Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turkulaiset eivät loisi ja lokkeile?

Vierailija
15.07.2019 |

Miten tuntuu, että sekä täällä että oikeassa elämässä kaikki mökille tai kaupunkiasuntoon pyytämättä tuppautuvat yöloiset ovat itä- tai pohjoissuomesta tai Helsingistä. Tai jostakin, mutta eivät koskaan Turusta.

Tunteeko kukaan turkulaisia lokkeilijoita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turusta on kyllä harmillisen vaikeaa löytää ystäviä. Tässä asiassa turkulaiset ovat energiaa imeviä kavereista ja aina joku apina yrittää olla paras.

Sinähän se fiksu ja kiva kaveri olet kun apinaksi nimittelet?

En minä niin sanonut. Turkulaiset myös kyseenalaistavat sitä mitä he itse tekevät. He haluavat luoda kateutta muihin omalla tyhmällä ylpeydellään törkeällä tavalla.

Sivistys loppuu siinä kohtaa jossa alkaa yleistäminen. Voiko juntimpaa ollakaan.

Vierailija
22/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiset yrittävät alistaa muita sellaisiksi mitä he itse ovat. Pahuuttakin löytyy ylpeydellä ja egolla.

Kyllä turusta hyviäkin ihmisiä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä juntti kommentteja koska ne eivät ole osa minua. Ei minuun tehoa sellainen lässytys.

Vierailija
24/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulaiset yrittävät alistaa muita sellaisiksi mitä he itse ovat. Pahuuttakin löytyy ylpeydellä ja egolla.

Tuolla asenteella ei varmasti pitkälle pötkitä millään paikkakunnalla: "kyllä siellä varmaan joku hyväkin tyyppi on".

Vierailija
25/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella ei varmasti pitkälle pötkitä millään paikkakunnalla: "kyllä siellä varmaan joku hyväkin tyyppi on".

Turkulaiset tykkäävät myös peloitella ihmisiä oman mielen mukaan melko keharilla tavalla.

Vierailija
26/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaiset tykkäävät myös peloitella ihmisiä oman mielen mukaan melko keharilla tavalla.

Ihan varmasti juu...

Vierailija
27/27 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan varmasti. Turkulaiset eivät opi hyvästä vaan he oppivat pahasta ja he ovat todella sarkastisia.