turkulaiset tykkäävät myös peloitella ihmisiä oman mielen mukaan melko keharilla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä turusta hyviäkin ihmisiä löytyy.Tuolla asenteella ei varmasti pitkälle pötkitä millään paikkakunnalla: "kyllä siellä varmaan joku hyväkin tyyppi on".
Turkulaiset tykkäävät myös peloitella ihmisiä oman mielen mukaan melko keharilla tavalla.
Ihan varmasti juu...
Siis aivan varmasti. Turkulaiset eivät opi hyvästä vaan he oppivat pahasta ja he ovat todella sarkastisia.
Sivistys loppuu siinä kohtaa jossa alkaa yleistäminen. Voiko juntimpaa ollakaan.